Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja ik! Ik vind ze erg fijn, komen met handige zijvakjes en fijne draagbanden zodat je niet de koffers mee naar je hotelkamer hoeft te slepen ;-)Iemand hier ervaring met (originele) binnentassen in de originele City zijkoffers?
Heb je de originele Yamaha tassen? Zijn ze een beetje stevig? En benutten ze het volume van de koffer goed? Wil natuurlijk zo min mogelijk bagageruimte kwijt...Ja ik! Ik vind ze erg fijn, komen met handige zijvakjes en fijne draagbanden zodat je niet de koffers mee naar je hotelkamer hoeft te slepen ;-)
Heb ze nog niet echt gebruikt maar het materiaal voelt stevig aan. En het zijn de originele tassen van Yamaha. Qua ruimte benutten…oordeel zelf (zie foto)Heb je de originele Yamaha tassen? Zijn ze een beetje stevig? En benutten ze het volume van de koffer goed? Wil natuurlijk zo min mogelijk bagageruimte kwijt...
De reden dat ik naar binnentassen kijk is inderdaad het zijlader principe: elke keer weer gehannis met de inhoud van de koffer als je onderweg iets wil pakken.... telkens weer zit er iets tussen koffer en deksel..Ik heb de originele zijkoffers van Yamaha, dus de grote versie met bolle deksels. Heb de motor nu 2 jaar en ben diverse keren met de originele binnentassen aan het kamperen geweest. Pasvorm is perfect aangepast aan het koffermodel. De binnentas heeft aan de bovenzijde een dubbele rits, je kunt de binnentas dus vanaf de gehele bovenkant vullen. Je hebt met de binnentas niet het probleem dat de koffers zijladers zijn. Als je de gevulde binnentas in de zijkoffer hebt geplaats, spanbandjes vast, en om de beide handgrepen denkt dat ze niet klem tussen koffer en deksel komen te zitten, dan sluit de deksel heel eenvoudig. Ik ben er wijs mee, goed doordacht systeem, maar ja, ik had geen keus, ze zaten er al bij de koop bij.
Deze tas heeft een enkele rits (met 2 'wagentjes') om in het hoofdvak te komen? En dus niet het bovenlader principe waar juru het over heeft?Heb ze nog niet echt gebruikt maar het materiaal voelt stevig aan. En het zijn de originele tassen van Yamaha. Qua ruimte benutten…oordeel zelf (zie foto)
Vanwaar de overstap?Beste Tracer rijders,
het was een mooie 2,5 jaar maar heb zojuist getekend voor een 1250 GS.
mocht er iemand interesse hebben in mijn tracer, Zie de MP link.
≥ Yamaha Tracer 900 GT eind 2018 model 2019 5400km!! - Motoren | Yamaha - Marktplaats.nl
Zeer mooie en fijne motorfiets maar heb toch besloten om over te stappen naar bmw. Alle originele onderdelen inclusief uitlaat worden meegeleverd. Inclusief de volgende opties: - sportievelink.marktplaats.nl
Klopt inderdaad. De tas valt zeg maar open, net als de koffers.Deze tas heeft een enkele rits (met 2 'wagentjes') om in het hoofdvak te komen? En dus niet het bovenlader principe waar juru het over heeft?
Mooi ding die 1250! Welke kleurstelling?Beste Tracer rijders,
het was een mooie 2,5 jaar maar heb zojuist getekend voor een 1250 GS.
mocht er iemand interesse hebben in mijn tracer, Zie de MP link.
≥ Yamaha Tracer 900 GT eind 2018 model 2019 5400km!! - Motoren | Yamaha - Marktplaats.nl
Zeer mooie en fijne motorfiets maar heb toch besloten om over te stappen naar bmw. Alle originele onderdelen inclusief uitlaat worden meegeleverd. Inclusief de volgende opties: - sportievelink.marktplaats.nl
Ik herken bovenstaande ook maar dan bij de 2-3. Ik denk dat het aan onze quickshift skills ligt. Het werkt overigens wel mooi. De koppeling is bij mij erg ruim, deze moet ik nog bij laten stellen wanneer het mogelijk is. Hij komt nu aan het einde pas op en ik hoef hem maar 2 cm in te knijpen en hij is ontkoppeld. Op het moment gebruik ik alleen de quickshifter, dat ding is zo ongelofelijk makkelijk.De quickshifter is ook fijn, al ik heb een paar keer gehad dat ie bij het opschakelen tussen de 5-6 in het niks schoot met een hoop geloei.
