Niet nodig, je zit helemaal niet tegen je tank aan bij deze motor. Wel wil ik een transparante sticker doen tussen de tankkap en het zadel want de lak gaat er op den duur vanaf slijten. Het orginele luchtfilter gaat er ook weer op zaterdag want een de k&n is echt geen verbetering.
Had ik erop voor de Laser GP uitlaat wat al helemaal een drama was, teringlawaai en alle vermogen weg de eerste 7000tpm was niks van over. Denk dat je met zelfs een Powercommander de kracht in lage toeren nooit terug had gekregen zoals orgineel. Ik laat het dan ook lekker orgineel, het aanzuiggeluid van de airbox is al gaaf genoeg zo. Akrapovic is een gehomologeerde uitlaat (vrijwel gelijke werking aan orginele uitlaat) voor zoveel geld vind ik het niet waard voor alleen een andere look en wat meer uitlaatgeluid. Heb er wel een op de XSR700 gezet trouwens, tweede hands gevonden. Stuk meer rust aan mijn oren die Delkevic was wel extreem luid maar maakte de motor ook echt een kanon, beduidend sterker in de lage toeren dan nu met de Akra wat meer op orgineel lijkt. Waar ik met die Delkevic bij 2000tpm in zijn 2e versnelling met half gas het achterwiel in knalde lukt dit nu met veel meer moeite pas na 4500tpm !! Ik ga de kathalisator maar verwijderen ik denk dat dat veel uitmaakt wel.