Yoshimura RS3 Carbon met db killer. ZX6R 1998-2002

stefanzx636a

MF'er
20 dec 2006
49
0
Noord-Holland
Nog geen 30 dagen geleden gemonteerde uitlaat te koop. Het gaat om een Yoshimura RS3 Oval carbon. Ook zit er een los DB killertje bij waarmee hij 95 Db produceert (en je er mee in Nederland niet strafbaar bent en meestal ook het circuit mee op mag).

De uitlaat zelf is nog zo goed als nieuw. Nieuwprijs is 708 euro en db killer kost 35,60 (zie www. sparkstrading.nl ) Vraagprijs is verlaagd: 450 euro

De uitlaat is nu nog gemonteerd en kan dus worden gehoord. Demontage kost 10 minuten.

De doos is ook nog aanwezig en de uitlaat kan dus ook goed worden opgestuurd. De uitlaat wordt verkocht omdat ik toch iets anders zoek.



http://img526.imageshack.us/img526/5927/kopievandscn6099vx9.jpg



http://img68.imageshack.us/img68/9844/kopievandscn6101rp5.jpg
 
Laatst bewerkt:
Db eater in is al iets maar ik neem aan dat hij zoals de meeste yoshi's zonder E keur is?
Zo niet is er hier interesse.
 
Mooie pijp :Y Succes met de verkoop.

Als je iets wil waar veel herrie uit komt moet je ook eens naar een akrapovic kijken.
 
mooie pijp vast zijn geld waard !!! Mocht hij niet te verkopen (na een maand ofzo) zijn wil ik graag onderhandelen.
 
Erg mooie pijp :Y
Ik zoek ook nog een nieuwe pijp voor m'n Zx6 uit '00, maar vind 500 euro toch iets teveel van het goede -O-

Succes met de verkoop ;)
 
niet om lullig te doen hoor...
maar je bied toch een rs3 oval aan?
volgens mij zie ik op al die foto's een ronde uitvoering staan...zonder de aanduiding rs3 overigens... kan ook aan mij liggen natuurlijk.
 
Voor deze zx6r bestaat alleen maar een RS3, dus het is hem echt. En het is ook echt een oval, maar geeft toe dat de foto's niet heel duidelijk zijn. Een voor de potenitele bieders onder ons, het hoogste bod op dit moment is 350.




en nu staat er wel rs3 op :+
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Dat zou best kunnen ja, hij is tenslotte net nieuw. Maar je hebt ook nog verschillende versie's. De japanse en de amerikaanse en ook nog de race of de zyclone. maja ongeacht wat voor uitlaat het precies is, het is een rasechte yoshi met erug mooi geluid.
 
maar niet op het type plaatje... O-)

[afbeelding]

maar mischien heb je wel een nieuwer model ofzo ;)


kickje

Het typeplaatje van de ts vind je op de huidige rs3 modellen. Het gaat dus om een vrij nieuw model, als je op de site van yoshi USA kijkt wordt dit bevestigd! En ik kan het weten want heb zelf ook zo'n pijp ;) Geweldige sound trouwens!!

Succes met de verkoop!!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan