Yamaha TDM 850 en 900 Topic DEEL 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pieter, die remklauwen voor... komen die van een R6 of van een R1?
Ik heb ze er ook op zitten, maar weet niet welke blokken ik moet bestellen wanneer ze vervangen moeten worden.
Dat maakt niet bijster veel uit, die "bluespots" zijn allemaal hetzelfde. Ze zitten ook op de TDM900 en FJR1300 en nog meer Yamaha modellen.
Edit: alleen moet je niet de blokken nemen van de radiale variant, van de latere R6 en R1.
 
Laatst bewerkt:
Dat maakt niet bijster veel uit, die "bluespots" zijn allemaal hetzelfde. Ze zitten ook op de TDM900 en FJR1300 en nog meer Yamaha modellen.
Edit: alleen moet je niet de blokken nemen van de radiale variant, van de latere R6 en R1.


Precies alleen materiaal keuze passend bij je rijstijl .
 
Nee zit op de bank met een drankje. Een zwarte 900 hoef je niet te peilen. hahaha

Daar wordt je dus lui van en je krijgt stijve knieen! :)

vandaag weer een gerepareerde 850 afgeleverd, was van de stander gevallen, morgen een 900 opbouwen, was ook omgevallen...
dan de Blauwe ex Dorussie 900 van een blauw-witte topkuip en een streep over de tank voorzien.
genoeg te doen dus!
 
Die is verkocht dus? De aanpassing klinkt mij nog niet als een verbetering, maar ben benieuwd.


dat komt wel goed Edwin!
en ik heb ook wat moois ingeruild, zou net wat voor jou kunnen zijn, rood/witte 4TX, met sportnokkenassen, 1e overmaat zuigers erin, WP vering, echt een supermooie TDM!
 
deze dus weer ingeruild, in 2010 ook eens verkocht... :)
full


let ook even op het 17"voorwiel en TRX achterwiel met 160/60 band.
 
Laatst bewerkt:
Mooie fiets, en vind het prettig dat je aan mij denkt Pieter, maar ik sla de 4TX over ;)
Denk dat ik nog een jaar met de 3VD doe, en dan een 900 er bij koop. :P
 
Het heeft gesneeuwd in Vriesland. Ex Ruudje ooit nog gereviceerd door Dick Hoogland.

en meteen voorzien van sportnokkenassen en perfect afgesteld!

Ja, Carolien, na 3 jaar heb ik hem weer ingeruild, en Case de ex-Dorussie R1 Blauwe 900 verkocht. :)

zo'n mooie TDM wil ik altijd wel inruilen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan