Yamaha TDM 850 en 900 Topic DEEL 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, wie heeft die mooie Ixil demper die voor EUR 50,- op Marktplaats stond voor mijn neus weg gekaapt ? :(
 
Hai, ook een nieuwe TDM'er hier! Rijdt er nu een maandje op rond, na 2 jaar een oude caféracert te hebben gehad. Dit weekend even de Ardennen in geweest, wat een ding :}

[afbeelding]

[afbeelding]

Overigens niet offroad gegaan hoor, was voor de sfeerplaatjes. ;) Mocht iemand hier overigens z'n knalpijp kwijt willen, ik heb een mooie en fluisterstille standaard uitlaat te ruil O-)

Ik heb nog wel een leuk stel knalpijpen. Zit erover te denken om ze weg te doen. Leo Vince, slip ons inclusief bochten.
 
Ik zoek een enkele demper want ik heb veel moeite om uit mijn achtertuin te komen met dempers aan beide kanten.
De Ixil had ook een mooie prijs... ;(
 
Hai, ook een nieuwe TDM'er hier! Rijdt er nu een maandje op rond, na 2 jaar een oude caféracert te hebben gehad. Dit weekend even de Ardennen in geweest, wat een ding :}

[afbeelding]

[afbeelding]

Overigens niet offroad gegaan hoor, was voor de sfeerplaatjes. ;) Mocht iemand hier overigens z'n knalpijp kwijt willen, ik heb een mooie en fluisterstille standaard uitlaat te ruil O-)

Rick,

Jij ook welkom op TDM topic van Motor-Forum :)
 
Ik zoek een enkele demper want ik heb veel moeite om uit mijn achtertuin te komen met dempers aan beide kanten.
De Ixil had ook een mooie prijs... ;(

ik heb nog wel een mooie IXIL liggen, maar die kost meer dan 50 euro....

groet,

Pieter
 
Zaterdag 6 juli dus onze Koffieklets, toerrit en testbank! :]
en natuurlijk koffie om bij te kletsen.

en, supermooi weer! 8-)

ook heb ik bij Putoline mooie aanbiedingen weten te scoren, dus daar kunnen jullie van profiteren! *O*

Het beloofd een drukke dag te worden! *O* *O*

vanaf 11 uur zijn jullie welkom!

Groet,

Pieter
 
Op de afgelopen Tokyo Motorshow toonde Yamaha een nieuwe tweecilinder.
Het betreft hier een, van het R1 Crossplane blok afgeleide Twin.
Naar verwachting zal de cilinder inhoud niet meer dan 650 cc. gaan bedragen.
Het vermogen zal uitkomen rond de 70 pk.
Dus ijdele hoop voor diegene die naarstig zitten te wachten op een (sterkere en grotere) opvolger van de huidige twin. -O-

full
 
Misschien komen ze nu net zoals bij de Tenere ook wel met een TDM en een Super TDM. Die Super TDM zal dan wel die 3-cillinder die er naast staat krijgen :)
 
En wat krijgen we morgen toch mooi weer bij onze Koffieklets!

echt een mooi TDM weertje!
 
zo wat een lekker weertje vandaag zeg, 430km gestuurd door het prachtige Friesland
(de Friese meren route) we waren gestart in Hoogeveen.
Op de terug weg kwamen we nog wat TDM's tegen en even later nog een...... en Hu?....alweer een.. tjee krijg je die dingen hier bij €100 boodschappen of zo! :)
Al verder toerend zien ik op een plaatsnaambord HOORNSTERZWAAG....aah....kwartje...plonk _O-
 
Laatst bewerkt:
zo wat een lekker weertje vandaag zeg, 430km gestuurd door het prachtige Friesland
(de Friese meren route) we waren gestart in Hoogeveen.
Op de terug weg kwamen we nog wat TDM's tegen en even later nog een...... en Hu?....alweer een.. tjee krijg je die dingen hier bij €100 boodschappen of zo! :)
Al verder toerend zien ik op een plaatsnaambord HOORNSTERZWAAG....aah....kwartje...plonk _O-

Ja, we hebben hier bijna 100 man/vrouw gehad, het meerendeel op TDM! :)

Hoogste TDM score op de testbank 93,8 PK! :)
 
Op de afgelopen Tokyo Motorshow toonde Yamaha een nieuwe tweecilinder.
Het betreft hier een, van het R1 Crossplane blok afgeleide Twin.
Naar verwachting zal de cilinder inhoud niet meer dan 650 cc. gaan bedragen.
Het vermogen zal uitkomen rond de 70 pk.
Dus ijdele hoop voor diegene die naarstig zitten te wachten op een (sterkere en grotere) opvolger van de huidige twin. -O-

[afbeelding]

Hier lees ik weer 903 cc :?
Ben toch benieuwd wat hier overheen gedrapeerd word.

Consent Form | Cycle World
 
Zo te zien een motor met kuipwerk, want ik kan me met mn beste fantasie niet indenken dat je een oliefilter zo positioneert op een motor waar geen volle kuip over gaat. Dan is het echt bij de eerste kei een dik olielek!
 
Zo te zien een motor met kuipwerk, want ik kan me met mn beste fantasie niet indenken dat je een oliefilter zo positioneert op een motor waar geen volle kuip over gaat. Dan is het echt bij de eerste kei een dik olielek!


het is ook geen mooi blo om te zien..... '(
 
Ik kan me herinneren dat mijn Suzuki's, Bandit en SV650'jes allemaal het oliefilter op die plek hadden/hebben zitten. Geef toe dat het niet de schoonheidsprijs verdient, maar was wel makkelijk met verwisselen.
 
Onder het oliefilter zit nog een oliethermostaathuis met aansluitingen voor een oliekoeler. Maakt het torentje extra hoog. Denk dat het blok bedoeld is voor een Quad of iets dergelijks.
Opvallend is dat het driecilinderblok dat ernaast staat GEEN extern oliefilter heeft, op andere foto's was dat wel het geval.
( of zit verstopt achter de uitlaat....)
 
Laatst bewerkt:
Wilde altijd al van die leuke blue spots op de TDM en nu heb ik ze! En meteen maar een TDM 900 erbij aan :] *D
 
Wilde altijd al van die leuke blue spots op de TDM en nu heb ik ze! En meteen maar een TDM 900 erbij aan :] *D


Ja, doe maar ruig!

het asbakje was vol, dus ik heb maar een nieuwe auto gekocht..... :)

Maar het is een erg mooie fiets! ziet er mooi fris uit! :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan