Dat klinkt als een slippende koppeling.Ja dat klopt, ik kon tot 9000 toeren gaan, maar de snelheid en acceleratie blijft laag
Ja dat klopt, ik kon tot 9000 toeren gaan, maar de snelheid en acceleratie blijft laag
Gaaf, een 125cc 2 cilindertje...
Ik heb de 50cc brommer gehad van dat model, had ik een 80cc crossblok ingebouwd.
Ik heb een 250cc 4 cilindertje
Jaso bestond helemaal niet toen Yamaha het Adler twinnetje namaakte. Je moet de aller, allergoedkoopste minerale olie hebben, of ongedoopte olie. De goedkoopste haal je bij de bouwmarkt of Welkoop/Boerenbond. Ongedoopte olie koop je bij de klassieker speciaalzaak.> ook een RD die 250CC 4 cilinder? En waarom heb je je 50cc weggedaan?
Ja beide uitlaten komen warm en geven ook rook. Dat vind ik zo raar, hij doet alles naar behoren behalve dan vooruitschuiven.
Die Jaso codering, hoe zit dat juist in elkaar? Vind je dat op de verpakking van de olie?
In japan zijn veel 250cc uitvoeringen van zwaardere modellen vanwege bepaalde beperkingen.> ook een RD die 250CC 4 cilinder? En waarom heb je je 50cc weggedaan?
Ja beide uitlaten komen warm en geven ook rook. Dat vind ik zo raar, hij doet alles naar behoren behalve dan vooruitschuiven.
Die Jaso codering, hoe zit dat juist in elkaar? Vind je dat op de verpakking van de olie?
> ook een RD die 250CC 4 cilinder? En waarom heb je je 50cc weggedaan?
Ja beide uitlaten komen warm en geven ook rook. Dat vind ik zo raar, hij doet alles naar behoren behalve dan vooruitschuiven.
Die Jaso codering, hoe zit dat juist in elkaar? Vind je dat op de verpakking van de olie?
Ik zal de tankontluchting eens testen, maar die zwarte RDX is niet dezelfde(Het probleem bij die RDX was dat er 1 ontstekingsspoel kapot was). Daarom kreeg 1 bougie een zwakke vonk (soms zelfs geen).
Hier foto's van de brommer (toen ik hem nog aan het samensteken was):
[afbeelding]
[afbeelding]