Yoshimura demper

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kwajesaki

MF veteraan
3 dec 2006
4.347
472
Bieden vanaf 200,- €. :]
Aansluitmaat 57 mm met db killer en ophangbeugel gebruikt maar in goede staat.
Lengte is 43 cm.
Of doe eens een goed bod.
full
 
Laatst bewerkt:
Zag dat zo'n Japanse yoshimura niet zo in trek is , nou gelukkig dit is een Amerikaanse.
 
Dus daarom doe eens een bod , als ik zie op mp bij die meneer S.......... wat die durft te vragen dan zit ik nog aan de onderkant van zijn hoofdprijzen.
 
Dus daarom doe eens een bod , als ik zie op mp bij die meneer S.......... wat die durft te vragen dan zit ik nog aan de onderkant van zijn hoofdprijzen.

daar moet je ook niet mee gaan vergelijken, die man leeft echt op een roze wolk qua prijzen
 
Een Amerikaanse Yoshi met E-keur lijkt me sterk?

Mensen, dit is een prachtige demper. Mijns inziens nog steeds een van de mooiste dempers die er zijn. Mooi donker geluid maar niet overdreven. Of je een demper wilt met of zonder e-keur en met of zonder demper zul je voor jezelf uit moeten maken. Hier wordt gewoon een prachtige demper tegen een mooie prijs aangeboden. Vraag voor de aardigheid eens na wat deze demper in de winkel kost.

Als ik een Yoshi wilde aanschaffen, zou ik geen moment twijfelen.
 
Zit een "uitneembare"DB Killer in en NR34 bedankt voor het deskundig advies , maar lijkt wel of ze 'm niet willen.
Gelukkig ligt ie niet in de weg.
 
Laatst bewerkt:
Zit een "uitneembare"DB Killer in en NR34 bedankt voor het deskundig advies , maar lijkt wel of ze 'm niet willen.
Gelukkig ligt ie niet in de weg.

Graag gedaan ;)
Heb een soortgelijke USA Yoshi gehad onder mijn GSX-R K4. En er na 4 jaar nog iemand anders heel blij mee kunnen maken. Heb nu een Akra onder mijn Yammie, maar vond de Yoshi nog steeds mooier. Wat een prachtig geluid was dat! :}
 
Een Amerikaanse Yoshi met E-keur lijkt me sterk?

Mensen, dit is een prachtige demper. Mijns inziens nog steeds een van de mooiste dempers die er zijn. Mooi donker geluid maar niet overdreven. Of je een demper wilt met of zonder e-keur en met of zonder demper zul je voor jezelf uit moeten maken. Hier wordt gewoon een prachtige demper tegen een mooie prijs aangeboden. Vraag voor de aardigheid eens na wat deze demper in de winkel kost.

Als ik een Yoshi wilde aanschaffen, zou ik geen moment twijfelen.

USA Yoshi's met E-keur zijn gewoon te koop hoor,

hier een TRC met db-killer en E-keur onder mijn vorige K8
full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan