Hier ook een lange lummel van 2 meter, ik heb een 1999 R6, mss niet geheel te vergelijken... maar! ik pas er perfect op en heb nergens last van na een langere rit.Voor mij is het ook belangrijk, vanwege mijn 2 meter, dat ik goed zit op zo een motor.
Volgens mij is de Triumph groter, klopt dit?
Hier ook een lange lummel van 2 meter, ik heb een 1999 R6, mss niet geheel te vergelijken... maar! ik pas er perfect op en heb nergens last van na een langere rit.
Oude model R6 is net een pan european(kwa windbescherming) wanneer je deze vergelijkt met het nieuwe model.
Ik zou trouwens een R6 kopen en daar gewoon 1 bougiedop lostrekken als je zo nodig een 3 cilinder wil
De zwarte bij Hoekstra heb ik afgelopen zaterdag gekocht. Ik ruil een rode in, misschien is dat wat voor je
ABS hebben ze niet, dat is nog niet echt een succes in de sportieve categorie.
Wat betreft je keuze R6 of 675 zou ik zeker op allebei even een proefrit maken, liefst op dezelfde dag een vergelijkbare route.
Ik heb een oude R6 (1999) gehad en op meerdere nieuwe R6'en gereden maar het is echt een wereld van verschil, waarbij voor mij persoonlijk absoluut de 675 de nummer 1 is.
Maar het kan voor iedereen anders zijn. Ik had alleen verwacht dat een R6 juist voor jouw beter zou zijn gezien je lengte.
hij heeft de zwarte gekocht omdat zijn maten zwarte R6 'jes hebben .
hij wil er toch een beetje bij horen dus de eerste stap heeft die gezet om een zwarte
te kiezen . de volgende stap is het merk .
hij doet het altijd zo, rustig opbouwen .
hij heeft de zwarte gekocht omdat zijn maten zwarte R6 'jes hebben .
Ik heb 'm vorige zaterdag gereserveerd. Vrijdag is afgesproken dat ie a.s. maandag wordt vervoerd naar mijn eigen dealer hier in de buurt.
Hoekstra zei nog dat er nog een gegadigde was, je had 3 mailtjes gestuurd en komt uit den helder ?
Ik denk dat ie nu ook niet meer op de website staat.