Yamaha YZF750R '93

Status
Niet open voor verdere reacties.
schopje voor deze mooie motor (ken het ding van dichtbij en eerlijk is eerlijk de motor is knapper dan de eigenaar _O- ) (dank dank ;))

kortom zoek je een nette YZF750 die goed onderhoud heeft gehad
(voor degene die Alex niet kennen, alex heeft 3 keer een technische meeting verzorgd bij de YZF750 club)

This is the one !

Was gezellig!!! wanneer weer???
 
Hi,

Ik heb misschien wel interesse. Dit is namelijk een mooie basis voor mijn volgende project.
Maar er is een ding wat ik graag zou willen weten, verbruikt hij olie? Ik heb in het verleden eenzelfde model gehad, en deze verbruikte olie, niet veel, maar toch.

Gr. Paul
 
Hi,

Ik heb misschien wel interesse. Dit is namelijk een mooie basis voor mijn volgende project.
Maar er is een ding wat ik graag zou willen weten, verbruikt hij olie? Ik heb in het verleden eenzelfde model gehad, en deze verbruikte olie, niet veel, maar toch.

Gr. Paul


Ja das vragen naar de bekende weg, helaas gebruiken(bijna alle mensen die ik ken met een yzf750) ze olie ook de mijne ligt wel aan hoe je er mee rijd overigens...soms 1 ltr op de 3000km en soms meer maar ook soms minder dus....
Het is iig niet zo dat je elke 500km er een litertje bij moet!
 
Laatst bewerkt:
Hoi alexed9 (en meteen een schop ;) ),

Klinkt niet slecht deze fiets :) Ik vraag me af, voordat ik mezelf toelaat er interesse in te krijgen ;) , of deze motor iets is voor iemand van 2 meter en groot postuur? Meeste motoren zijn nogal klein voor mij namelijk.

Die onderste foto: ben jij dat? Hoe lang ben je?

Ik heb er eentje en ben 2.03m. past ruim.
 
Ja das vragen naar de bekende weg, helaas gebruiken(bijna alle mensen die ik ken met een yzf750) ze olie ook de mijne ligt wel aan hoe je er mee rijd overigens...soms 1 ltr op de 3000km en soms meer maar ook soms minder dus....
Het is iig niet zo dat je elke 500km er een litertje bij moet!

Bedankt voor de info!

Ik houdt het in mijn achterhoofd. Ik zoek een geschikte basis voor een turbo, maar dan niet de wel bekende Suzuki´s. Ik moet met deze motor rekening houden met nieuwe zuigers. Ik gaat ff rekenen....voordat ik ga bieden.

Gr. Paul
 
yzf 750 verbruiken olie , dat doet elke yamaha een beetje !
alleen het verhaal dat het olieboten zijn wordt ik altijd een beetje sip van want
dat zijn ze gewoon simpelweg niet (heb zelf 3 jaar 1 gehad en die verbruikte bijna niets)
heb nu een R1 en die verbruikt helemaal niets , da's pas eng !

over de zit op de motor : ik ben 1.94 en zit super op een YZF750 ! , in vergelijk met mijn R1 zat de YZF 750 lekkerder !

kortom kopen dat ding ... mooiste kleurstelling , goed onderhoud en glimlach van zijn baasje krijg je er gratis bij !
 
ed9 .... verwijst dat naar een CRX?
Mooie fiets! Erg mooie prijs ook!
Waar woon je ergens?

yep, heb 5jr lang een ed9 gehad met veel plezier!! :Y
Dus ook op meerdere fora te vinden dit is lekker universeel hehe
Motor staat in t gooi
 
ah.... je naam kwam me al bekend voor... Ik heb ook bij CRX Club Holland ooit in 't bestuur gezeten en ben nog steeds op vele Honda fora actief. (VTECrider/ACCORDriver/CIVICruiser)

Maar goed, het gaat hier om jouw motor.
Jammer dat het voor mij zo ver weg is, anders was ik heeeeel snel eens komen kijken!!!
Ik kom zelf uit het limburgse Kessel, dus dat is 'n end weg!
 
Ik ga even een lang weekend op vakantie, is er ineens een kaper op de kust ;)

@alexed9: je hebt een bericht.

@pinin39: jaja, ik koop m heus wel ;) Ben niet voor niks net geregistreerd bij het YZF750 forum :+
 
Laatst bewerkt:
Ik ga even een lang weekend op vakantie, is er ineens een kaper op de kust ;)

@alexed9: je hebt een bericht.

@pinin39: jaja, ik koop m heus wel ;) Ben niet voor niks net geregistreerd bij het YZF750 forum :+

en heb ik je net even goedgekeurd als lid !

nu kopen en straks genieten !

@lex : gefeliciteerd , je motor is in goeie handen (denk ik)
 
Hi,

Ik heb misschien wel interesse. Dit is namelijk een mooie basis voor mijn volgende project.
Maar er is een ding wat ik graag zou willen weten, verbruikt hij olie? Ik heb in het verleden eenzelfde model gehad, en deze verbruikte olie, niet veel, maar toch.

Gr. Paul

hey paul die van Alex is verkocht maar ik
heb er ook nog misschien wel één voor je in de aanbieding
goedkoper en minder mooi dan die van alex maar misschien wel heel
interressant .

mail me maar even : maurice@westermanracing.nl
 
Ik ga er wel vanuit ;)

Het is dat het zo ontzettend berekoud is en dat de feestdagen net voorbij zijn, anders was ik al langsgeweest :)

Kan niet wachten tot het beter weer wordt en geen troep meer op de weg ligt om er op te rijden!!!
 
hey paul die van Alex is verkocht maar ik
heb er ook nog misschien wel één voor je in de aanbieding
goedkoper en minder mooi dan die van alex maar misschien wel heel
interressant .

mail me maar even : maurice@westermanracing.nl
En anders, zie onderschrift.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
14
Weergaven
2K
A
Reacties
5
Weergaven
2K
Anoniempje621
A
Terug
Bovenaan Onderaan