YAMAHA TRACER 900 topic deel V

Afgelopen zaterdag de knoop doorgehakt en een Tracer 9 GT besteld.
Nog wel even aanzien wat de prijs gaat worden.
Volgens de dealer wordt de levering rond eind Februari begin Maart.
Benieuwd of je er wat af weet te lullen aangezien ze de showroom uitvliegen. Levertijd niet heel gek. Ik heb die van mij nu een week en moest 3,5 maand wachten omdat ik een rode wilde. Motostore in Barendrecht heeft trouwens een “gebruikte” staan in die grijsgroene kleur met 1000km op de teller die voorzien is van wat accessoires en uiteraard zijn eerste beurtje al heeft gehad.
 
Heb mijn Tracer ingeruild voor een Triumph Tiger 1200 XCA (2018). Iets meer... power en wat groter.. Blijf nog ff volgen want de Tracer was prima maar heel eerlijk is de Tiger toch wel andere koek. Minder gooi en smijtwerk maar een heerlijke cruiser met een hoop luxe.. 😄
IMG_20211026_181336.jpg
 
Heb mijn Tracer ingeruild voor een Triumph Tiger 1200 XCA (2018). Iets meer... power en wat groter.. Blijf nog ff volgen want de Tracer was prima maar heel eerlijk is de Tiger toch wel andere koek. Minder gooi en smijtwerk maar een heerlijke cruiser met een hoop luxe.. 😄
Toevallig vandaag nog eentje bekeken bij Motoport. Erg mooie machine.
 
  • Leuk
Waarderingen: RL71
De mijne staat daar nu. De fabrieksgarantie loopt bijna af. Ik laat nog even een remleiding vervangen. Deze is niet helemaal lekker. Direct maar even de originele Dunlops laten vervangen.
Ben daar goed geholpen. Slim om nu de leiding nog te laten vervangen! Heb later ook andere banden eronder gezet en al eens laten vervangen door dezelfde; Pirelli Angel GT. Rijden fantastisch.
 
Benieuwd of je er wat af weet te lullen aangezien ze de showroom uitvliegen. Levertijd niet heel gek. Ik heb die van mij nu een week en moest 3,5 maand wachten omdat ik een rode wilde. Motostore in Barendrecht heeft trouwens een “gebruikte” staan in die grijsgroene kleur met 1000km op de teller die voorzien is van wat accessoires en uiteraard zijn eerste beurtje al heeft gehad.
Heb denk ik een redelijke inruil gekregen op 2015 tracer, was bij diverse zaken geweest.
Dus maar gekozen voor diegene in de buurt (Hippolytushoef)
 
Afgelopen zaterdag de knoop doorgehakt en een Tracer 9 GT besteld.
Nog wel even aanzien wat de prijs gaat worden.
Volgens de dealer wordt de levering rond eind Februari begin Maart.
Welke kleur heb je besteld? Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar de kleuren van 2022, maar of die anders zijn dan 2021 is maar zeer de vraag...
 
Vandaag getankt met de Tracer 9 gt, 372km gereden, 17,17 liter getankt (tot boven het plaatje). Zat even met samengeknepen bullen omdat ik dacht dat de tank 17 liter is, maar hij is 19 liter, dus ik had nog iets verder gekund.
 
Welke kleur heb je besteld? Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar de kleuren van 2022, maar of die anders zijn dan 2021 is maar zeer de vraag...
Heb de tech kamo besteld.
Volgens de verkoper wordt er geen kleur wijziging verwacht.
Maar mocht dit wel gebeuren kan ik eventueel wel de kleur omzetten.
 
Heb de tech kamo besteld.
Volgens de verkoper wordt er geen kleur wijziging verwacht.
Maar mocht dit wel gebeuren kan ik eventueel wel de kleur omzetten.
Ik heb dit er ook bij uit gehouden, maar het kan zomaar zijn dat de huidige kleuren door blijven lopen.
 
Ik heb wel alvast beschermfolie voor de displays besteld.
Volgens een review de ik gezien heb , krast het vrij snel.
Speedo angels toevallig? Zou dat stickertje voor de stofpartikels overslaan als ik jou was en je schermpjes op een andere manier goed schoon maken voor je aan de slag gaat ermee…

Mij stond de teller na het ritje van vandaag op 940km een aangezien ik zo ongeveer langs de motorzaak kwam gelijk maar even naar binnen voor ene kop koffie en kijken wanneer ik terecht kon voor de beurt. Hadden ze zowaar morgenochtend nog een plekkie en kan ik er nog op wachten ook
 
Ik heb wel alvast beschermfolie voor de displays besteld.
Volgens een review de ik gezien heb , krast het vrij snel.
Speedo angels toevallig? Zou dat stickertje voor de stofpartikels overslaan als ik jou was en je schermpjes op een andere manier goed schoon maken voor je aan de slag gaat ermee…

Speedo Angel heb ik er ook op geplakt. Zag een paar kleine krasjes en gelijk die folie besteld. Zitten 2 setjes in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan