Yamaha X-City

Status
Niet open voor verdere reacties.
niet veel animo voor idd....
ik ben met ook aan het orrienteren en heb wel iets aan jouw advertentie, het verbruik is wat mij heel erg intereseerd. daarnaast de onderhoudskosten natuurlijk maar vooral het verbruik.

dus dank je en kickje :)
 
niet veel animo voor idd....
ik ben met ook aan het orrienteren en heb wel iets aan jouw advertentie, het verbruik is wat mij heel erg intereseerd. daarnaast de onderhoudskosten natuurlijk maar vooral het verbruik.

dus dank je en kickje :)

Jij bedankt voor de schop :)
Ja het is goedkoop rijden, ik gebruik hem nu bij mooi weer ook gewoon nog voor woon-werk verkeer. Als ik hem niet voor een fatsoenlijke prijs kwijtraak blijf ik er zelf gewoon nog een seizoen op rijden, is dan goedkoper denk ik ;)
Maar in welk stadium zit je dan? Je zegt dat je aan het orienteren bent?
 
ja ik ben aan het kijken wat er allemaal is op de scooter markt wat snelweg klaar en zuinig is in benz en onderhoud
niets is nog zeker hoor, al vind ik deze wel erg leuk hoor, maar nu nog ff niet.
 
Heb zelf op een Sixteen 150 gereden en dan is zo'n 250cc toch wel een welkome afwisseling.
Kan je tenminste fatsoenlijk ook de snelweg op en binnendoor ben je gewoon vlotter. Met een 150cc haal je toch wat minder snel je voorganger in.
 
Ik heb zelfs een 100cc gehad... helemaal prima voor in de stad... maar daar moet je dan ook blijven :)
Met een 250cc kan je ook prima meekomen op de snelweg, en gewoon nog wat inhalen.

Heb je interesse dan 'vandergraafp'?
 
Aangezien iemand in de familie hoogstwaarschijnlijk mijn motor wil overnemen, gaat die uit de verkoop. Hier mag dus een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
14
Weergaven
2K
A
Reacties
5
Weergaven
2K
Anoniempje621
A
Terug
Bovenaan Onderaan