Yamaha YZ 426 F

Status
Niet open voor verdere reacties.

Monkey

MF veteraan
3 apr 2007
8.210
606
froubuurt
te koop:
blauwe YZ426F uit 2001
De motor is helemaal in orde, start gemakkelijk zodra je aan het kicken gewend bent. De motor heeft WP voorvork veerpoten en een andere uitlaatdemper.

De specificaties:

Merk: Yamaha
Type: YZ 426 F
CC / Cilinders: 426cc 1-cilinder 4 takt
Kleppen per cilinder: 5
Kleppen bediening: DOHC
Koeling: Vloeistof gekoeld met radiateur in 2 delen
Leeggewicht: 105 Kg
Zitting hoogte: 998 mm
Totaal hoogte: 1303 mm
Totaal lengte: 2171 mm
Totaal breedte: 827 mm
Grondspeling: 375 mm
Wielbasis: 1490 mm
Voorwiel maat: 80/100-21
Achterwiel maat: 110/90-19
Voorrem: 1 schijf 250 mm
Achterrem: 1 schijf 240 mm

motor is voorzien van kenteken plaat en verlichting, goed genoeg om in het schemer/donker te rijden
De km van het km tellertje staat nu op 2100 maar is natuurlijk niet de werkelijke. De olie is 200 km geleden vervangen.

Ik heb de motor alleen maar voor de fun gebruikt. Het is mijn eerste cross motor dus ik heb er niet erg hard mee gereden. Wat de vorige eigenaar met de motor gedaan heeft weet ik niet. Ik heb de motor bij gussenklo motoren varsseveld gekocht.

De enige reden voor de verkoop is dat ik geen tijd meer heb om er op te rijden. Ik ga namelijk voor langere tijd naar het buitenland.

de vraagprijs is 2350, zoals ook op speurders aangegeven staat.
full
 
hier de gegevens die op het kentekenbewijs staan:
vermogen 27KW
Cil. inhoud 399cc
ledig gewcht 130KG
datum eerste toelating 12-10-2000
voor meer gegevens, u vraagt, ik roep
 
Ik wil graag vanavond nog bij je komen kijken, heb een aantal maal gebeld maar je neemt niet op. hoe kan ik je bereiken ?
 
dat kan wel kloppen, ik heb nog wel es bereikproblemen, maar ik heb je nummer nu wel, ik bel zodra ik meer weet
 
@Ronaldkn
de motor beviel je goed, maar sindsdien heb ik niks meer van je gehoord, ben je nog steeds geintresseerd en denk je er nog over, of kan ik zeggen dat de motor nog te koop staat
 
aangezien rzor erg lang op zich laat wachten met het langskomen, is het mogelijk om weer intresse te tonen.
de motor staat nu voor 2.250 op speurders.
vragen kan via MF of via mijn hotmail
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
14
Weergaven
2K
A
Reacties
5
Weergaven
2K
Anoniempje621
A
Terug
Bovenaan Onderaan