Denk dat het ook wel mee speelt , vind je het leuk / heb je de ruimte om te sleutelen.Ik draai het meestal om: leveren accessoires nog wat op bij inruil dan? Daarnaast willen de meeste dealers de motor het liefst origineel terug hebben, is mijn ervaring. Dus jij bent diegene die niet de moeite neemt om de accessoires er onderuit te sleutelen... (zelf weten hoor ). Ik mag graag zelf sleutelen, maar bij mijn vorige motor heeft het toch al met al behoorlijk wat opgeleverd... De MT/Tracer/XSR serie is er één waarbij er veel vraag naar accessoires is. Overigens ga ik mijn motor niet inruilen, maar van Andreani's voorzien .
Op al mijn motoren heb ik andere voorveren gemonteerd gehad, vooral om het overmatige duiken bij harder remmen/sportieve rijstijl te voorkomen... een tweedehands veer is net zo goed als een nieuwe (slijtage is er nauwelijks), maar het scheelt wel in de prijs...
Voor klein spul (uitlaat/naviding/zadel/pcIII) , dat kan ik thuis... de streetbox verwijderen, dat kan thuis/ikzelf niet.
Het heb thuis wel voorgesteld, maar gezien mijn huidige Tracer naar m'n vriendin gaat (als ik een nieuwe(re) ga kopen, moest ie blijven zoals is nu is