YAMAHA TRACER 900 topic deel V

Heb je en foto van die givi op de motor? volgens mij staat die veel meer boven op de tank toch?
Dat zie ik tenminste bij vrienden van mij met andere motoren wel eens.
 
Nou, de Givi heeft in mijn optiek een veel minder mooie tankring... lijkt wel een trechter! Wel persoonlijk of je je eraan gaat storen..

Ik heb al sinds een aantal jaren een SW Motech city. Inhoud is 11 tot 15 liter... Bij de Tracer zit ie iets achterover gekanteld (de vulopening van de tank zit iets achterover gekanteld). Dit maakt het totaalplaatje net ff iets knulliger dan bij de MT-09 die ik hiervoor had. Als de tas stuk is koop ik direct weer een nieuwe.

Bekijk media item 1354788
Overigens heeft SW-motech nu weer een nieuwe ring, die magnetisch is (pro-tankring). Ook mooi, maar wel prijzig. In de kit van de Tracer 900 zit een kunststof vulblok welke je onder de tas kunt schroeven, om boven de afdekking van de tank uit te komen. Model 2018 heeft dit ook nog..
 
Laatst bewerkt:
Heb je en foto van die givi op de motor? volgens mij staat die veel meer boven op de tank toch?
IMG_20210419_164621.jpg

IMG_20210419_164656.jpg

De tankring is inderdaad vrij hoog,maar ik rij 99% van mijn ritten met tanktas dus daar stoor ik me niet aan.
En de tas zit inderdaad wat boven de tank,maar zo maakt ze in elk geval al geen krassen op de tank.
Bij een tas die de tank raakt krijg je volgens mij krassen en doffe plekken zoals bij een normale tanktas met magneten of riemen.
Verder hangt het er natuurlijk vanaf welke grootte je wil.
 
Bekijk bijlage 1621424
Bekijk bijlage 1621425

En de tas zit inderdaad wat boven de tank,maar zo maakt ze in elk geval al geen krassen op de tank.
Bij een tas die de tank raakt krijg je volgens mij krassen en doffe plekken zoals bij een normale tanktas met magneten of riemen.
Klopt. De city tas raakt de tank soms aan de kant van de bestuurder (afhankelijk of je hem vol stouwt). Ik heb dat opgelost door een kleine tankpad eronder te plakken.

Heb je een foto waar de hele motor op staat ivm je speciale kleurtje?
 
Vorige week contact gehad met mijn dealer... Ik heb een GT besteld. Deze komt naar verwachting begin juni binnen😑.
Duurt wel erg lang zo..
 
Vorige week contact gehad met mijn dealer... Ik heb een GT besteld. Deze komt naar verwachting begin juni binnen😑.
Duurt wel erg lang zo..
Na de berichtgeving in de topic kon ik het ook niet laten om weer even navraag te doen. Begin juni is de verwachting....
 
Na Griekenland en Roemenië deze week is vandaag ook in Spanje de tracer9 opgedoken voor uitlevering aan een klant. Dat geeft wel wat hoop dat wij bijna aan de beurt zijn...
 

Bijlagen

  • 2FE39873-84B2-4D95-A498-49713CC284D2.png
    2FE39873-84B2-4D95-A498-49713CC284D2.png
    229,4 KB · Weergaven: 13
Maar dat is geen GT,en ik dacht dat de leverproblemen vooral over de GT gingen door de missende chip voor de bochtenverlichting?
 
Mijn dealer kreeg vanmorgen de bevestiging van Yamaha Nederland over de afleverdag van de 9GT's: 1 juni. ;(
Dit in tegenstelling wat er gezegd werd na de dealermeeting van 15 april.
 
Op 17 april werd mij verteld dat er tijdens deze dealermeeting op 15 april doorgegeven was dat de leveringen eind april, begin mei zouden zijn.
 
gerardma77 zei:
Ooit komt het goed, met een beetje geluk kunnen we rond die tijd ook weer wat makkelijker reizen. Zou toch leuk zijn met de tracer naar italie of kroatie bijvoorbeeld.

Maak me gek... ik had dit weekend al in duitsland of luxemburg ofzo willen zitten, want heb maandag en dinsdag ook vrij. Maar dat gaat helaas niet door. Nu is het gelukkig ook nog niet echt lekker qua temperatuur, dat verzacht de pijn een beetje..
 
Terug
Bovenaan Onderaan