Z1000 - 750 - 750S meeting place 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die MF Bikini Bikewash is vandaag.... :X


[me]Dweezy is benieuwd naar de foto's.....die kouw...die doet wat met de vrouw.. }) O-) [/me]
 
dubbelle longonsteking....en n fikse blaasonsteking.... :X
Jajajaja.....

boontje.home.jpg


:+
 
Gruetzi mitenand!

Aleszemaargeilismagalles.... allemachtig prachtig mn kameel is drachtig....

Ja, ben er weer, terug uit turkije 8-) weet ik ook weer wat gastvriendelijkheid en service is in een 5 sterren hotel... :( met veel te veel duitsers en russen met jankende kinderen :r
Maar wel terug gekomen met een extra koffer vol met designer kleding/schoenen, ze zeiden allemaal dat het echt was, heb ik maar geloofd O-)

Hier alles goed? Nog wat gebeurt de laatste week? Nog veel ge :] ? Ik wilde vandaag gaan rijden maar het pist hier. Morgen dan maar weer, nog ff genieten voordat de werkweek weer begint.
 
Oh, en voor degenen die OOK nog naar turkije gaan (Dweezy): je kan er her en der motorkleding/pakken kopen, op maat gemaakt, echt leer, en niet duur! ;) Heb dat eens bekeken maar zag er allemaal goed uit. Prijzen weet ik niet, maar er valt zeker goed over te handelen natuurlijk....
 
Oh, en voor degenen die OOK nog naar turkije gaan (Dweezy): je kan er her en der motorkleding/pakken kopen, op maat gemaakt, echt leer, en niet duur! ;) Heb dat eens bekeken maar zag er allemaal goed uit. Prijzen weet ik niet, maar er valt zeker goed over te handelen natuurlijk....
Hej da's altijd interesant om eens naar binnen te lopen! Hoe was het weer?

PS: Je hebt mail ;)

Gruetzi mitenand!

Aleszemaargeilismagalles.... allemachtig prachtig mn kameel is drachtig....
L :+ L
Die onthoud ik, doet die zin het goed daar? O-) :o
 
:^

denk erom Bridgestone gebruikt veel van die conserveringstroep op de banden.
Krengen zijn daardoor spekglad...zeker in combinatie met regen
ze adviseren om de 1ste 200 a 300km kalm aan te doen....doe dit ook B|

en ga ff op een parkeerplaats je banden opruwen door 8tjes te draaien zodat de zijkanten ook meer grip krijgen

denk er om ....je zult niet de 1ste zijn die hem plat legt door dat je wegglijdt

Vorig jaar ook nieuwe BT14's er op laten zetten, en neem me altijd voor de eerste 100km rustig aan te doen........na 60km bleken ze toch al weer helemaal ongemerkt op het eind geweest te zijn (was met Ray aan het rijden, dus zijn schuld).
't Is echter toch wel belangrijk die troep er rustig af te laten slijten, maar 200-300 km is dus ook weer niet nodig. Mijn dealer adviseert +/- 100 km.
 
Hej da's altijd interesant om eens naar binnen te lopen! Hoe was het weer?

PS: Je hebt mail ;)L :+ L
Die onthoud ik, doet die zin het goed daar? O-) :o

Ze begrijpen er niks van }) Als je wilt communiceren moet je duits praten, dat spreken er veel. Oh ja, gewoon euros meenemen want met turks geld doe je weinig daar! Kom ik op vliegveld aan, moest ik visum kopen, 10 euro... wil ik met turks geld betalen, kan dat niet!! Ennuh, ikkuh niettuh begrijppuh weet je wel.... dus gewoon euros meenemen, kan je overal mee betalen, behalve in de dolmusbusjes... om het eenvoudig te maken 8-) georganiseerd volk dus :}
Weer viel een beetje tegen, regelmatig bewolking, maar in juni is het misschien stabieler
 
Oh, en voor degenen die OOK nog naar turkije gaan (Dweezy): je kan er her en der motorkleding/pakken kopen, op maat gemaakt, echt leer, en niet duur! ;) Heb dat eens bekeken maar zag er allemaal goed uit. Prijzen weet ik niet, maar er valt zeker goed over te handelen natuurlijk....

Net zo echt als die designer-kleding zeker???? :+


PS: Welkom terug!
 
Die MF Bikini Bikewash is vandaag.... :X


[me]Dweezy is benieuwd naar de foto's.....die kouw...die doet wat met de vrouw.. }) O-) [/me]

Piccies willen we zien!! :9~ ........Pina is benieuwd naar de techniek van het wassen :+
dubbelle longonsteking....en n fikse blaasonsteking.... :X

Dat zijn futiliteiten, en voor ons totaal oninteressant :9
(zat het Muizinnetje mee te kijken toe je dit schreef?) :?
 
@Dweezy Bedankt voor de mail! Ik ga nu ff zwitsersontbijten en nog wat drukwerk doen, en dan zal ik vanmiddag ff mail antwoorden.

Wat betreft blérpijpen... die rijden hier allemaal met supermotards en harleys met blérpijpen, heb zelf ook jarenlang met open pijp gereden en nooit probleem mee gehad. Mischien wel ff bij de grensovergang rustig gas geven, niet bléren. Oh ja en ook nog Autobahn Vignet kopen!! (20-25 euro '( ) kan je ook al in NL doen bij ANWB. Had ik niet meer aan gedacht, maar bij grens wordt daarop gecontroleert.

Bis später!
 
Gruetzi mitenand!

Aleszemaargeilismagalles.... allemachtig prachtig mn kameel is drachtig....

Ja, ben er weer, terug uit turkije 8-) weet ik ook weer wat gastvriendelijkheid en service is in een 5 sterren hotel... :( met veel te veel duitsers en russen met jankende kinderen :r
Maar wel terug gekomen met een extra koffer vol met designer kleding/schoenen, ze zeiden allemaal dat het echt was, heb ik maar geloofd O-)

Hier alles goed? Nog wat gebeurt de laatste week? Nog veel ge :] ? Ik wilde vandaag gaan rijden maar het pist hier. Morgen dan maar weer, nog ff genieten voordat de werkweek weer begint.
welkom terug.

een kamelenlullenlerenmotorpak (scrabble liefhebbers...noteer m ;) )???

dacht t niet...als je boven de 50km/h gaat flikkerd die van je kont af...dat is namelijk de top snelheid van n kameel.
 
Piccies willen we zien!! :9~ ........Pina is benieuwd naar de techniek van het wassen :+ Dat zijn futiliteiten, en voor ons totaal oninteressant :9
(zat het Muizinnetje mee te kijken toe je dit schreef?) :?
Nee....die heeft vanmorgen in bikini de mijne gewassen... O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan