Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even de Z-in-prachtige-compromis-kleur toevoegen
full
 
tsja, ff niet gereageerd, want ongemerkt heb ik donderdag tijdens de spaarzame zon-momenten een lichte zonnesteek opgelopen!
vrijdag hele dag rillend, trillend en spugend op bed gelegen. Het gaat nu een stuk beter, maar duizelingen zijn er nog wel. Morgen rijden wordt dan ook niks voor me, helaas :(

voor volgende week wacht ik nog even af wat ik afspreek, Buch en Tassie komen eerst naar Gouda, we moeten nog even zien hoe laat dat wordt en hoe laat we dus ergens zouden kunen zijn.

nou drink maar veel water, hang je polsen in een koud bakkie water :D zorg wel dat je eerst hebt geplast :)
neem een heerlijk badje of douche, daar knap je dan ook een heel eind van op :Y
beterschap, zonnesteek is waardeloos.
 
sorry Ad ook deze is te groot.....

Ik hoop voor jullie dat het morgen beter weer is dan vandaag. ;( ;(
Ik heb morgen vroen een voetbal wedstrijd anders ging ik graag mee. :]
 
Zo, Zetje heeft weer nieuw rubber.
Kom ik bij het poetsen van de velg een randje groen tegen dat ik al heeeeel lang niet meer gezien had :o .
Verbazend hoe lekker de motor weer rijdt met nieuw rubber.
De BT-010 heeft het overigens ruim 9000 km. volgehouden, het middenvlak was nu weer helemaal plat, de motor had weer zo'n "kantelgevoel".

full
 
b
Kom ik bij het poetsen van de velg een randje groen tegen dat ik al heeeeel lang
dot is aan het oppassen en zit met die kleine op schoot :D
hij gaat helemaal uit zijn naat bij het zien van deze foto :)

kei hard een motor na te doen :]

hihi
 
Zo, Zetje heeft weer nieuw rubber.
Kom ik bij het poetsen van de velg een randje groen tegen dat ik al heeeeel lang niet meer gezien had :o .
Verbazend hoe lekker de motor weer rijdt met nieuw rubber.
De BT-010 heeft het overigens ruim 9000 km. volgehouden, het middenvlak was nu weer helemaal plat, de motor had weer zo'n "kantelgevoel".

(Afbeelding)


is dat nu moeilijk zo'n band weer aan elkaar plakken na het omleggen?
zie plaknaad boven jouw streepje.





_O- _O-
 
Deel 12 alweer..... zucht. Als jullie nou op die Z ook eens zo hard gingen....

:P

ok ok. Ik zal ff wat moois plaatsen. Deze hebben jullie nog niet gezien. In edele kleur:

(Afbeelding)
Het kan toevallig aan mijn pc liggen maar ik vind je kleur een beetje wazig....en nou ik het er toch over heb; de rest van de foto ook. :?

EEhh, sorry, het lag aan mijn pc. Was een beetje traag met scherpstellen. Maar ik heb nooit geweten dat zilver een edelmetaal is? :? O-)
 
Laatst bewerkt:
Gisteren was ik nog even in IJmuiden met de motor en was toen even langs de zuid pier gereden.
Hebben ze daar een echte haarspeld bocht aangelegd :9~
Gave bochies om even de schaamrandjes van je banden te rijden :}
 
Gisteren was ik nog even in IJmuiden met de motor en was toen even langs de zuid pier gereden.
Hebben ze daar een echte haarspeld bocht aangelegd :9~
Gave bochies om even de schaamrandjes van je banden te rijden :}


update je ondertekst, dit is nr 12 al !!!!!

je rijdt toch een zwarte, wees snel


oké, snel genoeg.
 
Laatst bewerkt:
Zo, Zetje heeft weer nieuw rubber.
Kom ik bij het poetsen van de velg een randje groen tegen dat ik al heeeeel lang niet meer gezien had :o .
Verbazend hoe lekker de motor weer rijdt met nieuw rubber.
De BT-010 heeft het overigens ruim 9000 km. volgehouden, het middenvlak was nu weer helemaal plat, de motor had weer zo'n "kantelgevoel".

(Afbeelding)

PilotPowerRules!!!

full


:}

En GROEN ook............ _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan