Yamaha R6 2003-2005 onderdelen

Br00d

Die hard MF'er
9 apr 2008
302
0
Ureterp
Wegens ombouw van de R6 naar stuntmotor heb ik wat plastic en ander spul over. Alle onderdelen komen van een R6 uit 2005 type RJ09.

Gaat dus om de volgende delen:

Topkuip (krassen met 1 scheur)
Duosteunen (onbeschadigd)
Kuipframe (klein hoekje afgebroken zeer goed te lassen en niet krom!)
Rechter clip-on (onbeschadigd)
Schetsplaat achter (onbeschadigd)
Achterremschijf (gewoon goed)

1515046_520221494757664_1084028657_n.jpg


1545171_520221528090994_1314669301_n.jpg


1012831_520221571424323_1415986548_n.jpg


Detail foto's komen zo snel mogelijk maar de schade is heel goed te repareren of te spuiten.

Mijn tank valt eventueel een blauwe tank op in te ruilen met schade. Uiteraard niet te verpest want er moet nog een "mooie" deuk in gemaakt worden.
 
Laatst bewerkt:
Topkuip met schade. Links zitten krassen en rechts is die dus gescheurd. Kan gelast worden of met matjes weer vastgemaakt worden.

€45,-

152nv55.jpg


2rx78yq.jpg


av3kpd.jpg


Duostepjes. Nette staat en onbeschadigd.

€50,-

ap8yev.jpg


Luchtinlaatbuizen. Onbeschadigd.

€30,-

35hogw7.jpg


Nog wat klein spul. Kapjes aan de buitenkant zitten aan de binnenkant van de zijkuipen. Grote kapje in het midden wordt op de koplamp gemonteerd en het kleine kapje daaronder wordt boven de claxon gemonteerd.

€30,-

ehx8ab.jpg


Kuipframe. Hier is 1 hoekje van af gebroken. Niet krom en goed te repareren. Eventueel kan ik het laten lassen.

€80,-

208aa2e.jpg


33kzn8i.jpg


Rechter clip-on. De R6 heeft dus een USD voorvork er in en deze clip-on heeft daarom een diameter van 51mm! Stuurgewichtje zit er ook nog gewoon op. Eventueel heb ik het linker stuurgewichtje ook nog maar deze heeft lichte krassen. Die moet bewerkt worden met plamuur.

€50,-

2gt2c0n.jpg


2ildod1.jpg
 
Laatst bewerkt:
schopje. eventueel een super nette blauwe achterkap en underseat te koop. deze gaan alleen weg als de zwarte set niet wordt verkocht.
 
Laatst bewerkt:
Ivm projectje kan je voor mijnde rechter achter voetsteunhouder opmeten waar uitlaat aan bast zit.en dan graag afstand tussen uitlaat montage gat tot gaten voor aan frame
 
Heb je ook die 2 kapjes (links en rechts) te koop die aan de zijkant van de kuip zitten bovenop de kappen?
 
@ Gerlossertje: Doe ik morgen voor je

@ Alpharacing: Heb 1 weg gegooid aangezien daar een scheur in zat. De andere ligt nog wel op zolder. Welke kant dat is moet ik voor je nakijken.
 
Gerlossertje: ongeveer 23 cm van montage punt naar uitlaat punt.

En Alpharacing: heb alleen de linker kant dus nog. De rechter was stuk.
 
Je hebt geen PM aan staan en ook geen e-mail adres ingevuld.

Ik vind de koplamp wel interessant, om een beetje te hobbyen.
Klopt het dat het geheel bestaat uit 4 lenzen, zijn die nog heel? 'k Kan het niet helemaal goed zien op de foto. Wat voor lampjes horen er in (H1, H4, etc.)?
 
De rechter lens heeft een scheur. De overige 3 zijn onbeschadigd. De lampen die in de lens zitten zijn H7.
 
De rechter lens heeft een scheur. De overige 3 zijn onbeschadigd. De lampen die in de lens zitten zijn H7.
Ik had het ook al gevonden, H7 inderdaad. Maar twee lenzen met 1 lampje, dat gaat voor mijn plannetje niet lukken. :N helaas, bedankt voor de moeite i.i.g.
 
Denk dat ik hem dan doormidden ga zagen en zelf een lens in een lampkapje ga plakken.
 
Staat paar regels hier boven. Was de linker kant.
Heb geen idee waarom ik niet te PMen ben. 2 weken geleden ongeveer nog PM's verstuurd.
 
Koppelinghevel en clip-on nog toegevoegd. Heb nu bijna alle delen die ik kwijt wil er op staan.

Een schade tank kan ingeruild worden op mijn tank. Moet de tank namelijk indeuken voor het stuntrijden en dat is zonde voor deze tank. Wordt die niet verkocht, wordt die alsnog gedeukt.

Eventuele biedingen op onderdelen mag ook.

Eventueel heb ik de complete kont in het onbeschadigd blauw liggen. Als hier interesse voor is mag die ook weg. Subframe van de motor is ook nog onbeschadigd en die mag ook weg. Complete kont kun je dus eventueel overzetten op het wat oudere model.
 
Laatst bewerkt:
telefoon nr of contact?

ik kan wel wat onderdelen gebruiken

Wegens ombouw van de R6 naar stuntmotor heb ik wat plastic en ander spul over. Alle onderdelen komen van een R6 uit 2005 type RJ09.

Gaat dus om de volgende delen:

Topkuip (krassen met 1 scheur)
Zijpanelen (lichte krassen)
Onderkuip (onbeschadigd)
Benzinetank (onbeschadigd)
Achterpaneel (onbeschadigd)
Underseat (onbeschadigd)
Seatcover (onbeschadigd)
Achterlicht led met geïntegreerd knipperlicht (onbeschadigd)
Subframe (onbeschadigd)
Duosteunen (onbeschadigd)
Kuipframe (klein hoekje afgebroken zeer goed te lassen en niet krom!)
Rechter clip-on (onbeschadigd)
Achterremklauw met schetsplaat (onbeschadigd)
Achterremschijf (gewoon goed)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Detail foto's komen zo snel mogelijk maar de schade is heel goed te repareren of te spuiten.

Mijn tank valt eventueel een blauwe tank op in te ruilen met schade. Uiteraard niet te verpest want er moet nog een "mooie" deuk in gemaakt worden.
 
Zoals aangegeven even een foto sturen en dan komen we er vast wel uit met de tank :).

€150,- voor het subframe.
 
Br00d, ik heb wel belang bij de koppelingshendel. Als die inderdaad niet is beschadigd vind ik 20 euro prima. Verzendkosten betaal ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan