Yamaha XV920 / TR1 (verkocht)

EHE

3StateS
Donateur
1 feb 2010
7.945
2.961
Twente
Facebook
20200419_150149.jpg


Een Yamaha XV920 / TR1 in uitmuntende staat van onderhoud.
bouwjaar 1981, eerste toelating NL 1986
Is op dit moment ook echt startklaar voor het seizoen door recent groot onderhoud: nwe olie, filters, bougies, remklauwen revisie (zuigers en klauw zijn nog spotless, zie foto's), carburateurs helemaal gereinigd en fris afgesteld, nieuwe voorwiel lagers en nieuwe balhoofdlagers. start prima en eigenlijk altijd na de eerste druk op de knop gelijk.

Kortom een erg mooie classic waar je direct mee op pad kan, of er gelijk iets aparts van te maken, of eerst een seizoen lekker sturen en dan van de winter toch een dikke caferacer of scrambler ervan bouwen

vraagprijs €2150,-
 
Vind ik eigenlijk ook wel, maar dat staat een nieuwe eigenaar natuurlijk altijd vrij om te doen wat die ermee wil
 
Mooi 😀👍en origineel laten dit is toch een pracht motor zo in het beeld van de jaren ‘80.
 
Absoluut helemaal mee eens!

Ik heb m vorig jaar uit een verwarmde kelder meegenomen toen ik daar voor een GL1000 was.
Deze was een bijvangst en puur als.reanimatie project voor mij bedoeld.
Moet ook eerlijk zeggen dat ik m steeds mooier ga vinden en t rijdt echt heerlijk, maar ik geef m graag door aan de volgende liefhebber.
Mijn verzameling is al uitgebreid genoeg.

Dus bieden staat vrij!
 
De beste man van Boxensteen heeft dan ook een verzameling K75s'en voor prijzen waar je bang van wordt. Allemaal schitterend, allemaal van de 2e eigenaar en allemaal met kmstanden waar een K75 niet voor is gemaakt.
 
De mijn is absoluut best netjes, maar ook weer geen museumstuk hoor.
Je komt ze niet veel meer tegen, dus er worden soms ook hele gekke prijzen gevraagd idd...
Bij de oosterburen vind je ze ook haast niet onder de €3500,-
 
20200503_162528.jpg


gistermiddag heb ik m nog even uitgelaten met een mooi ritje van over kleine landelijke stuurweggetjes.

best een goed concept zo'n koppelrijke twin in een redelijk normale fiets.
heerlijk vlot handelbaar, maar toch erg onthaastend
 
Onvoorstelbaar voor zo’n prachtige klassieker. Het rijden hierop is werkelijk fantastisch en relaxed. Er is vast een liefhebber voor te vinden.
 
en verkocht hoor!
en idd aan een liefhebber die er heerlijk mee gaat sturen en hij gaat niet verzaagd worden, dus er is weer een klassieker gered van de zaag ;)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
0
Weergaven
869
Reacties
8
Weergaven
3K
Reacties
1
Weergaven
1K
Reacties
0
Weergaven
1K
Terug
Bovenaan Onderaan