Yamaha XV750 Virago 1989

-Jorick-

MF'er
6 aug 2009
158
1
Vleuten
Hallo allemaal,

Ik weet het, het is nooit goed om je eerste topic meteen een verkooptopic te maken. Dus heb ik eerst een voorstel topic gemaakt _O-

Maar goed, ik heb dus een motor te koop. Het betreft een Yamaha XV750 Virago uit 1989. Het is een Amerikaans model met 17.349 mijl op de teller. Het is niet meer de nieuwste en ook niet moeders mooiste motor. Maar goed, dat vind ik zelf en smaken verschillen.

De motor loopt en start perfect. Ik heb er net een nieuwe accu ingehangen omdat het blijkbaar niet goed is om een motoraccu op te laden met een 10amp lader, weer wat geleerd! :')

De motor heeft wat 'schoonheidsissues'. Als je naar de foto's kijkt zie je dat de tank een deuk heeft zonder lakschade en wat krassen. De sissybar heeft een scheurtje in het leer.
Oh ja, en een van de klokken heeft een deukje in de rand.
Dat was het volgens mij.

Maar goed, het is en blijft een prima motor waar je wat werk in kan stoppen om hem perfect te krijgen of gewoon lekker zo kan rijden. Als je met 100km/h langs komt rijden zal niemand het zien *O*
Hij is ook voorzien van leren tassen, schermpje, en Cobra halfopen uitlaten.

De vraagprijs is ook aangepast op de puntjes die nog moeten gebeuren en bedraagt €1250,-. Als ik de online prijzen een beetje bekijk moet dat een realistische prijs zijn. Vind je dat niet, doe dan een goed bod.

Groeten,
Jorick.
full

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Ik zal hem even doorspelen naar iemand die ik ken.
Tot die tijd: Gratis kickje
 
Vergeten te vermelden... De motor is te zien in Nieuwegein.
Ik ben ook te bereiken via mail: debrievenbus(apenstaart)gmail.com
 
Terug
Bovenaan Onderaan