Z1000 - Z750 meeting Plaza

2005 weer een meeting

  • Nee

    Stemmen: 1 12,5%
  • Ja

    Stemmen: 4 50,0%
  • 2005 pas???

    Stemmen: 1 12,5%
  • een stuk of 4 zou ook mooi zijn

    Stemmen: 2 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8
Status
Niet open voor verdere reacties.
mag dat? Gaat de lamp niet eerder stuk? Dan zie toch nog steeds verschil ?

van mij mag dat, ik doe het trouwens regelmatig zodat je een klein beetje de tegenliggers in de ogen schijnt, hebben ze ieder geval in de gaten dat er een tegenligger aan komt want je hebt van die piloten er tussen zitten...................................

en mocht de blauwe pet me ooit aanhouden daarvoor dan is dat mijn excuus
en mocht het zo zijn dat hij me er dan toch een bekeuring voor geeft moet ie dat zelf weten, liever zo af en toe een bekeuring dan een auto koppen

en waarom zou de lamp eerder stuk gaan??????!!!!!
en het verschil blijf je altijd zien omdat de reflector van het grote licht anders gevormd is dan die van het normale licht
 
Laatst bewerkt:
ivm met de 2 lampen ; je kan ook wat aan je "kerstboom " (dradenwerk )
prutsen en ze beide laten branden .
Heb da ook gedaan bij mijn Fire Blade , niks moeilijk aan .
})
 
Net terug van retourtje Zuid-frankrijk. Duidelijk dat er iets aan dat zadel moet gebeuren, na enige tijd deed mijn achterwerk wel wat zeer... Heeft iemand suggesties?

Verder mijn nieuwe Akra sp erop laten zetten. Lekker diep geluid. En dat met killer er nog in.

Ga zo even plaatje proberen
 
Laatst bewerkt:
full
 
Vandaag mn nieuwe dempers gemonteerd, viel alleszins mee, voor een beperkte sleutelaar als ik. Alles paste netjes, de oude dempers kwamen ook makkelijk los.
De Lasers klinken mooi zwaar met de sport-killers.
Nu hoor je pas goed hoe mooi zo'n Z-blok loopt. Het klinkt als een dubbele 2-cilinder, zeker onderin. Zetje is nu een stuk minder asmatisch.....

full
 
veel plezier ermee ik hoor ze wel op de volgende meeting.
mijn leo moet van de week ook binnen komen,als ie gemonteerd
is horen jullie het wel.
 
ik heb er zelf ook last van ( van mijn reet dan he),
Hmmm, toevallig dat jullie er over beginnen. Ik heb het zelf eigenlijk alleen de laatste tijd. Ik heb anderhalf jaar geen problemen gehad maar de laatste tijd wel. Ik dacht dat het zadeltje wat doorgezeten raakte......zou trouwens belachelijk zijn na 9500 kilometer. :?
 
Hoi
Ben vant weekend is gaan testrijden ( proefrit ) met een Z750
ik moet zeggen , stuurt lekker en zithouding is oke , geeft gevoel van veel Controle .MAAR WAAR IS DE POWER ??????
Ben met mijn Fireblade tot bij de dealer gereden en moet zeggen de Blade staat
direct met zijne neus naar de sterre maar de Z 750 ??? :z
zit maar weinig PIT in zenne
Hopelijk is de 1000 wa vinneger want gaan me morgen 1 tje bestellen
Al ben ik er eigenlijk nog ni uit welke kleur
De Zwarte vind ik TE ZWART niks kleur verandering ,vorig model nog een rood zadel en rode velgen , nu alles zwart
Dus de Oranje ,maar gaan ik daar achteraf geen spijt van hebben ?? moeilijke kleur hé
Aja mijne blade van 95 was voor Hun 3,500 € waart
en de nieuwe Z kwam op 10,500 € met alle veranderingen erbij
( ander SLIP-ON's , NRplaathouden en pinkers voor / achter , spiegels uiteinde stuur en seatcover )
Nu nog ff kop breken over de kleur en morge bestellen
*D
en dan kan ik is mee ( als ik mag hé als belg in holland O-) )
 
okidoki, groot licht dan !!!
PAS MAAR OP, DAAR KOM IK AN !

8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)

Staat mij bij dat er vorig jaar al een instructie is geplaatst voor de Z1000. Lijkt me dat hij ook voor de Z750 hetzelfde is. Als ik in nederland ben ga ik nog wel eens zoeken. wellicht heb ik hem bij mijn favorieten. Voor nu, op naar het strand :P (in cafe waar ik nu zit is het erg warm. Mijn standbedje lonkt naar me)

@ Brinz :} Gaaf hoor?
 
Staat mij bij dat er vorig jaar al een instructie is geplaatst voor de Z1000. Lijkt me dat hij ook voor de Z750 hetzelfde is. Als ik in nederland ben ga ik nog wel eens zoeken. wellicht heb ik hem bij mijn favorieten. Voor nu, op naar het strand :P (in cafe waar ik nu zit is het erg warm. Mijn standbedje lonkt naar me)

@ Brinz :} Gaaf hoor?
Nou, geniet maar van het weer, want hier is het K*T !!!!
FF rije kan, maar wel een regenpak mee, want binnen 15 minuten staan je laarzen vol water...
Ben in hoopvolle afwachting van je instructie...
 
Nou hier is ie dan ... at last.....

Tussen al de regen door toch nog ff 400 km gereden,
maar blijft lastig om je in te houden op zo'n Z voor
de eerste 800 km.
Weet iemand hier een site waar testen met uitlaten op staan en
hoeveel pk's er extra bij komen ?
 
gaaf!!
kzie dat je nog een taartschep hebt? Zou ik eerst vervangen, daarna de uitlaat, en ook nog ff wachten op Knutsel, want die krijgt deze week zijn Leo...
 
Heb al een andere plaat houder bestelt, komt volgende week binnen dus nog ff wachten....
Had trouwens ook een windscherm bestelt echter deze is onwijs lelijk afgewerkt, of iemand met een zaag het heeft afgezaagt, heeft iemand anders hier ook ervaringen mee ? Ga hem daarom ook weer terug brengen.
 
Voor de gene die nog intresse hebben in een zwarte Z750 zag er van het weekend nog eentje staan bij Rockanje Motors in Rockanje... waar die vandaan komt ???
Maar is nieuw.
 
Nou hier is ie dan ... at last.....

Tussen al de regen door toch nog ff 400 km gereden,
maar blijft lastig om je in te houden op zo'n Z voor
de eerste 800 km.
Weet iemand hier een site waar testen met uitlaten op staan en
hoeveel pk's er extra bij komen ?

Zelf heb ik een Akrapovic. Op hun site staat duidelijk de winst beschreven. Zeer netjes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan