Yamaha r6 2006 Voorlicht

Robbie26

Die hard MF'er
30 aug 2011
416
0
Nieuw bergen
Hallo allemaal,

ik heb een vraag over het voorlicht van mijn r6.

Ik heb namelijk mijn lampen vervangen door een soort van xenon maar dan maar 30% ervan,Daar heb je geen ballast bij nodig.

Nu mijn vraag er zitten dus 2 H7 lampen in, maar als ik mijn grootlicht aan zet begint iedereen te seinen (wat ook normaal is) maar als ik alleen mijn gewoon licht aan heb staan seinen ze net zo hard omdat ze denken dat er een kapot is ofzo,

Kan ik de spiegel uit mijn lamp halen dat ik 2x gewoon licht heb (zonder groot licht dus)


alvast bedankt ;) :]
 
Hallo allemaal,

ik heb een vraag over het voorlicht van mijn r6.

Ik heb namelijk mijn lampen vervangen door een soort van xenon maar dan maar 30% ervan,Daar heb je geen ballast bij nodig.

Nu mijn vraag er zitten dus 2 H7 lampen in, maar als ik mijn grootlicht aan zet begint iedereen te seinen (wat ook normaal is) maar als ik alleen mijn gewoon licht aan heb staan seinen ze net zo hard omdat ze denken dat er een kapot is ofzo,

Kan ik de spiegel uit mijn lamp halen dat ik 2x gewoon licht heb (zonder groot licht dus)


alvast bedankt ;) :]

Das bij mij ook zo vaak ;)
Je kan je lichten ook beide laten branden maar ik weet niet hoe dat dan zit met je grootlicht vervalt dat?
Ben het zelf wel van plan om beide lampen te laten branden maar weet niet zo goed hoe dat moet :+
 
Laatst bewerkt:
als je andere lampen in je motor zet moet je ze natuurlijk ook ff afstellen he ;)

Ik verblindde in het begin ook iedereen met mn Xenon :+ Er zitten een aantal stelschroeven in je cockpit.. ff zoeken en schroeven.

Tip: zoek nog iemand met een motor, zet beide motoren op dezelfde afstand van een of andere muur - wel in het donker natuurlijk - met de lampen aan en stel jouw lampen net zo af als die van je buurman/vrouw.

Succes! :]
 
Tip: zoek nog iemand met een motor, zet beide motoren op dezelfde afstand van een of andere muur - wel in het donker natuurlijk - met de lampen aan en stel jouw lampen net zo af als die van je buurman/vrouw.

Succes! :]

Heb jij die tip toevallig ook aan een automobilist gegeven, waardoor nu 90% van de auto's met een te hoog afgestelde koplamp rondrijden.... grr..
 
Je kan ook je motor op een vlak stuk zetten, met je voorwiel tegen de muur en dan een streepje zetten bij de onderkant van je lichtbundel, dan ga je een meter of 8 naar achter en stel je je lamp zo dat hij een 10 cm onder het lijntje schijnt. Dan weet je dat je licht nooit omhoog schijnt maar echt naar beneden

Wel op de motor gaan zitten natuurlijk

je moet je grootlicht ook niet gebruiken als er tegenliggers zijn, daar is het niet voor bedoeld
 
Terug
Bovenaan Onderaan