YAMAHA TRACER 900 topic deel V

In alle tests geven ze aan dat hij lager is dan de 900 uitvoeringen. Er staan er al verschillende bij dealers, dus gewoon testen. Als het je tegenvalt kun je volgens mij de deal wel cancelen. Er zijn genoeg gegadigden die de 9 willen.
 
Ik ben toch wel een beetje bang voor de grootte van deze. Ik ben er eigenlijk blindelings vanuit gegaan dat hij +/- hetzelfde zit als de Tracer 900. Ik hoop dat het mee valt. Ik ben zelf 1,95, dus al vrij groot.
Dan zou jij beter, op bijv. een KTM 1290 SA passen. Daar heb ik met mijn 184 cm. al bijna een trapje nodig om op te stappen. Mijn vrouw kwam er al helemaal niet op. B| Wel een super ding om mee te rijden. :] De prijs is natuurlijk ook wel een dingetje. |(
 
Ik las net op facebook dat iemand in Italië 300 aan accessoires beloofd werd, wanneer de levering vertraagd was. Ik ben benieuwd of dit een trol is of echt zo is.

Ik kom van een Honda Deauville 700NT af een vrij lage motor. Als ik maar rechtop kan zitten en een beetje chill kan rijden.
 
was gisteren nog op het nieuws dat een hoop van die motoren op de Ever Given staan... dat schip wat nu aan de ketting ligt in Egypte.... dat gaat nog wel ff duren -O-
 
Vraag me wel af of Yamaha NL al aan het denken is over een tegoedkoming.

verlengde fabrieksgarantie of leuke tegoedbon oid.

snap best dat ze er zelf ook niets aankunnen doen, maar zou ze wel sieren.
 
Vraag me wel af of Yamaha NL al aan het denken is over een tegoedkoming.

verlengde fabrieksgarantie of leuke tegoedbon oid.

snap best dat ze er zelf ook niets aankunnen doen, maar zou ze wel sieren.
Verlengde fabrieksgarantie op iets wat nog niet gebruikt is in de tussentijd :')
 
Dat is veel ingewikkelder dan even wat accessoires kado doen. Berg administratie etc. Dus vermoed niet dat dat hem gaat worden.
 
Ja maar dat is anders. Toen kon je in veel landen echt niet meer motor rijden en de garantie liep natuurlijk wel door... nu heb je, je motor nog niet maar je garantie is ook niet begonnen die begint natuurlijk pas de eerste dag dat je de motor op naam zet en ophaalt bij de dealer
das waar. Aan de andere kant, ik zou het wel op prijs stellen. Wat ik al zei, dan zit je op 2 seizoenen fabrieksgarantie. Veel rijden niet in de winter.
Tijdens bestellen dacht ik in begin April te rijden Niet dat ik toen überhaupt na had gedacht over de garantie :+. Nu vervalt dus de garantie precies in de tijd dat je / ik hem het meeste gebruikt, in de zomermaanden.

ps... heb jij al antwoord gehad op je mail O-)

Maar dat is dan voor alles. Niet alleen voor de groep mensen die langer heeft moeten wachten, dus dan moet het alsnog stuk voor stuk geregistreerd en aangepast. Maar alles kan natuurlijk...
De registratie daarvan lijkt mij niet zo heel ingewikkeld, ze weten toch ook welke framenummers zou worden geleverd via pre-order en op welke datum / bij welke dealer deze geleverd zijn. Stuur die eigenaren een brief met de extra garantie en klaar.
Onze adressen hebben ze toch wel. Mijn 'Welkom bij de Yamaha MT leden" pakketje na de aanschaf van de '15 is ook niet verstuurd door de dealer

(maar snap ook dat dit voor een grote organisatie lastiger is achteraf in te regelen dan dat ik het even tik hier)
 
Laatst bewerkt:
Luitjes,

Na het nodige leeswerk op het Forum vandaag tanktas SW Motech Pro Micro opgehaald bij Gebben in Rogat.
Maar direct even gemonteerd. Geduld is niet een van mijn kernkwaliteiten ;).

Ter verdere illustratie even wat foto's
IMG-20210527-WA0006.jpeg

Qua styling past hij prima (persoonlijke bescheiden mening)
IMG-20210527-WA0008.jpeg

Bij de tankring zitten 2 extra plaatjes om hem 12mm naar boven te brengen. Maar deze zijn m.i. niet nodig. Zo sluit de tas het mooiste aan.

IMG-20210527-WA0010.jpeg

Maximale stuuruitslag, blijft de tas nog mooi vrij.

IMG-20210527-WA0012.jpeg

Magnetische tankring waardoor de tas makkelijk zijn plek vindt en daarbij een klik systeem.

20210527_180311.jpg

Het voordeel van de Micro Pro is dat deze (3-5ltr) een schuifsysteem heeft waardoor de tas mooi naarvoren kan plaatsen.
 
Waar heb je die mooie beugel voor de TomTom vandaan?
(mooie tanktas overigens ook)
 
Waar heb je die mooie beugel voor de TomTom vandaan?
(mooie tanktas overigens ook)
Die beugel komt van de Duitse "Marktplaats". Hij is praktisch verstelbaar en kwam qua montage van de originele tomtom houder het minst ver naar voren. Veelal zit er nog een rammount element tussen. Ik zal de advertentie er even bij zoeken en plak ik later erbij.
 
Heb je niet nog wat foto's gemaakt van de tracer 9/ gt die daar stonden?
Dat heb ik wel.... maar denk niet dat de luitjes bij Gebben heel vrolijk worden als ik foto's ga delen van de 9 GT's (rood, groen en een icon) die nog afgemonteerd moeten worden en boven achterin het "magazijn" staan.

In de showroom stond en rode 9 en een Icon 9 GT.

Ik denk dat ze je van harte welkom heten.... en de koffie staat altijd "klaar" bij Gebben.

TOP ZAAK!
 
Helemaal eens. Vanaf het moment dat ik mijn begonnen ben met lessen, gaat het 100% om gevoel 😁
Ik heb een mooie 900GT op het oog. Denk dat ik verkocht ben na de proefrit.
En inderdaad: verkocht na de proefrit. Over een paar weken haal ik mijn nieuwe Tracer 900 GT in 2020 in Phantom Blue op 🥳
 
Terug
Bovenaan Onderaan