Ik hoop dat dit zichzelf verhelpt.
Zou gewon gaan proefrijden bij MDI... dan kan je een goede keuze maken.Ik herken bovenstaande ook maar dan bij de 2-3. Ik denk dat het aan onze quickshift skills ligt. Het werkt overigens wel mooi. De koppeling is bij mij erg ruim, deze moet ik nog bij laten stellen wanneer het mogelijk is. Hij komt nu aan het einde pas op en ik hoef hem maar 2 cm in te knijpen en hij is ontkoppeld. Op het moment gebruik ik alleen de quickshifter, dat ding is zo ongelofelijk makkelijk.
Wel jammer dat je met een nieuwe motor nog niet full power kan. Elke keer als ik de toerenteller op groen zie gaan zit je rond de 5600 toeren.
Heeft iemand nog tips voor een opzet ruitje? Bijvoorbeeld een givi ruitje o.i.d? Het scherm is te laag en de wind knalt vanuit allerlei richtingen op mijn hoofd tot hoofdpijn aan toe.
ik zit ook pas op 200 km, nog niet eens 1 tank leeg.Zou gewon gaan proefrijden bij MDI... dan kan je een goede keuze maken.
ga ik ooit ook nog doen , maar voorlopig eerst maar eens tijd maken om te inrijden
Tijdens de proefrit heb ik een keer gehad dat hij tussen de 5 en 6 in het luchtledige zat. Bij mijn eigen GT niet meer voorgehad. Heb er nu bijna 600km opzitten. Overigens heb ik vanaf de eerste toeren al groen. Kwestie van instellen. Daarnaast doe ik niet aan braaf inrijden. Alleen het toerental een beetje in de gaten houden is voldoende. Doe ik zo al jarenIk herken bovenstaande ook maar dan bij de 2-3. Ik denk dat het aan onze quickshift skills ligt. Het werkt overigens wel mooi. De koppeling is bij mij erg ruim, deze moet ik nog bij laten stellen wanneer het mogelijk is. Hij komt nu aan het einde pas op en ik hoef hem maar 2 cm in te knijpen en hij is ontkoppeld. Op het moment gebruik ik alleen de quickshifter, dat ding is zo ongelofelijk makkelijk.
Wel jammer dat je met een nieuwe motor nog niet full power kan. Elke keer als ik de toerenteller op groen zie gaan zit je rond de 5600 toeren.
Ik heb ook interesse in een opzet ruitje. Yamaha heeft ook een groter scherm. Heb je daar al naar gekeken?Ik herken bovenstaande ook maar dan bij de 2-3. Ik denk dat het aan onze quickshift skills ligt. Het werkt overigens wel mooi. De koppeling is bij mij erg ruim, deze moet ik nog bij laten stellen wanneer het mogelijk is. Hij komt nu aan het einde pas op en ik hoef hem maar 2 cm in te knijpen en hij is ontkoppeld. Op het moment gebruik ik alleen de quickshifter, dat ding is zo ongelofelijk makkelijk.
Wel jammer dat je met een nieuwe motor nog niet full power kan. Elke keer als ik de toerenteller op groen zie gaan zit je rond de 5600 toeren.
Heeft iemand nog tips voor een opzet ruitje? Bijvoorbeeld een givi ruitje o.i.d? Het scherm is te laag en de wind knalt vanuit allerlei richtingen op mijn hoofd tot hoofdpijn aan toe.
Ik heb nooit echt een prettige zit kunnen vinden, en heb de GS was een lang gekoesterde wens.Vanwaar de overstap?
Ik heb er nog een set in de aanbiedingHeb ze nog niet echt gebruikt maar het materiaal voelt stevig aan. En het zijn de originele tassen van Yamaha. Qua ruimte benutten…oordeel zelf (zie foto)
Tripple BlackMooi ding die 1250! Welke kleurstelling?
Hi Mark,Ik heb nog een aantal accessoires te koop voor de liefhebbers:
≥ Diverse accessoires Yamaha Tracer 900 2018> - Onderdelen | Yamaha - Marktplaats.nl
Originele yamaha tracer 900 accessoires z.g.a.n. Wegens verkoop van de motor bied ik de volgende accessoires te koop aan: topkoffer city van 50 liter nieuwprijs: eur.244,00 Rugsteun voor de 50 literlink.marktplaats.nl