the beast
MF'er
- 10 okt 2007
- 240
- 0
hey
ik wil een yz 125 uit 2006 kopen, als alles goed is en klopt.
nu kan ik niet aan het frame etc zien welk bouwjaar het is en aangezien de persoon in duitsland woont (500km verder) kan ik het niet nachecken.
kunnen jullie mischien zien hoe alles eruit ziet, een eerste indruk van de motor.
en hoeveel zou het ongeveer waard zijn?
er zitten nieuwe banden, remblokken, ketting setje op.
als accesoires heeft die: ( volgens mij ) racing tankdecor +nummers
en een renthal alu lenker (duits)
hier staat het in het duits ik heb geprobeerd het hierboven te vermelden wat de accesoires zijn maar voor mensen die goed duits kunnen:
Das Bike ist sozusagen im Neuzustand beide Reifen sind neu sowie der Kettensatz und die Bremsen. Als Zubehör ist ein Renthal Alulenker, ein Racing Tankdekor + Nummerntafeln und ein Rutschfester Sitzbankbezug rest sagen die Bilder mehr am Telefon.
ik hoop dat iemand wat tips voor me heeft
de link naar de motor MET PLAATJES-->
[Dode link verwijderd]
gr
ik wil een yz 125 uit 2006 kopen, als alles goed is en klopt.
nu kan ik niet aan het frame etc zien welk bouwjaar het is en aangezien de persoon in duitsland woont (500km verder) kan ik het niet nachecken.
kunnen jullie mischien zien hoe alles eruit ziet, een eerste indruk van de motor.
en hoeveel zou het ongeveer waard zijn?
er zitten nieuwe banden, remblokken, ketting setje op.
als accesoires heeft die: ( volgens mij ) racing tankdecor +nummers
en een renthal alu lenker (duits)
hier staat het in het duits ik heb geprobeerd het hierboven te vermelden wat de accesoires zijn maar voor mensen die goed duits kunnen:
Das Bike ist sozusagen im Neuzustand beide Reifen sind neu sowie der Kettensatz und die Bremsen. Als Zubehör ist ein Renthal Alulenker, ein Racing Tankdekor + Nummerntafeln und ein Rutschfester Sitzbankbezug rest sagen die Bilder mehr am Telefon.
ik hoop dat iemand wat tips voor me heeft
de link naar de motor MET PLAATJES-->
[Dode link verwijderd]
gr
Laatst bewerkt: