Yamaha R6 2007 (Cup Edition)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kickerdekick... :)


Kom op mensen! Het is een prachtfiets *O* En hij rijd als een tierelier :]
Volgend seizoen is het Starten & rijden maar :Y :]
 
Schopje voor deze bloedmooie bike *O*

img_4218.jpg
 
Nou Oma.....
Geef hem maar een flinke Kick... :Y
Want hij moet de deur uit om plaats te maken voor de Circuitmotor.... :Y


full
 
Snelle kick erachter aan.

Mensen als je hem nu koopt krijg je yzf-riders geheime handleiding "Poetsen & Posen voor gevorderde" erbij. Hopelijk hoeft er voor dit topic geen deel II te komen en kan je er snel iemand blij mee maken.

Mochtie in de weg staan als je toch een circuit fiets koopt al nu kun je soms hem bij een dealer in de showroom stallen. Tegen betaling natuurlijk. Maar dan hoeft hij jouwe niet over te kopen en heb jij meer kans om hem te verkopen. Ik weet dat motoport in rockanje dat sowieso wel is doet.
 
Laatst bewerkt:
Snelle kick erachter aan.

Mensen als je hem nu koopt krijg je yzf-riders geheime handleiding "Poetsen & Posen voor gevorderde" erbij. Hopelijk hoeft er voor dit topic geen deel II te komen en kan je er snel iemand blij mee maken.

Mochtie in de weg staan als je toch een circuit fiets koopt al nu kun je soms hem bij een dealer in de showroom stallen. Tegen betaling natuurlijk. Maar dan hoeft hij jouwe niet over te kopen en heb jij meer kans om hem te verkopen. Ik weet dat motoport in rockanje dat sowieso wel is doet.
Thnx kerel! Maar woon in Brabant! Zal is even kijken bij mij dealer in de buurt!
Voor die gene die hem koopt, krijgt mijn poetsdoeken erbij :Y En zowel je op de foto ziet, shine bling bling :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan