Nadat in augustus jl. ik mijn GSX-R 600 '97 nogal hard geparkeerd had op Hoevelaken moest ik weer erg hard sparen voor een "nieuwe" ! Ik heb voor deze bike gekozen : een Ducati M900 '93 !!
Extra's: 916 zit, 916 voorvork, ohlins achtervering, termignoni dempers, carbon afdekkap voor distr riemen, titanium voetpedalen, kehin carb,960cc, zwevende schijven, zo'n 96PK.
[Dode link verwijderd]
[Dode link verwijderd]
[Dode link verwijderd]
[Dode link verwijderd]
[Dode link verwijderd]
[Dode link verwijderd]
Duitse motor btw, dus alleen nog langs de RDW, ik kreeg de standaard uitlaten tijdelijk mee, en keuring moest geen probleem zijn zei de verkoper. Uiteraard even zwart op wit laten zetten !
Ik ga alleen nog iets anders zoeken voor het voorste kapje, want die vind ik niet zo... iemand suggesties ??
Ik kan niet wachten totdat ik kan
!!!!
Extra's: 916 zit, 916 voorvork, ohlins achtervering, termignoni dempers, carbon afdekkap voor distr riemen, titanium voetpedalen, kehin carb,960cc, zwevende schijven, zo'n 96PK.
[Dode link verwijderd]
[Dode link verwijderd]
[Dode link verwijderd]
[Dode link verwijderd]
[Dode link verwijderd]
[Dode link verwijderd]
Duitse motor btw, dus alleen nog langs de RDW, ik kreeg de standaard uitlaten tijdelijk mee, en keuring moest geen probleem zijn zei de verkoper. Uiteraard even zwart op wit laten zetten !
Ik ga alleen nog iets anders zoeken voor het voorste kapje, want die vind ik niet zo... iemand suggesties ??
Ik kan niet wachten totdat ik kan
!!!!