Z1000-750-750s meeting place 7

welke kleur is het mooist?

  • rood

    Stemmen: 6 14,6%
  • zwart

    Stemmen: 18 43,9%
  • blauw

    Stemmen: 3 7,3%
  • oranje

    Stemmen: 7 17,1%
  • groen

    Stemmen: 4 9,8%
  • zilver

    Stemmen: 2 4,9%
  • geel

    Stemmen: 1 2,4%
  • anders...

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    41
Status
Niet open voor verdere reacties.
was ik vergeten na het de camera gepakt te hebben> :X
is dit m soms ???

full


:+
 
Topic MegaMeeting vanuit Amersfoort... staat daar niet 'n deelnemerslijstje bij??
En anders kan iemand (lees: niet ik :X ) die vast wel effe maken.

Ik ben er dan in ieder geval.... nogmaals morgen wordt helaas nix.. fiets is nog niet gereed.

(Afbeelding)

Kato and The Green hornet.
plaatje van me zelf

full
 
zal ook ff de zwarte fiets posten :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X
ook iets voor pina ;) ;)
full

sorry verkeerde fiets :P :P :P :P :9
 
Laatst bewerkt:
jow de manne en meiden,heb weer nog maar s gewacht met het aanmelden voor de volgende z-meeting die morgen alweer plaatsvind,spijtiggenoeg zal ik er ditmaal niet bijzijn,mede door de weersvoorspellingen B| en het uitzicht dat ik nu krijg over het weer |( (heeft vandaag nog alleen maar aantregenen geweest)moet ik dit maal passen ;( volgende keer hopelijk beter...heb trouwens nog een nieuwe z-eigenaar die met me meekomt de volgende z-meetings!(zwarte z1000 met full akra :9~ )zoals z1000girl :P

tot binnekort,
z-crew
 
jow de manne en meiden,heb weer nog maar s gewacht met het aanmelden voor de volgende z-meeting die morgen alweer plaatsvind,spijtiggenoeg zal ik er ditmaal niet bijzijn,mede door de weersvoorspellingen B| en het uitzicht dat ik nu krijg over het weer |( (heeft vandaag nog alleen maar aantregenen geweest)moet ik dit maal passen ;( volgende keer hopelijk beter...heb trouwens nog een nieuwe z-eigenaar die met me meekomt de volgende z-meetings!(zwarte z1000 met full akra :9~ )zoals z1000girl :P

tot binnekort,
z-crew

jammer tot de volgende keer.
en versterking is natuurlijk altijd welkom.
 
jow de manne en meiden,heb weer nog maar s gewacht met het aanmelden voor de volgende z-meeting die morgen alweer plaatsvind,spijtiggenoeg zal ik er ditmaal niet bijzijn,mede door de weersvoorspellingen B| en het uitzicht dat ik nu krijg over het weer |( (heeft vandaag nog alleen maar aantregenen geweest)moet ik dit maal passen ;( volgende keer hopelijk beter...heb trouwens nog een nieuwe z-eigenaar die met me meekomt de volgende z-meetings!(zwarte z1000 met full akra :9~ )zoals z1000girl :P

tot binnekort,
z-crew
Jammer Zcrew...maar op naar de volgende keer dan weer.

GreetZ en hou hem heel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan