Yamaha R6 1999 / 31.700 km / BOS demper / 2001 undertail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ericbal

Die hard MF'er
27 mrt 2006
371
0
Rotterdam
TKA: Yamaha R6 1999 / 31.700 km / BOS demper / 2001 undertail.

EDIT: Verkocht!
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Misschien een R1, maar waarschijnlijker een GSX-R 1000 K5, in het zwart vind ik dat een van de mooiste motoren die er is. Jij gaat voor een R1 toch?
 
Hoe klinkt dat nou zo'n R6 met ingekorte BOS uitlaat? Klikkerdeklik hieronder voor het filmpje. Eerst zie je de uitlaat op originele lengte en vanaf 1:25 min. de ingekorte versie. Let ook op het verschil tussen de oude en nieuwe undertail!

full

Klik hier voor het filmpje op YouTube.
 
Laatst bewerkt:
Mooiste kleurstelling die er is als je rood in je R6 wilt zou ik zeggen. En - toevallig weet ik dat - met zorg behandeld en onderhouden. Kick voor een must-have!
 
Gisteren weer lekker gereden, de R6 gaat uiteraard als de brandweer. Toch ben ik na een proefritje helemaal verslingerd aan de Suzuki GSX-R 1000, dus de R6 moet eruit. Wie maakt me los? 8-)
 
Laatst bewerkt:
Supermooie motor. De kont en hoe je kentekenverlichting hebt gedaan ook, prachtig!
Maar is dit wel verstandig om te rijden als eerste motor?
 
Het is voor mij ook mijn eerste motor, en dat gaat dus prima. Voordeel van een 600CC is dat ze niet zoveel koppel hebben laag in de toeren en er dus makkelijk en voorspelbaar mee te rijden is tot pak hem beet 8000 rpm. Pas als je hem doortrekt tot voorbij de 9.000 wordt ie écht giftig.
Dit zie je ook aan de dyno uitdraai hierboven: tot 8000 rpm heeft de motor minder dan 70 pk dus de kans dat je dan verrast wordt is klein.
 
Laatst bewerkt:
Oke, tis namelijk echt een super mooi ding!
En interesse heb ik ook wel. Maar wil eerst 21 zijn en bezig zijn met me A rijbewijs...
Dus als die er over een maandje nog staat dan haal ik em op.
 
Succes met je rijbewijs! Mocht hij er over een maandje nog zijn dan ben je uiteraard van harte welkom om te komen kijken.

En remember: Het is een vraagprijs, dus als je een goed bod doet... ;)
 
Laatst bewerkt:
Kom op mensen! :+ Prachtige fiets, goed onderhouden, mooiste kleurstelling, gaat als de brandweer en heeft net voor 300+ euro aan nieuwe bandjes. Al het nodige onderhoud is gedaan zodat er weer 6000 km zonder omkijken op gereden kan worden.

Dus doe een goed bod en dan rijd jij straks op deze fiets! *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan