Ik heb geen ervaring met de Kawasaki, maar wel hele goede ervaringen met de XV1600. Rijd die al zo'n 10 jaar, inmiddels 120.000 km er op zitten en het blok is alleen los geweest voor een terugroepactie en koppelingsplaten. En die ervaring hebben er vele, bij onze club maar vooral aan de andere kant van de grote plas, de US. Daar kan dit model, wat daar overigens Roadstar heet, helemaal niet stuk. Mile standen op de teller twee keer die van mij en probleemloos. Verder kan je met de Wildstar alle kanten op qua vormgeving en verbouwen, personaliseren dus.
Maar niets ten nadele van de Kawasaki, maar dat kan eigenlijk nooit beter zijn, hooguit gelijkwaardig.
Voor ons de ideale vakantiemotor, die in deze opzet met duo elke pas in de Alpen en Dolomieten over komt.
De Alpen.
Als bopper!
En omdat het geheel zo betrouwbaar is ook als Home Build Low Rider.
Je zult wel merken dat ik erg enthousiast ben over dit model, het is gewoon een zeer betrouwbare beauty!!!
De VN1500 heeft cardan en de XV1600 de belt, beide aandrijvingen waar weinig werk aan zit. Belt kan breken, maar bij mij zit de eerste er nog steeds op. Als bij een cardan problemen krijgt ben je verder van huis. Voor de rest vind ik persoonlijk die rechte panlat op het achterspatbord erg storen. Maar dat hebben ze van de Harley "overgenomen" . Daar vind ik het ook lelijk en getuigt niet echt van gevoel voor lijnen. Maar ook dat is een zeer persoonlijke doorn in mijn oog. Onderhoud van de Wildstar is erg eenvoudig en goed zelf te doen.
Zo, meer pluimen passen er niet in zijn uitlaat, nu is de beurt aan een Kawasaki liefhebber.