freewheeler
Die hard MF'er
- 11 apr 2004
- 407
- 1
Inmiddels 200 km verder en vandaag beperkingen van de banden ontdekt. Glimmende kant bovengehouden maar was even schrikken. Dus moet denk eens maar investeren voordat het echt nat word.
Was een droge weg met een nat plek in de bocht close encounter!
Verder blijft het een leuke motor!
groet Arthur
Coen ,Leuk stukje over de ybr , er staan er trouwens nog 2 2007 modellen bij motoport rotterdam voor 1890. Niet te duur lijkt me
Coen ,
Kijk wel of het al een injectie model is ,
=opstappen en wegrijden ,niks nukken
Vorige week mijn YBR eens laten afzien als eenmalige test.
vanaf 3de versnelling laten optrekken tot hij niet meer verder kon (tot tegen de begrenzer)
Wat mij opviel dat als ik dit doe in 4de en toeren "janken" rond de 11000 RPM,
hij niet over de 100 km/h gaat. Als ik dan op schakkel naar vierde blijft hij verder tuffen met deze snelheid.
Iemand van bij ons op het werk, zei me dat ik de uitlaat er is moest afnemen en er zelf ene moest (laten) maken. Iets van het begin ( ik ken er niets van) vd uitlaat groter te maken en er dan een slip-on op te zetten. Ook zei hij zoiets van dat ik rekening moest houden met lucht zuigen van de uitlaat????? snap ik niets van...
" wat je ook kunt doen" zei hij: "verander je tandwielen, dan kan eventueel vlotter optrekken ...en kan de top ook iets hoger liggen".
i got the NEED FOR SPEED.
Nee, serieus nu.
IK heb vroeger met ne CAMINO gereden en die kon 97 km/h top.
Ik vind het raar uit nen Cagiva 2-takt 125 krijgen ze er 160 uit en meer.
Nu heb ik voor de Yama gekozen omdat hij prijs/kwaliteit er het beste uitkwam in de vakliteratuur.
Anders zat ik hier nu met Keeway of andere shit.
Maar 100 km/h voor nen 125CC vind ik wat weinig.
voor een 4takt 125cc is 100km/h is best goed. (zonder op tank te liggen en zo) Kijk op de forum bij de 25kW deel, zie je mensen met CBR125R en Skyteam 125cci got the NEED FOR SPEED.
Nee, serieus nu.
IK heb vroeger met ne CAMINO gereden en die kon 97 km/h top.
Ik vind het raar uit nen Cagiva 2-takt 125 krijgen ze er 160 uit en meer.
Nu heb ik voor de Yama gekozen omdat hij prijs/kwaliteit er het beste uitkwam in de vakliteratuur.
Anders zat ik hier nu met Keeway of andere shit.
Maar 100 km/h voor nen 125CC vind ik wat weinig.
Het makkelijkste is misschien om de luchtfilter te vervangen.Wat zou het best veranderen?
Uitlaat?
Tandwielen?
En hoe doe ik dit => die uitlaat veranderen?