Yamaha XT600E Supermoto 2002 - €2.600,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

SaKuL

MF veteraan
15 aug 2007
5.222
0
Hierbij bied ik mijn eerste motor aan, een zwarte Yamaha XT600E uit 2002. Ik heb de motor met een kilometerstand van ongeveer 41.000 gekocht voor mijn 25kw periode, toen nog geheel standaard. Sindsdien heb ik de motor verbouwd naar een supermoto. De volgende onderdelen zitten er nu op:
17" Behr wielen uit een MZ baghira
K&N vervangingsfilter voor meer airflow (snorkel verwijderd)
Devil uitlaat (grotere diameter dan origineel)
Leovince X3 demper met e-keur
Breder stuur
staalomvlochten remleiding voor (HEL)
staalomvlochten remleiding achter (Goodridge)
LED achterlicht
Zelfgemaakte kentekenplaat houder
Trailtech Vapor Stealth kmteller, temperatuur en meer
MAGAZI spiegels (zwart)
en waarschijnlijk nog een aantal dingen die ik vergeet.

Door de andere uitlaat en luchtfilter is de XT veel levendiger geworden en heeft nu ook meer vermogen, namelijk 38.7 PK en 48.1 Nm. De motor is ook op de testbank geweest om de afstelling te controleren, deze was goed.

Er zitten Pilot Power banden(120-160) om de velgen en er ongeveer 2000km op hebben zitten. De remschijf voor is bij 43.000km vervangen voor een nieuwe, deze zit nu ook op het 17" voorwiel, achter zit de remschijf van de MZ erop, afgezien van wat roest is deze in orde.

Ik heb de xt altijd gebruikt voor plezierritjes van 100+km en voor op vakantie. De onderhoudshistorie is sinds ik hem heb bekend (zelf onderhouden).

Deze onderdelen zitten erbij:
Originele wielen(achterwiel met nieuwe remschijf)+banden (michelin anakee, goed profiel)
Origineel achterlicht+kentekenplaathouder
Originele voorspatbord
Originele spiegels (1 zijde mist het schroefdraad)
Originele tellers met kabels
Originele demper met killer
RVS uitlaat (namaak van origineel)
Origineel stuur
Originele knipperlichten
Remblokken nieuw V+A
2x oliefilter nieuw
Voortandwiel nieuw
en nog meer dingen
Kortom: alles om de xt weer geheel origineel te maken. (zie foto, niet alles staat erop)

Aandachtspunten
De motor heeft bijna 60k kilometer gereden, daardoor is deze niet geheel krasvrij. Het achterframe is een keer overgespoten en de framebuis voor het blok ook. Onder de tank zitten een aantal plekjes.
De houder van de trailtech teller had ik als een tijdelijk iets gemaakt uit een aluminium strip, achteraf voldoet het wel alleen zou het een blaasje zwart moeten hebben (maarja, mooiweer enzo...), ook zal het batterijtje van de teller vervangen moeten worden.
Het achterlicht was al een aantal keer losgetrild (1 cilinder.. :Y ), daarom zit het nu vastgekit waardoor het niet meer lostrilt.

Verder zit er nog een 3 delige kofferset bij (hepco & becker, helaas geen foto's van gemonteerd) waardoor het een goede vakantiemotor wordt, in de topkoffer is zelfs een radio geplaatst door de vorige eigenaar( 8-) ), samen met een plug bij de accu om deze van stroom te voorzien. De koffers zijn ook afzonderlijk te monteren (bijv alleen de zijkoffers en niet de topkoffer).

Ik verkoop de XT omdat ik een andere motor heb gekocht.

Foto's:

p9260694.jpg


p9260695.jpg


p5070354.jpg


Koffers(hepco & becker):
p8311622.jpg


p8311620.jpg


Onderdelen die erbij zitten (niet alles staat op de foto!):
p8311618.jpg


p8311617.jpg


p8311616.jpg


p8311615.jpg


p8311613.jpg


Als er vragen zijn, stel ze gerust. Alles gaat bij elkaar weg (behalve als de koper de onderdelen er niet bij wil! dan gaan ze los in de verkoop). Alle sleutels zijn aanwezig, ook de reserve sleutels van de kofferset.
Vraagprijs: 2.600,-
 
Laatst bewerkt:
Kick voor deze mede Xt rijder,
1 vraagje waar heb je deze spiegels vandaan en kunnen die gewoon op de originele bevestigingspunten?
 
Kick voor deze mede Xt rijder,
1 vraagje waar heb je deze spiegels vandaan en kunnen die gewoon op de originele bevestigingspunten?


louis.de bestelnr: 10028498 kan je links in het zoekveld invullen (prijs per stuk!)

ze kunnen gewoon op de originele punten bevestigd worden, worden verschillende adaptors meegeleverd en ze kunnen alle kanten op versteld worden. (1 model voor links en rechts)
 
Als de koper de spullen er echt niet bij wil hebben dan gaan ze apart in de verkoop :Y wil in eerste instantie alles in 1 keer weg hebben
 
Thnx voor de kick :D

hij staat nog steeds te wachten...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan