YAMAHA TRACER 900 DEEL IV

Welke aftermarket uitlaat heb je er onder liggen?

  • Akrapovic

    Stemmen: 51 45,5%
  • Scorpion

    Stemmen: 8 7,1%
  • Mivv

    Stemmen: 4 3,6%
  • Arrow

    Stemmen: 11 9,8%
  • Anders...

    Stemmen: 38 33,9%

  • Totaal aantal stemmers
    112
Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar heb je m ook GETEST? ;)
En ik zou so wie so wel benieuwd zijn naar een plaatje!
Plaatje????
IMG_20200604_154842.jpg


Getest???? Als je bedoelt of ik dik off-road ben gegaan? Nee.
 
Weet je zeker dat deze voor model 2015-2017 geschikt is? Heb er wel wat moeten aanpassen om hem passend te krijgen .
Ziet er wel sjiek uit. Op de site van Cosmo kan je zien dat ze geen onderscheid maken, zou dus moeten passen. Ze zijn best service gericht daar dus je kunt er nog een mailtje aan wagen. Ik heb m alleen uit het bubbeltjes plastic gehaald, bekeken en weer teruggedaan. :P
 
Ziet er wel sjiek uit. Op de site van Cosmo kan je zien dat ze geen onderscheid maken, zou dus moeten passen. Ze zijn best service gericht daar dus je kunt er nog een mailtje aan wagen. Ik heb m alleen uit het bubbeltjes plastic gehaald, bekeken en weer teruggedaan. :P
Heb aan de onderkant 2 gaatjes moeten boren, de originele gaten kwamen niet overeen.

Je ziet er niets van, dus ik laat het lekker zo. Zit nu spanningsloos gemonteerd.
 
.... Met name door het soort aan/uit gevoel van de gashendel (Zowel in A, B en std), is dit een bekend iets of gewoon iets waar ik zelf aan moet wennen? ...


A = Agressief
STND = Normaal
B =Braaf
Ik rijdt meest STND.
Wil ik snel dan A, (en QS), maar als je rustig met het verkeer meekeutelt vind ik die te bot.
B bij regen, mul zandpad, dikke laag grint, etc
Teveel speling op de gaskabels ,wil ook schokkerig overkomen.
Daar lag het bij mijn 2016 Tracer aan.
In serviceboekje staat dat je dat door de dealer moet laten doen ,maar is simpel zelf te doen ,verstelbusje zit na gaskabels-huis.
 
Teveel speling op de gaskabels ,wil ook schokkerig overkomen.
Daar lag het bij mijn 2016 Tracer aan.
In serviceboekje staat dat je dat door de dealer moet laten doen ,maar is simpel zelf te doen ,verstelbusje zit na gaskabels-huis.

En hoe controleer je op te veel speling?

Volgens mij heeft elke yamaha altijd al een abrupte gasaanname gehad, het zoekende schokkende gevoel bij de 3 a 4000 toeren schijnt door de euro normen en de bijbehorende eco modus te horen. Het went gelukkig wel :)
 
Voor mijn gevoel wel ,vooral in de 1e en 2e versnelling ,bij korte/omkeer bochtjes.
Maak het niet te klein en test ook dat je aan beide kanten met het stuur maximale stuuruitslag de kabel niet aantrekt. Anders krijg je een slippende koppeling in die gevallen.
 
Maak het niet te klein en test ook dat je aan beide kanten met het stuur maximale stuuruitslag de kabel niet aantrekt. Anders krijg je een slippende koppeling in die gevallen.
We hebben het toch over gaskabel, niet koppelingskabel?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan