YAMAHA TRACER 900 topic deel V

Heeft iemand al een SW-Motech PRO Micro tanktas op zijn tracer 9 (GT) geknutseld?
Zou de TRT.00.787.30800/B tank ring gewoon passen?
 
Laatst bewerkt:
Dat heb ik wel.... maar denk niet dat de luitjes bij Gebben heel vrolijk worden als ik foto's ga delen van de 9 GT's (rood, groen en een icon) die nog afgemonteerd moeten worden en boven achterin het "magazijn" staan.

In de showroom stond en rode 9 en een Icon 9 GT.

Ik denk dat ze je van harte welkom heten.... en de koffie staat altijd "klaar" bij Gebben.

TOP ZAAK!
Misschien dat ik er morgen nog even langs ga. Ik heb zojuist ook van mijn dealer te horen gekregen dat de Tracer op 9 juni bij hun binnenkomt. Dan nog een weekje geduld en dan is het rijden geblazen. Ik ben benieuwd in ieder geval.
 
stuitert ie niet bij een hobbelige weg of is de houder ook nog gefixeerd aan de ruitverstelling?
Nope hij stuitert niet, natuurlijk beweegt hij wel iets maar dat is niet hinderlijk. Gebruikmakend van dubbeltape zit de beugel ook vast op het mechanisme (zie foto's)

Hoop jullie hiermee van dienst te zijn.
Mochten er vragen zijn, hoor ik dat graag.

1.jpg

1 1.jpg
1 2.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
 
Dank, hier ga ik serieus over denken ter vervanging van het grote 3D apparaat.
En zwart? Dat zit in een spuitbusje.
 
Nope hij stuitert niet, natuurlijk beweegt hij wel iets maar dat is niet hinderlijk. Gebruikmakend van dubbeltape zit de beugel ook vast op het mechanisme (zie foto's)

Hoop jullie hiermee van dienst te zijn.
Mochten er vragen zijn, hoor ik dat graag.

Mooie steun.
Vermoedelijk past deze ook wel op de 9GT?
 
Gisteren toch maar even snel en kort langs een dealer gegaan om de motor 9gt in werkelijkheid te bekijken. Ik moet zeggen dat de foto's de motor een stuk kleiner maken dan dat hij daadwerkelijk is. Ik zat er gemakkelijk op met 1,94 meter. Benen kon ik goed kwijt en ik kon goed bij het stuur. De neus is wel behoorlijk smaller dan de 2015-2020 versie.

Een heel goed beeld heb ik nog verder niet van de motor, omdat het behoorlijk kort was en ik op doorreis was.
 
Hallo allemaal! Gisteren na 2,5 maand wilde ik een ritje maken. Helaas wilde de Tracer niet starten. Bij het starten hoorde ik alleen een relais klapperen. Iemand een idee wat het probleem kan zijn?
 

Bijlagen

  • IMG_2422.MOV
    25,6 MB
Hallo allemaal! Gisteren na 2,5 maand wilde ik een ritje maken. Helaas wilde de Tracer niet starten. Bij het starten hoorde ik alleen een relais klapperen. Iemand een idee wat het probleem kan zijn?
Meten is weten... Kan je accu zijn die de geest heeft gegeven. Stond die aan een druppellader?
 
Meten is weten... Kan je accu zijn die de geest heeft gegeven. Stond die aan een druppellader?

Nee stond niet aan een druppel lader. Heeft nu wel de hele nacht op een oplader gestaan. Zo nogmaals proberen. Had niet verwacht dat een zwakke accu het klapperen kan veroorzaken
 
Dat geratel is je startrelais,oorzaak is een lege accu.
Ze moet wel erg leeg zijn om dat te doen na 2,5 maand stilstaan,dus ofwel is ze versleten of je zit met een stroomverbruik terwijl je contact af staat.
 
  • Leuk
Waarderingen: vino
Thanks voor het delen. Zeker het overwegen waard. Ondanks Italiaans gesproken is het duidelijk in beeld gebracht. :)
 
Ik vind die dingetjes aan het ruitje maar niks. Beweegt te veel en is toch een belasting extra. Enige voordeel is dat je je gps in het zicht hebt. Ik heb nu een steun van SW motech. Die zit wat verder naar boven gemonteerd dan de originele gps steun. Ik hoef amper naar beneden te kijken.

 
Ik vind die dingetjes aan het ruitje maar niks. Beweegt te veel en is toch een belasting extra. Enige voordeel is dat je je gps in het zicht hebt. Ik heb nu een steun van SW motech. Die zit wat verder naar boven gemonteerd dan de originele gps steun. Ik hoef amper naar beneden te kijken.

Ik ga deze maar eens bestellen! Heb nu de originele mount van Yamaha maar daarbij moet ik nog te veel naar beneden kijken om de navi te zien.

Heb jij het product direct via sw motech besteld?
 
Laatst bewerkt:
Ik ga deze maar eens bestellen! Heb nu de originele mount van Yamaha maar daarbij moet ik nog te veel naar beneden kijken om de navi te zien.

Heb jij het product direct via sw motech besteld?
Ik heb hem eerst via FC-Moto besteld. Maar dat duurde mij te lang omdat ze hem lastig konden leveren omdat deze besteld moest worden bij SW Motech. Geannuleerd en toen maar via mijn eigen dealer besteld. Bij SW-Motech zie ik dat hij wel op voorraad is inmiddels, dus dan denk ik dat ze hem nu wel kunnen leveren.
 
Hallo ik ben sinds 20 mei een gelukkige rijder van de nieuwe tracer 9. Rijdt heerlijk echter zit toch te denken aan een opzetruit. Iemand ervaring met die van Wunderlich varia ergo? Ben 1.88 en heb toch wat last van gebulder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan