Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
had van jou wel een slimmer andwoord verwacht jij hebt het ook niet goed
welkom terug
Ik heb 149,3 PK'S BIJ 114,4 Nm zal vanmiddag de uitdraai posten
en dat is goed te merken.
in de eerste versnelling zonder moeite voorwiel in de lucht.
in de tweede versnelling bij 6.000 toeren ff gas dicht en goed open hop voorwiel in de lucht......nu ben ik geen wheely king zoals Bohica of KPL maar het gaat nu wel heel makkelijk.
Goedemorgen......hij is al de koffer in.
Halloooo, welkom thuis. Ach, als je op de vakantie maar goed weer hebt gehad is het thuisfront niet belangrijk.Hallo Zetters
Ik ben ook weer thuis
Helaas heb ik niet een beetje zon mee kunnen nemen naar hier
Kost minder maar je rijdt wel meer voor lul......Z etters, ik heb wat rondgekeken op het net voor een turbokit op de 750 maar dat word niks!
Weinig over te vinden en het zijn hele verbouwpartijen, zal wat anders moeten doen.
Gelijk een B-king kopen kost minder.
???????Ik heb 149,3 PK'S BIJ 114,4 Nm zal vanmiddag de uitdraai posten
en dat is goed te merken.
in de eerste versnelling zonder moeite voorwiel in de lucht.
in de tweede versnelling bij 6.000 toeren ff gas dicht en goed open hop voorwiel in de lucht......nu ben ik geen wheely king zoals Bohica of KPL maar het gaat nu wel heel makkelijk.
Wel bij Ritzen geweest dus
Nice cijfertjes
Zal 't dan toch aan de kleur liggen
Goedemorgen......
Ik schreef dat ik bij het vrouwtje ging ZITTEN, ja......
Je hoeft niet altijd gelijk met iemand de koffer in te duiken
Hey Bart,
Ziet er heeel goed uit koppel 114 Nm, net wat ik zoek :-)
Wat heb je eigenlijk allemaal verandert?
Ik heb mijn z1000 model2007 laten openzetten vorige week en ik vind hem eerlijk gezegd nog steeds vrij tam dus ik zal ook het één en het ander moeten gaan wijzigen, beginnend met de powercommander.
Wheelie bij mijn machien op vermogen in 1ste bij 5500rpm gas volledig open en dan krijg ik een povere wheelie +/- 50 cm.
Nu moet wel zeggen dat ik al vrij lang moto rijd maar in het prille begin van mijn wheelie kunsten zit :-)
Alain
Goedemorgen......
Ik schreef dat ik bij het vrouwtje ging ZITTEN, ja......
Je hoeft niet altijd gelijk met iemand de koffer in te duiken
Ha Bart,
Ik heb speciaal de 2007 genomen omdat deze onderin meer koppel heeft.
Model 2007: 98,7 Nm @ 8.200 rpm
Model 2003-2006: 95.6 Nm @ 8000 rpm
Alain
ten eerste heb je het verkeerde moddel, 2007 is een stukje tammer dan het 2003 -2006 model (geloof ik) en dat model vind ik mooier, smaken verschillen
Als ik Paul (Ritzen motors) zijn redenatie goed begrijp kun je beter een rapidbike module aanschaffen, is wel duurder maar die kan je dan ook weer meenemen naar een andere motor en de unit is beter af te stellen dus meer vermogen eruit.
moet er wel bij vermelden dat dit vermogen is met slip compensatie (heeft niet elke dynojet bank heb ik me laten vertellen)
zonder slip compensatie kom ik op 143,2 pk en 109,8Nm
het is maar net wat je wilt geloven.
maar ik ben heel met het resultaat en ook met de mannier hoe Paul het uitlegt en begeleid en wat hij er aan doet voor dat er een run gemaakt wordt.
Ik heb ongeveer 14 pk erbij gekregen en 5 Nm koppel
grt
Bart
had van jou wel een slimmer andwoord verwacht jij hebt het ook niet goed
welkom terug
Ik heb 149,3 PK'S BIJ 114,4 Nm zal vanmiddag de uitdraai posten
en dat is goed te merken.
in de eerste versnelling zonder moeite voorwiel in de lucht.
in de tweede versnelling bij 6.000 toeren ff gas dicht en goed open hop voorwiel in de lucht......nu ben ik geen wheely king zoals Bohica of KPL maar het gaat nu wel heel makkelijk.
ten eerste heb je het verkeerde moddel, 2007 is een stukje tammer dan het 2003 -2006 model (geloof ik) en dat model vind ik mooier, smaken verschillen
Als ik Paul (Ritzen motors) zijn redenatie goed begrijp kun je beter een rapidbike module aanschaffen, is wel duurder maar die kan je dan ook weer meenemen naar een andere motor en de unit is beter af te stellen dus meer vermogen eruit.
moet er wel bij vermelden dat dit vermogen is met slip compensatie (heeft niet elke dynojet bank heb ik me laten vertellen)
zonder slip compensatie kom ik op 143,2 pk en 109,8Nm
het is maar net wat je wilt geloven.
maar ik ben heel met het resultaat en ook met de mannier hoe Paul het uitlegt en begeleid en wat hij er aan doet voor dat er een run gemaakt wordt.
Ik heb ongeveer 14 pk erbij gekregen en 5 Nm koppel
grt
Bart
Verschil tussen ons is; jou kleed ze aan, mij......... (letterlijk en figuurlijk).Volgens mij had jouw vrouwtje daar geen zin in. Ze was al lekker met mij aan de slag geweest
fijne vakantie alvast he..
De interne wrijving in het blok is bij het 2007 model met ca. 8% vermindert t.o.v. het "oude" Zetje. Dus als je met het nieuwe blok aan de slag gaat komen er meer pk's uit.Ha Bart,
Ik heb speciaal de 2007 genomen omdat deze onderin meer koppel heeft.
Model 2007: 98,7 Nm @ 8.200 rpm
Model 2003-2006: 95.6 Nm @ 8000 rpm
Alain
De wat oudere lezers hier weten dat ik hier soms wat cultureels bij draag.
ff blijven kijken, resultaat is verbluffend! enjoy
Biertijd.com // Media » Paintjam Dan Dunn