Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ookBen benieuwd naar je bevindingen!!
Zo, ziet er nietjes uit. Dure spulletjes zo las ik een paar bladzijden terug. Maar wel waar voor je geld als ik het goed begrijp! Da's het belangrijkst.Ik ookgoodies
Op de terugweg ondanks het enorme kakweer toch al een enorm verschil gemerkt... alsof ik over de weg zweef... veel meer balans en eindelijk van dat duikgedrag af bij afremmen. Ook drempels gaan een stuk comfortabeler ondanks de de vering zeker niet slap staat afgesteld. Vaklui daar in Tiel bij HK-Suspension... erg blij mee!!
Alternatief voor de Ohlins cartridges zijn Andreani‘s maar die hebben een 20mm piston t.o.v. de Ohlins met een 30mm piston... uiteindelijk werd het advies gegeven als je het kunt doen moet je altijd voor de Ohlins gaan.Zo, ziet er nietjes uit. Dure spulletjes zo las ik een paar bladzijden terug. Maar wel waar voor je geld als ik het goed begrijp! Da's het belangrijkst.
Ik ben ook van plan vering upgrade te doen bij HK (op MT09). Wel iets goedkoper en nog ff sparen. Veel plezier ermee!
Nice!Ik ook
de goodies
Event tweaken
Op de terugweg ondanks het enorme kakweer toch al een enorm verschil gemerkt... alsof ik over de weg zweef... veel meer balans en eindelijk van dat duikgedrag af bij afremmen. Ook drempels gaan een stuk comfortabeler ondanks de de vering zeker niet slap staat afgesteld. Vaklui daar in Tiel bij HK-Suspension... erg blij mee!!
Vertelden ze ook wat die 10mm verschil doet?Alternatief voor de Ohlins cartridges zijn Andreani‘s maar die hebben een 20mm piston t.o.v. de Ohlins met een 30mm piston... uiteindelijk werd het advies gegeven als je het kunt doen moet je altijd voor de Ohlins gaan.
De zuiger is 10 mm groter in diameter, en dus heb je als ontwerper meer vrijheid. Ik gok dat een 30 mm zuiger fijngevoeliger aanspreekt dan een kleinere (20 mm) zuiger.Vertelden ze ook wat die 10mm verschil doet?
Tja, wat moet ik daarop zeggen. Zeker waar, maar in de veringwereld zijn ze gewend aan hele dure onderdelen en doen ze alsof dat de normaalste zaak van de wereld is. Ik heb het idee dat veringboeren op zoek zijn naar het ultieme, en dat ze de gewone sterveling dat maar al te graag aanpraten.Alternatief voor de Ohlins cartridges zijn Andreani‘s maar die hebben een 20mm piston t.o.v. de Ohlins met een 30mm piston... uiteindelijk werd het advies gegeven als je het kunt doen moet je altijd voor de Ohlins gaan.
Dat dus.... en ik zeg niet dat de Andreani’s een slechte keuze zijn, HK ook niet maar dit is beter... ik had het budget dus fuck it... ik leef maar 1 x tochDe zuiger is 10 mm groter in diameter. In mijn optiek heb je dan meer ruimte voor de zuiger (immers, 30 mm), en dus heb je als ontwerper meer vrijheid. Ik gok dat een 30 mm zuiger fijngevoeliger aanspreekt dan een kleinere (20 mm) zuiger.
Alles kunner die Tracer
zow....waar komt dat ineens vandaan dan? dacht dat al dat nieuws pas in 2021 uit zou komen...Vrijdag de 20ste staat de nieuwe tracer blijkbaar al bij de dealers in de showroom..
vergeet je camera niet!Een dealer gaf me aan dat hij volgende week meer info verwacht omtrent de tracer 2021 en bij een ander kon ik me inschrijven voor een bezichtiging van de nieuwe tracer vrijdag de 20ste voor vaste klanten dus ik ga ervan uit dat het klopt en we binnenkort meer weten.
Vrijdag de 20ste staat de nieuwe tracer blijkbaar al bij de dealers in de showroom..
Dat verklaart dan misschien ook wel de verbouwing van MP Goes die over 14 dagen klaar is
Zal morgen eens polsen bij MP Uithoorn. Wilde daar toch al langs
Levert dat nog wat op dan?Ik heb binnenkort nog een paar progressieve voorveren van Hyperpro te koop. Wellicht is er hier iemand met interesse...
Ik draai het meestal om: leveren accessoires nog wat op bij inruil dan? Daarnaast willen de meeste dealers de motor het liefst origineel terug hebben, is mijn ervaring. Dus jij bent diegene die niet de moeite neemt om de accessoires er onderuit te sleutelen... (zelf weten hoor ). Ik mag graag zelf sleutelen, maar bij mijn vorige motor heeft het toch al met al behoorlijk wat opgeleverd... De MT/Tracer/XSR serie is er één waarbij er veel vraag naar accessoires is. Overigens ga ik mijn motor niet inruilen, maar van Andreani's voorzien .Levert dat nog wat op dan?
Ik zou zelf de moeite niet meer nemen om mijn streetbox er onderuit te klussen als ik de motor weg zou doen... Heb de oude veren en demper nog wel liggen overigens
Helemaal eens. Hou je originele delen en ruil de motor origineel in. Als je dat niet doet krijg je maar een fractie van de accessoire kosten terug. En 2dehands zijn deze vaak aantrekkelijk voor anderen die niet de hoofdprijs willen betalen, maar nog steeds goed geld er voor over hebben.Ik draai het meestal om: leveren accessoires nog wat op bij inruil dan? Daarnaast willen de meeste dealers de motor het liefst origineel terug hebben, is mijn ervaring. Dus jij bent diegene die niet de moeite neemt om de accessoires er onderuit te sleutelen... (zelf weten hoor ). Ik mag graag zelf sleutelen, maar bij mijn vorige motor heeft het toch al met al behoorlijk wat opgeleverd... De MT/Tracer/XSR serie is er één waarbij er veel vraag naar accessoires is. Overigens ga ik mijn motor niet inruilen, maar van Andreani's voorzien .
Op al mijn motoren heb ik andere voorveren gemonteerd gehad, vooral om het overmatige duiken bij harder remmen/sportieve rijstijl te voorkomen... een tweedehands veer is net zo goed als een nieuwe (slijtage is er nauwelijks), maar het scheelt wel in de prijs...