Yamaha Tmax 560, meer vermogen/koppel

Stephanver

Rookie
5 apr 2023
8
1
Goedendag, ik ben in het bezit van een Yamaha Tmax 560, graag zou ik meer vermogen/koppel willen hebben zijn er mensen hier die ervaringen hebben met een MALOSSI MHR OVER RANGE | YAMAHA T-MAX - 530/560CC – 6118154 of wellicht andere ideeën hebben. Alle advies, hulp en feedback is welkom.
 
Kijk eens op de site van woolich racing, bepaalde t max jaren kunnen ze tunen, dan haal je meteen het maximum eruit.
 
Top ik ga kijken. Heb je toevallig hier ervaring mee. Ik heb een model van dit jaar.
Ik heb veel ervaring met woolich racing tuning, maar heb zelf nooit een yamaha t max gehad, maar het is wel 1 van de beste manieren om je motor te tunen,
 
Chiptunen is mogelijk. En dat zal het meeste rendement geven. Wel dient de overbrenging dan ook aangepakt te worden voor optimaal resultaat.

Naar mijn idee zonde. Brandstofverbruik zal stijgen en slijtage ook, plus het blijft een te zware scooter die altijd loom aan blijft voelen (mijn ervaring/mening).

Is eigenlijk geen scooter voor echte power, dan eerder kijken naar een Gilera GP800 of Aprilia SRV.
 
Terug
Bovenaan Onderaan