YAMAHA TRACER 900 topic deel V

Iemand nog interesse in puig tour scherm smoke
Voor tracer 900 en gt 2018

75 euro zgan
 

Bijlagen

  • image-17-03-2022_19-27-14-86.jpg
    image-17-03-2022_19-27-14-86.jpg
    170,5 KB · Weergaven: 22
Zijn er al meerderen die met de motor naar het werk gaan? Ik moet zeggen het is fris in de ochtend, maar vol te houden met de handvat verwarming. Het valt mij wel op dat de motor 's middags echt een stuk soepeler loopt dan 's ochtends. Dan is hij wat rauwer en rijdt hij wat minder soepel. De quickshifter doet het overigens op de heen en terugweg dikke prima, wat een genot.
Ja heerlijk smorgens nog wat fris maar smiddags met een om-weg naar huis👍😁

Wil btw nog wel hvv aanschaffen de originele maar vind het nog teveel geld moet nog even aan de prijs wennen dan koop ik t nog wel een keer😂
 
Zijn er al Belgische Tracer 9 (GT) rijders die een brief hebben ontvangen ivm. de recalls? Ik heb nog niks ontvangen. Ik heb de Tracer wel pas van 3 maart, misschien waren de updates al gebeurt (al denk ik niet...)?
 
De mijne is net gecheckt. Niets aan de hand met de gasbuis, en de software update tja...
Ik heb wel het idee dat ie nu bij rollen in de 1 wat meer roffelt (engine mode 2), maar dat kan net zo goed aan mij liggen.
 
De mijne is net gecheckt. Niets aan de hand met de gasbuis, en de software update tja...
Ik heb wel het idee dat ie nu bij rollen in de 1 wat meer roffelt (engine mode 2), maar dat kan net zo goed aan mij liggen.
Er is ook niets mis met de gasbuis of gashendel. Er moet gewoon een bout vervangen worden door een bout met een flens.
 
Vraagje: Zit inmiddels op 11.000 km. Voorband nu aan vervanging toe. Achterband nog niet echt nodig, maar laat ik ook vervangen. Hebben jullie ook soortgelijke ervaringen bij 11.000 km ?
 
Bridgestone T32 op de Tracer 9? Eerste montage banden kan qua profieldiepte afwijken van een standaard band, maar dan heeft de band ook een extra toevoeging in de codering.

Met de RoadSmart III deed ik op de MT-09 en Tracer 900 ca. 12k met de achterband, en 24k met de voorband..
 
Pfff ik moet echt zuiniger gaan doen met de bandjes zo te lezen :X

@Thijs52 , had nog even gecheckt (vond toch wel veel banden verbruik voor de tracer en dat klopte gelukkig) , maar deed ongeveer 2x achterband , 1x voorband ( zal dus +/- 9k om 18k Nu vervang ik meestal wel ruim voor de max norm, helemaal als het vlak voor motorweekje is
 
Laatst bewerkt:
11000km 😲 Op de Tracer 900 GT doe ik met de
Michelin road5 -- 5850km
Bridgestone T32 --- 4280km
Pirelli Angel GT -- 6700km
 
11000km 😲 Op de Tracer 900 GT doe ik met de
Michelin road5 -- 5850km
Bridgestone T32 --- 4280km
Pirelli Angel GT -- 6700km
Normaal gesproken op mijn vorige motoren en banden haalde ik 8000 km op een setje.

Maar ja, als ik nu zie hoe deze banden (de originele T32) slijten na 3400km, en we normaal met een Hemelvaartweekend al snel 2200km wegtikken... Ik heb zo'n vermoeden dat deze voor Hemelvaart preventief vervangen gaan worden.

Dan worden het ook geen Bridgestone T32 meer.
Het rubber is me daarvan veel te zacht.
 
Ik heb echt goede ervaringen met de Roadsmart 3 SP. Houd ook als langste zijn rijeigenschappen van alle banden volgens de testen.
 
11000km 😲 Op de Tracer 900 GT doe ik met de
Michelin road5 -- 5850km
Bridgestone T32 --- 4280km
Pirelli Angel GT -- 6700km
Ik vind dit echt heel weinig km's voor een band. Qua km's zou je meer verwachten wat JAMF ook rijdt met zijn banden. Rij je veel op het circuit? Of gewoon heel sportief?

Zijn er nog liefhebbers voor een groter Scherm? Ik heb nog National cycle V-stream te koop. Is geschikt voor de Tracer van in ieder geval 2017 + Mocht de tracer daarvoor ook dezelfde bevestiging hebben, dan past hij daar ook voor.

Hij mag voor 100 euro weg. Hij was 190 euro nieuw. Zelf maar kort meegereden.
  • Afmetingen: 61,0 x 44,7 centimeter (hoogte x breedte)
  • Inclusief montagemateriaal (4 rvs schroeven)
  • Gemaakt van 4,5 millimeter dik Quantem TM gecoat Lexan® polycarbonaat, zeer sterk en krasvast!
 

Bijlagen

  • 1.n20332.jpg
    1.n20332.jpg
    32,9 KB · Weergaven: 28
  • 2.n20332.jpg
    2.n20332.jpg
    36,8 KB · Weergaven: 25
  • IMG_20210622_164435.jpg
    IMG_20210622_164435.jpg
    361,2 KB · Weergaven: 26
Ik vind dit echt heel weinig km's voor een band. Qua km's zou je meer verwachten wat JAMF ook rijdt met zijn banden. Rij je veel op het circuit? Of gewoon heel sportief?
Ik rij niet zo veel op het circuit. Ik rij gewoon heel sportief.
 
Nu met een Pirelli Angel achterop heb ik nog geen oeps momentjes gehad. Ik ben een echte Michelin pilot road fan, geeft me in alle omstandigheden veel vertrouwen maar deze Pirelli Angel doet zeker niet onder. Ik kan nog niet veel zeggen over de kilometers, maar ik zou maarzo van mn Michelin geloof af kunnen stappen
 
Terug
Bovenaan Onderaan