Z1000 - Z750 - Z750S plaza deel 23

Ik koop volgend jaar ......

  • geen andere motor

    Stemmen: 19 65,5%
  • de nieuwe z1000

    Stemmen: 1 3,4%
  • z750

    Stemmen: 1 3,4%
  • een ander type Kawasaki

    Stemmen: 3 10,3%
  • een Suzuzki

    Stemmen: 0 0,0%
  • een Honda

    Stemmen: 1 3,4%
  • een Yamaha

    Stemmen: 2 6,9%
  • iets Italiaans

    Stemmen: 2 6,9%

  • Totaal aantal stemmers
    29
Status
Niet open voor verdere reacties.
"Export" bedoelt hij mee te zeggen dat die auto's naar het buitenland gaan, vooral Toyota's zijn daar erg geliefd, vandaar die hoge prijzen hier.
Ken mensen die marktplaats afspeuren alleen voor Toyota's en die dan zo goedkoop mogelijk proberen te kopen en dan gelijk doorverkopen aan een handelaar en daar al snel een paar honderd op verdienen.

Toyota is natuurlijk een erg goede auto maar er gaat toch niks boven een BMW..... O-) O-) O-) :+ :+

(Afbeelding)



hhhmmm nu kan ik niet achter blijven :N :N :N

zal ook ff me car laten zien *O* *O* *O*




















2.jpg




:+ :+ :+
 
hhhmmm nu kan ik niet achter blijven :N :N :N

zal ook ff me car laten zien *O* *O* *O*




















(Afbeelding)



:+ :+ :+

wat leuk lu-Z en KPL krijgen een dochter :+

Bart gefeliciteerd. Neefje zal wel verwend worden door zijn oom *D

Nog twee dagen zwoegen en dan weekend 8-) (kind naar kinderdagverblijf vrijdag, vrouw werken en MaeZtro .... ik gok op :] kan ook weer veranderen, immers nog genoeg dingen om het huis dat ik moet aanpakken )
 
:^

Zelf ooit in een BMW gereden en wat ik zelf lastig vond was de achterwiel aandrijving in combinatie met gladheid.
ligt aan jezelf, ik heb er geen moeite mee.
en ik heb nou niet één van de ligste qua motorinhoud.












@ crawl toyota rij ik voor mijn werk en is naar mijn mening zeer betrouwbaar.
bmw rij ik privé en is ook zeer betrouwbaar.
wel denk ik als je er iets mee hebt dat de reparatie van de bmw duurder uitpakt.
 
Hey all!

Ik heb een vraagje!

Sinds een tijdje ben ik ook verliefd op de z750! Ik heb er zelfs al een paar op het oog en ben echt van plan er 1 te kopen.
Nou heb ik alleen gelezen op een test-site dat de bike absoluut niet iets is voor beginners.

Nou heb echt pas m'n rijbewijs ( *O* ) dus vroeg ik me af of het dus echt onverstandig is om zo'n z750 te kopen.

Ik hoor graag jullie meningen!

mvg Daniel
 
Hey all!

Ik heb een vraagje!

Sinds een tijdje ben ik ook verliefd op de z750! Ik heb er zelfs al een paar op het oog en ben echt van plan er 1 te kopen.
Nou heb ik alleen gelezen op een test-site dat de bike absoluut niet iets is voor beginners.

Nou heb echt pas m'n rijbewijs ( *O* ) dus vroeg ik me af of het dus echt onverstandig is om zo'n z750 te kopen.

Ik hoor graag jullie meningen!

mvg Daniel
ik ben er ook op begonnen.
als je je rechterhand maar onder controle houdt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan