[afbeelding]
530setup (met z650 achterwiel)(voorste model op het piccie):
Voorkettingwiel: JTF 568.18
vlgs. JT bestaat ie wel, maar heb hem op ebay niet kunnen vinden. http://www.jtsprockets.com/catalogue/sprocket/JTF568-18
Als er voor de borging tapgaten in het kettingwiel moeten zitten, dan moeten deze er nog bijgemaakt worden.
Tevens zou er dan een vulring achter het kettingwiel moeten.
Achterkettingwiel: JTR 481.40
JTR481 | eBay
In kit: (moet je alleen de kettingrolletjes even tellen, kijken of dit 108 rolletjes zijn)
http://www.ebay.de/itm/75...m3a93d30c7c#ht_1231wt_719
Ketting: 530; 108 rollen=>hoh 624mm
Greetz, Q
Goedemiddag,
als volgt~[/url] vastgemaakt.... even naar halverwege de pagina scrollen....
Helaas gaat deze niet passen, want de splines (vorm en aantal v/d tandjes) komen niet overeen met je uitgaande as.Ik loop nogsteeds een beetje te klooien met die tandwielen...
Eerste hit op ebay.co.uk is onderstaande, dat is toch goed? Of ben ik gek?
Borggaten kunnen er toch achteraf in gemaakt worden? Of is het beter om met borggaten te vinden?
http://www.ebay.co.uk/itm/568-18-Fr...pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item4621b2e790
Iets met steen en ezels (of was het andersom).Kijk is naar het andere plaatje. Zelfde fout maakte ik overigens ook.
Maar het is natuurlijk wel te draadvonken. Adresje in omgeving Amsterdam of Bussum?
Overigens nog opzoek naar stalen remleidingen, zijn er echt betere merken of maakt het niet zoveel uit of het HEL of goodridge is?
En de petcocks die er nu opzitten zijn zonder filter, dus een benzinefilter lijkt mij ook niet onverstandig. Is er hiervan nog één beduidend beter dan de ander?