Z1000 - Z750 - Z750S meeting place 6

Wat ga jij doen met je Z dit seizoen???

  • RIJDEN

    Stemmen: 16 55,2%
  • stallen in de garage

    Stemmen: 2 6,9%
  • leuk aankleden met gave dingen

    Stemmen: 1 3,4%
  • vette brulpijp

    Stemmen: 1 3,4%
  • wassen???

    Stemmen: 1 3,4%
  • posen

    Stemmen: 4 13,8%
  • meer pk

    Stemmen: 0 0,0%
  • verkopen

    Stemmen: 4 13,8%

  • Totaal aantal stemmers
    29
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zal je alvast verklappen dat het ook is Vorig jaar DE Z-meeting met gastheer Brinz was super (dat wij Ray en Pina ffies kwijt waren daargelaten) Welke Belg was dat ook alweer die het afspreekpunt voorbij blies (Crew)

af en toe je een beetje laten afzakken en achterin rijden om de volgende redenen

(RonZ beheerst zijn masjien lekkâh :P ;) )
maar vooral het uitzicht naar voren naar allemaal Zedjes is gaaf
Maar wel volledig in stijl.. :} :} :} :} wat n bloed gang had ie :)

*D 200STE *D
 
Laatst bewerkt:
@#$%^%@^$#*(%$#@&%$%$#^%$#
ik moet werken op zondag, tot 12uur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik had geruild met iemand, maar die kon toch niet!
is t mogelijk ergens aan te sluiten rond 1en/half2 ?!maak ik iig het laatste deel nog mee?
 
Laatst bewerkt:
@#$%^%@^$#*(%$#@&%$%$#^%$#
ik moet werken op zondag, tot 12uur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik had geruild met iemand, maar die kon toch niet!
is t mogelijk ergens aan te sluiten rond 1en/half2 ?!maak ik iig het laatste deel nog mee?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGG
|( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |(

das zuigt zwaar !!!!!!!!!!!!!

moeilijk te zeggen waar we dan zitten...ik denk op de dijk tussen Deventer en Zwolle..daar zouden we een pauze houden...maar betwijfel of je dat weet te vinden.....of rond Wapenveld.
 
Laatst bewerkt:
bij de lunchpauze van n half uur ofzo? alle plekjes zijn ongeveer een uur(hoenderloo) a anderhalf uur (wapenveld) rijden
wat we kunnen doen is dat je mij je 06 mailt als je die hebt....houden we pauze probeer ik je te bellen of te smsen...is echt niet te zeggen waar we uithangen
 
Z1000Muis
Z1000 Girl & Kpl
Knutsel
Fulleke
Ad-Z1000
Hollandkawa
Martin_Z750
Fazerpeet
Rebellation & Mag-Lity
TWIJFEL!!!!!
Motozzie
BART Z1000
#550RAY & Hippe Cavia
RonZ
PatjeZ
Pina Uram
Crawl


deze mensen gaan tot nu toe mee.....we hebben nog een paar dagen.
van sommigen heb ik niets meer gehoord....dus als je het leest bevestig dan even of je nog meegaat Zondag aanstaande zodat we niet staan te wachten voor niets

verzamelen tussen 10.30 en 11.30...ff praten ,piccies maken..bakkie koffie eventueel snacken voor diegenen die ver weg komen..
rond 11,30 opzadelen eventueel aftanken als je dat nog niet gedaan hebt en GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN met die karavaan

we komen maar 1 benzine station tegen die open is onderweg...ongeveer op de helft van de route...dus lijkt me wijs daar ook even af te tanken...we zitten op de Veluwe...en verwacht dus niet dat er een pomp open is in die dorpen...sterker nog....ze zijn niet open B|

Pina will be there (althans, als #550 RAY de weg niet kwijt raakt :+ )
 
wat we kunnen doen is dat je mij je 06 mailt als je die hebt....houden we pauze probeer ik je te bellen of te smsen...is echt niet te zeggen waar we uithangen
zal ik doen.. je mailadres staat niet in je profiel..
ik heb die pazzogast gemaild en hij zei dat het wel 3 weken kon duren.. voordat ik betaalde zei hij dat ikze binnen 5 dagen in huis zou hebben
 
Dus dit zul je Zondag niet zien op de Veluwe....... :9 :P

(Afbeelding)

geniet er nu maar van dan... 8-)

speciaal voor Fulleke.....let op de boot :X


:+ :+ :+

Mochten we dit uitzicht hebben dan zouden er zeker ongelukken van komen!

Muis, heb je toevallig het adres van die meiden?....Zo ja, dan zie je me Zondag niet O-) )
 
Mochten we dit uitzicht hebben dan zouden er zeker ongelukken van komen!

Muis, heb je toevallig het adres van die meiden?....Zo ja, dan zie je me Zondag niet O-) )
Ik heb het adres O-) ....maar dat geef ik niet })

t lekkerste altijd voor jezelf bewaren :P
 
Pina will be there (althans, als #550 RAY de weg niet kwijt raakt :+ )


haaahaaahaaahaaaaa ga jij je motor nu maar inrijden kan je teminsten de groep een beetje volgen!!(als dat al lukt met een speed triple)

ps Ik zal niet hooger dan ze 2e versnelling rijden kan je m,n Zetje een beetje bij houden of dat je lukt is voor mij een weet en voor jou een vraag :+
 
Laatst bewerkt:
ik heb ook zo'n uitnodiging liggen....hoe zouden ze aan mijn adres gekomen zijn?
via de verzekering / bank / of zoiets.

meestal worden je gegevens verspreid door dat soort instanties alhoewel het niet geoorloofd is volgens mij....


valt me op dat jullie allemaal rond amsterdam die uitnodiging gekregen hebt ???
 
Kijk Pina dit is mijn motor en hier rij jij dus achter niet alleen tijdens het inrijden!!!!!!!!!

full









:+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+
 
Beste mensen,

binnenkort zijn de Belgische wegen weer een Z 750-rijder rijker :] Morgen ga ik de motor halen !! Het is een zwarte geworde , heb ook reeds enkele accessoires laten plaatsen. Lelijk achterspatbord eraf, pinkers, stuurspiegeltjes, en velg-sticker(je weet wel de rand). Zal later enkele foto's plaatsen.

Greetzzz ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan