Z1000/Z750 2007

schoenblink lost veel op ;-)
Bij mijn golf II-bumpers ook af en toe 'gecamoufleerd'...
 
Ik ben ook wel benieuwd als mensen hem besteld hebben wat voor deal ze hebben kunnen sluiten. Zoals prijs extra's waar is dus de beste deal te sluiten :P

Alleen jammer van de lange levertijd, waarschijnlijk pas na het hoogseizoen ;(
 
schoenblink lost veel op ;-)
Bij mijn golf II-bumpers ook af en toe 'gecamoufleerd'...


Hmmm schoenblink ga ik dan toch maar eens proberen. Heb gisteren al met zwarte wax proberen te camoufleren, en het is iets minder geworden maar niet veel. En inderdaad ook de achterkant staan zo krasjes op, ik heb er 1 op staan, waar ik een keer mn laars nie hoog genoeg opgetild heb.

Toch maar eens gaan klagen bij de dealer dat ie zo krasgevoelig is.
 
Hmmm schoenblink ga ik dan toch maar eens proberen. Heb gisteren al met zwarte wax proberen te camoufleren, en het is iets minder geworden maar niet veel. En inderdaad ook de achterkant staan zo krasjes op, ik heb er 1 op staan, waar ik een keer mn laars nie hoog genoeg opgetild heb.

Toch maar eens gaan klagen bij de dealer dat ie zo krasgevoelig is.

Welke zwarte was heb je gebruikt? Ikzelf gebruik voor mijn auto vloeibare zwarte was van MOTIP en deze werkt redelijk goed bij niet al te diepe krassen.
Lukt het niet, ga dan even langs bij een goed schadeherstelbedrijf, deze hebben vele middelen en weten deze op een goede(veilige) manier toe te passen. Zwart zie je wel alles op, maar is ook redelijk makkelijk te herstellen. Ik heb een groene Z besteld, hopelijk krijg ik daar geen krassen ed op, want dat is natuurlijk een moeilijke kleur om te bewerken.
Succes!!!!!!!!!!!!!!!
 
Een vriend van mij kan zijn nieuwe Z1000 een zwarte 18 april ophalen
Wat ik gehoord heb is er nog geen oranje geleverd.
 
Een vriend van mij kan zijn nieuwe Z1000 een zwarte 18 april ophalen
Wat ik gehoord heb is er nog geen oranje geleverd.

Is dit belgië of nederland? mijn dealer houd het nog steeds op juni voor de Z1000 (zonder ABS)
'k kom er gek van, in februari zeiden ze me nog midden maart :(
 
Laatst bewerkt:
1e week v mei voor mijn groene 750 met abs. (B)

vandaag hadden ze al de officiele folder, das al iets... :-(
 
Laatst bewerkt:
iemand trouwens de Motoplus of Moto 73 gekocht / gelezen ?

Staat test in v nieuwe Z750.

www.motoplus.nl

www.moto73.nl





oh ja, waar blijven motorfreaks met hun test ?
 
Laatst bewerkt:
iemand trouwens de Motoplus of Moto 73 gekocht / gelezen ?

Staat test in v nieuwe Z750.

www.motoplus.nl

www.moto73.nl





oh ja, waar blijven motorfreaks met hun test ?

Ik heb de "test", is meer 1e rij-impressie in Moto-73 gelezen.
Klinkt heel positief, alleen zadel wat hard en zadel staat schijnbaar nogal voorover zodat je tegen de tank schuift hebben ze het over. Voor de rest niets dan lof! :) Nu nog zelf ervaren, zal nog wel even duren '( , ik heb deze week niets meer van mijn dealer gehoord.
 
Ik heb de "test", is meer 1e rij-impressie in Moto-73 gelezen.
Klinkt heel positief, alleen zadel wat hard en zadel staat schijnbaar nogal voorover zodat je tegen de tank schuift hebben ze het over. Voor de rest niets dan lof! :) Nu nog zelf ervaren, zal nog wel even duren '( , ik heb deze week niets meer van mijn dealer gehoord.

ik heb het ook gelezen, en dat van het zadel kan ik beamen :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan