Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoe klinkt dat nou zo'n R6 met ingekorte BOS uitlaat? Klikkerdeklik hieronder voor het filmpje. Eerst zie je de uitlaat op originele lengte en vanaf 1:25 min. de ingekorte versie. Let ook op het verschil tussen de oude en nieuwe undertail!
Mooiste kleurstelling die er is als je rood in je R6 wilt zou ik zeggen. En - toevallig weet ik dat - met zorg behandeld en onderhouden. Kick voor een must-have!
Gisteren weer lekker gereden, de R6 gaat uiteraard als de brandweer. Toch ben ik na een proefritje helemaal verslingerd aan de Suzuki GSX-R 1000, dus de R6 moet eruit. Wie maakt me los?
Het is voor mij ook mijn eerste motor, en dat gaat dus prima. Voordeel van een 600CC is dat ze niet zoveel koppel hebben laag in de toeren en er dus makkelijk en voorspelbaar mee te rijden is tot pak hem beet 8000 rpm. Pas als je hem doortrekt tot voorbij de 9.000 wordt ie écht giftig.
Dit zie je ook aan de dyno uitdraai hierboven: tot 8000 rpm heeft de motor minder dan 70 pk dus de kans dat je dan verrast wordt is klein.
Oke, tis namelijk echt een super mooi ding!
En interesse heb ik ook wel. Maar wil eerst 21 zijn en bezig zijn met me A rijbewijs...
Dus als die er over een maandje nog staat dan haal ik em op.
Kom op mensen! Prachtige fiets, goed onderhouden, mooiste kleurstelling, gaat als de brandweer en heeft net voor 300+ euro aan nieuwe bandjes. Al het nodige onderhoud is gedaan zodat er weer 6000 km zonder omkijken op gereden kan worden.
Dus doe een goed bod en dan rijd jij straks op deze fiets!