Z1000-Z750-Z750S Meeting Plaza 37

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo mede Z-ers,

hierbij wil ik me even voorstellen op dit topic. Ik heb zelf sinds vorige week een nieuwe z750 2007 *O* :] .

Ben al een poosje actief op het rijden in zeeland topic en zal me hier nou ook eens mee gaan bemoeien :9 .

hier even een plaatje:
[afbeelding]

Mvg,
Kevin, oftewel Zuperhero (nog eventjes dirtydirtbike).

Ook jij welkom hier *O* *O*
 
lijkt mij duidelijk, doe de honda maar :P
andere demper en klaar ...

de 2008 speed triple mag er ook wezen
speedtriple2gallerypop2ap2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hallo mede Z-ers,

hierbij wil ik me even voorstellen op dit topic. Ik heb zelf sinds vorige week een nieuwe z750 2007 *O* :] .

Ben al een poosje actief op het rijden in zeeland topic en zal me hier nou ook eens mee gaan bemoeien :9 .

hier even een plaatje:
[afbeelding]

Mvg,
Kevin, oftewel Zuperhero (nog eventjes dirtydirtbike).

Welkom .

:W
 
Hallo mede Z-ers,

hierbij wil ik me even voorstellen op dit topic. Ik heb zelf sinds vorige week een nieuwe z750 2007 *O* :] .

Ben al een poosje actief op het rijden in zeeland topic en zal me hier nou ook eens mee gaan bemoeien :9 .

hier even een plaatje:
[afbeelding]

Mvg,
Kevin, oftewel Zuperhero (nog eventjes dirtydirtbike).

Welkom bij de Zetters *O*
 
Goedenaaf,

Dacht vanavond even bij te lezen op ons forum, jammer dan, grote stroomstoring hier in het zuiden des lands.
Zeker twee uurjes zonder stroom gezeten, wel gezellig zo, met die kaarsjes in het donker.
Ben benieuwd naar de bevolkingsexplosie, hier in de regio, volgend jaar omstreeks eind juli/augustus.

Kan ik eindelijk op het forum, moet ik een pagina of vijftien bijlezen. Tjonge wat gaat het snel hier, zal wel aan ons type motorfiets liggen.

Voor dat ik het vergeet, iedereen bedankt voor de felicitaties, nog 363 dagen en dan ben ik 50, of althans hoop ik vijftig te worden, je weet maar nooit.

Alle andere jarigen van harte.

Alle nieuwkomers, teveel om ze allemaal bij naam te noemen, welkom!!!!!!!
 
jij gaat je hier stiekem toch wel thuisvoelen of niet soms???

Zedje kopuh ??


:+


ik zocht inderdaad een plekkie waar nog meer prettig gestoorde figuren zich rondwanen, en ik denk dat ik hier wel goed zit :+

maare ? doe je hem weg ? de Honda komt volgend jaar pas hoor :z

enne... Hornet kopen :P
 
ik zocht inderdaad een plekkie waar nog meer prettig gestoorde figuren zich rondwanen, en ik denk dat ik hier wel goed zit :+

maare ? doe je hem weg ? de Honda komt volgend jaar pas hoor :z

als die al komt, moet het nog zien
enne... Hornet kopen :P

al deed je er geld bij dan nog niet......



alhoewel die nieuwe met die kuip er best wel leuk uitziet (voor een honda)
 
als die al komt, moet het nog zien

het is geen concept meer hoor, hij staat al in de modellenlijst voor 2008

al deed je er geld bij dan nog niet......



alhoewel die nieuwe met die kuip er best wel leuk uitziet (voor een honda)



Honda kennende zal je er al flink voor in de buidel moeten tasten, als ik er dan nog geld bij zou moeten doen....



...zou ik ook zeker iets anders kopen :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan