Z1000-Z750-Z750S Meeting Plaza 44

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammer dat jullie zoveel regen gehad hebben, zag er op de buienrader toch niet eens zo heel slecht uit daar.
Zelf de F1 had een droge race.
Maar net wat knutsel al schreef volgend jaar beter.



Nog wel kans gezien om foto's te maken???? O-)

plaatjes komen nog wel als de camera is opgedroogd alle kleuren zijn doorgelopen
ik zal hem eerst nog ff moeten wassen

4200364.jpg


:+
 
Hallo

Ik heb op mijn z1000 laser xtreme dempers gemonteerd, dit in combinatie met een powercommander en een green luchtfilter.

ik heb natuurlijk ook de map voor deze setup op mijn powercommander gezet.

Maar nu is het zo dat hij bij 8000 toeren hij gaat schokken...en niet boven de 9000 toeren uit komt.
Het lijkt wel of hij tegen de toerenbegrenzer zit te hikken (zelfde gevoel).

Nu was mijn vraag of dit betekend dat hij te rijk...of te arm staat op dit toerental?

De motor gaat over 4 weken naar ruud frederiks om alles af te laten stellen... maar ik wil kijken of ik dat inhouden nog een beetje kan verminderen dmv het aanpassen van de map.


Mvg,

Marco

heeft tie genoeg lucht


full


full
 
Is de spiegel van het grootlicht niet anders als die van het dimlicht. Met andere woorden: staat je grootlicht lamp niet hoger dan je dimlicht lamp? Dan kan hij misschien wel op 40% schijnen maar dan staan je lampen op ongelijke hoogte en dat lijkt me ook niet echt mooi.
 
Hoi, allemaal :W

Ben ook net terug van het( familieweekend)uit de Eifel, het was daar niet zo mooi weer. :N

En zo te lezen hadden de Ardennengangers ook veel regen. '( '(

Maar zelf heb ik geen Zet gezien, die zijn volgens mij lekker thuis gebleven. :Y :Y :)


groetjes Mannie
 
Is de spiegel van het grootlicht niet anders als die van het dimlicht. Met andere woorden: staat je grootlicht lamp niet hoger dan je dimlicht lamp? Dan kan hij misschien wel op 40% schijnen maar dan staan je lampen op ongelijke hoogte en dat lijkt me ook niet echt mooi.


valt niet op, als er al verschil is.
 
Hallo

Ik heb op mijn z1000 laser xtreme dempers gemonteerd, dit in combinatie met een powercommander en een green luchtfilter.

ik heb natuurlijk ook de map voor deze setup op mijn powercommander gezet.

Maar nu is het zo dat hij bij 8000 toeren hij gaat schokken...en niet boven de 9000 toeren uit komt.
Het lijkt wel of hij tegen de toerenbegrenzer zit te hikken (zelfde gevoel).

Nu was mijn vraag of dit betekend dat hij te rijk...of te arm staat op dit toerental?

De motor gaat over 4 weken naar ruud frederiks om alles af te laten stellen... maar ik wil kijken of ik dat inhouden nog een beetje kan verminderen dmv het aanpassen van de map.


Mvg,

Marco

volle tank???
 
Helaas voor jullie, maar ik ben weer terug.
Gisterenmorgen stapten we om 08.00u thuis de deur binnen nadat we vrijdagavond om 22.00u opgehaald werden in het hotel. We waren dus een beetje brak. :Z

Maar goed; van meer dan 40 gr. en zon, naar 15 gr. en regen is best wel een afknapper. Geen Zetje gezien daar! Wel gehoord van een gozer in het hotel dat er veel Zetjes (vooral 1000) zijn maar die rijden meer buiten de stad. In de stad is te veel politie en aangezien veel van die gasten een motor hebben zonder papieren....... :? O-)

Waar zouden die nou vandaan komen??? O-) :(

Ik heb alles net gelezen en ben het meeste weer vergeten. Ik sta nl. nog steeds in de vakantiestand.(een soort van standby; ik sta wel aan maar doe niks).

Alle nieuwen; Hartelijk welkom.

Mensen met spijkers in de banden; balen. Een prop werkt echt en is stukken goedkoper dan een nieuwe band. Ik heb er zelfs nog topsnelheid mee gereden.

Mensen die de Z (of andere motor) hebben laten vallen; sterkte met herstel van ego en motor.

Jarigen; (alsnog) gefeliciteerd. *O*

Vakantiegangers; prettige vakantie

Belgiegangers; Zet de kachel maar een graadje hoger. 8-)

Km-vreters; rustig maar. Ik heb ook al een hele week niet gereden. -O- '(

Strammer maxen leute; 5 oktober kommt mir gut zu. Kan ik mooi mijn band op rijden.

Wat ik vergeten ben; jammer dan.



:j Ik heb jullie allemaal toch wel een beetje gemist hoor...... :)




Oh ja....edit; Ad; een roze motor? Jij? Wat heb ik me in jou vergist zeg..... _O- _O- _O-
En nu vertoon je dus compensatiegedrag..... O-)
 
Laatst bewerkt:
Hallo

Ik heb op mijn z1000 laser xtreme dempers gemonteerd, dit in combinatie met een powercommander en een green luchtfilter.

ik heb natuurlijk ook de map voor deze setup op mijn powercommander gezet.

Maar nu is het zo dat hij bij 8000 toeren hij gaat schokken...en niet boven de 9000 toeren uit komt.
Het lijkt wel of hij tegen de toerenbegrenzer zit te hikken (zelfde gevoel).

Nu was mijn vraag of dit betekend dat hij te rijk...of te arm staat op dit toerental?

De motor gaat over 4 weken naar ruud frederiks om alles af te laten stellen... maar ik wil kijken of ik dat inhouden nog een beetje kan verminderen dmv het aanpassen van de map.


Mvg,

Marco

btw.

Bartz1000 heeft bijna de zelfde setup en een custommap miss. kan hij iets voor je betekenen. :)
 
Is de spiegel van het grootlicht niet anders als die van het dimlicht. Met andere woorden: staat je grootlicht lamp niet hoger dan je dimlicht lamp? Dan kan hij misschien wel op 40% schijnen maar dan staan je lampen op ongelijke hoogte en dat lijkt me ook niet echt mooi.


ik heb zelf de randjes van een H4 afgeknipt met een blikschaartje en de bedrading aangepast met een wisselrelais á 5 euri's.

het is ff freubelen maar dit is het resultaat echt dubbellicht zowel klein als groot

kleine kant tekening bij groot licht verstrooid het wel een beetje.

full


en als je dit te lastig of te veel werk vind dan ga je voor klik
 
Helaas voor jullie, maar ik ben weer terug.


Km-vreters; rustig maar. Ik heb ook al een hele week niet gereden. -O- '(





Oh ja....edit; Ad; een roze motor? Jij? Wat heb ik me in jou vergist zeg..... _O- _O- _O-
En nu vertoon je dus compensatiegedrag..... O-)

b; ik ook maar 300km -O-

enne mooi roze is niet lelijk, ut was een gegeven paard en die moet je niet......
zat zelfs een chopperstuur op *O*
heb dat ding 10 jaar gehad en in die tijd minder gereden als met de Zed in zijn 1e jaar
(teller 42500 naar 53200)
van de verkoop wel een regenpak kunnen kopen wat ik nu nog heb/gebruik :+
 
Laatst bewerkt:
Helaas voor jullie, maar ik ben weer terug.
Gisterenmorgen stapten we om 08.00u thuis de deur binnen nadat we vrijdagavond om 22.00u opgehaald werden in het hotel. We waren dus een beetje brak. :Z

Maar goed; van meer dan 40 gr. en zon, naar 15 gr. en regen is best wel een afknapper. Geen Zetje gezien daar! Wel gehoord van een gozer in het hotel dat er veel Zetjes (vooral 1000) zijn maar die rijden meer buiten de stad. In de stad is te veel politie en aangezien veel van die gasten een motor hebben zonder papieren....... :? O-)

Waar zouden die nou vandaan komen??? O-) :(

Ik heb alles net gelezen en ben het meeste weer vergeten. Ik sta nl. nog steeds in de vakantiestand.(een soort van standby; ik sta wel aan maar doe niks).

Alle nieuwen; Hartelijk welkom.

Mensen met spijkers in de banden; balen. Een prop werkt echt en is stukken goedkoper dan een nieuwe band. Ik heb er zelfs nog topsnelheid mee gereden.

Mensen die de Z (of andere motor) hebben laten vallen; sterkte met herstel van ego en motor.

Jarigen; (alsnog) gefeliciteerd. *O*

Vakantiegangers; prettige vakantie

Belgiegangers; Zet de kachel maar een graadje hoger. 8-)

Km-vreters; rustig maar. Ik heb ook al een hele week niet gereden. -O- '(

Strammer maxen leute; 5 oktober kommt mir gut zu. Kan ik mooi mijn band op rijden.

Wat ik vergeten ben; jammer dan.



:j Ik heb jullie allemaal toch wel een beetje gemist hoor...... :)




Oh ja....edit; Ad; een roze motor? Jij? Wat heb ik me in jou vergist zeg..... _O- _O- _O-
En nu vertoon je dus compensatiegedrag..... O-)

Hé Sutra lekker weertje hiero toch, en ook jij hebt een portemonaie die weer gevuld moet worden dus aan het werk vlerk. })

kachel kan wel hoger maar das zoveel werk :+

en 5 oktober ga ik niet redden, heb het nogal druk en de uitvoering van een project is vervroegd. '(

:W
 
b; ik ook maar 300km -O-

enne mooi roze is niet lelijk, ut was een gegeven paard en die moet je niet......
zat zelfs een chopperstuur op *O*
heb dat ding 10 jaar gehad en in die tijd minder gereden als met de Zed in zijn 1e jaar
(teller 42500 naar 53200)
van de verkoop wel een regenpak kunnen kopen wat ik nu nog heb/gebruik :+
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor.....ik heb (bijna) niks tegen mannen die in roze lopen....of erop rijden..... O-)
 
Hé Sutra lekker weertje hiero toch, en ook jij hebt een portemonaie die weer gevuld moet worden dus aan het werk vlerk. })

kachel kan wel hoger maar das zoveel werk :+

en 5 oktober ga ik niet redden, heb het nogal druk en de uitvoering van een project is vervroegd. '(

:W
Mijn uitgaven valt niet tegenop te werken dus dat heb ik opgegeven. :N

Mijn kachel staat al op de bovenste verdieping dus dat valt wel mee.....

Dacht dat jij juist zelf aangaf dat de 5e je enige mogelijkheid is? Maar ja, dat is het nadeel als je veel in projecten werkt he.....
 
Gisteren mijn Rizoma kentekenouder, Kellermann Rhomus Knippers en wat adaptorplaatjes voor montage van de knippers, wat verloopkabeltjes, en wat weerstandjes opgehaald bij Polo. Tevens een verlagingssetje voor de MT03 van mijn "koffiedame" gescoord.

die houder is dat die Fox o.i.d.? of zijn er ook nog andere modellen. ik kan tot nu toe weinig fotos/plaatjes vinden waarbij je iig die fox gemonteerd ziet (aan de achterzijde e.d.) ik ben er erg nieuwsgierig naar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan