Yamaha R6 RJ11 €3250,- Gebroken klep

SpeedySven

MF'er
1 aug 2012
43
0
Beste racers.

Afgelopen jaar is bij de laatste wedstrijd me vertrouwde Yamaha vastgelopen. ( klep gebroken ) Omdat we al een andere motor hadden staan is deze niet meer opgebouwd en ben ik heb van plan te verkopen zonder lopend blok,

Het gaat om een Yamaha R6 2007 model. hij is in 2010 omgebouwd naar race motor. Daarvoor is hij in Engeland gebruikt als instructie motor op het circuit, net zoals ze bij de crt met honda's rijden.

Wat zit er allemaal bij.

Yec kabelboom + ecu
Voorvork Ohlins aangepast. ( zuiger kit ) halverwege afgelopen seizoen laten doen bij e=mc2 + extra setje zwaardere veren aanwezig.
Akrapovic rvs uitlaat met laser demper + een reserve ( geen problemen mee gehad op assen )
Stalen remleidingen voor + sbs remblokken
CRC kuip set incl CRC zitje. Rood wit gespoten

Ik heb bij aanschaf engelse papieren gekregen van de motor dus hij zou eventueel op kenteken gezet kunnen worden.
verder is het natuurlijk wel een racer dus gebruikers sporen zijn aanwezig.

Ik wil ik er graag €3250,- voor hebben helemaal compleet, dus een blokje ergens kopen en rijden.
eventueel ook zonder wielen te koop voor €2750,- ( De wielen gebruik ik nu als regen wielen )

Op de foto zit er een Ohlins TTX achter shock en punt radiateur op. deze zijn overgezet op me nieuwe motor. dus niet aanwezig. wel een originele achter shock.

Met vriendelijke groet, Stephan de Boer.
Eventueel te mailen op stephanmotorracing et gmail.com


full
 
Opnieuw in de verkoop. Aantal geinresseerde gehad maar niet tot een deal kunnen komen.

Minimale prijs 2500 euro zonder wielen. let op dat het motorblok er op het moment niet onder hangt.
 
Ik wil graag in contact komen met je, wat is jouw nummer.
Heb wat vragen over de motorfiets
Hoor graag van je.

adams4@xs4all.nl
 
Terug
Bovenaan Onderaan