Z1000, Z750, Z750S Plaza; Deel 32

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zuid-Holland, Noordwijkerhout (naast Noorwijk = omgeving leiden/lisse/katwijk).


dan heb ik een adres voor je in spijkenisse, in het weekend half uurtje rijden.

mail me anders ff adres staat in profiel, dan geef ik je de naam en het telefoon nr.
 
In het "ZILVER"
full
 
Zitcomfort van het zadel vind ik inderdaad een serieus minpunt, maar naarmate ik er meer op rijd krijg ik er wel minder last van... en daarom nu een hornet te kopen :X
 
Laatst bewerkt:
Zitcomfort van het zadel vind ik inderdaad een serieus minpunt, maar naarmate ik er meer op rijd krijg ik er wel minder last van... en daarom nu een hornet te kopen :X

Ik rijd graag eens een dagje naar de ardennen(±550 km op een dag), als je dan al met een houten kont zit na de heenreis, dat lijkt me niet zo lekker.
 
@ Zven: mooie outfit heb je gekocht :9~ .

Gisteren heb ik de vergelijkingstest in Moto-73 gelezen, het zitcomfort op de nieuwe Z zou niet zo goed zijn, men klaagt al over een zere kont na een half uur rijden. @ Degenen die al zo'n nieuwe rijden: klopt dit of is het overdreven?
Zeker nu ik al zo lang op mijn Z wacht, begin ik te twijfelen of ik toch niet beter de HORNET gekocht had!

@JDB: wachten duurt verschrikkelijk lang he?! Ik heb net als jij een groene besteld(in dec. al). Ik had de kleur daarvoor al gezien op Motornewz in Utrecht en was gelijk verkocht. Toen ik weer thuis was, ging ik toch weer twijfelen en daarom een week later naar GSM gereden, om daar nog eens de groene te zien tijdens hun show: TOEN WIST IK HET ZEKER en daarna gelijk de Z besteld. Live is het groen veel mooier dan op de foto's. WEET JE HET NU NOG? WAT JE WIL? ;) Bij de motorzaak waar ik de Z gekocht heb, heb ik gezegd dat ik voor half juni wil rijden, zoniet dan moet ik geen motor meer, ik ben het zat. Als straks het weer wat tegen zit dan rijd ik bijna niet meer en schrijf ik straks wel een jaar af. Vorig jaar om dezelfde reden, na schuiver met vorige motor, expres geen andere meer gekocht en nu zit ik met hetzelfde dilemma.

Nog een foto ;) .
[afbeelding]


dank u, het pakje ligt inmiddels hier thuis... :Y
mijn kont doet niet zeer hoor na een half uurtje, nog geen last van gehad... :N
ik ben ook naar de Hornet gaan kijken, vond hem niet zo mooi eerlijk gezegd, maar dat is een persoonlijke voorkeur, kwam nogal "plastiekerig" over... en de taartschep bij Honda vervangen komt neer op zaag- en aanpaswerk (was bij de CBR ook, veel aan geknutseld...)...
 
Voor een egale kleur op een paar kleine onderdelen als dit?? Dag ik kijk zo vaak naar programma's waarin gespoten word en dat zou met alle lagen in het totaal nog geen uur in beslag mogen nemen. Dan betaal je dus dik E700 alleen aan lak. Dat moet toch echt goedkoper kunnen. Leuk dat het vaak zo deur is maar ik ben geen verzekering die het bonnentje bekijkt en het bedrag overmaakt...


er zit ook geen schade aan de onderdelen, echter het zal wel moeten worden voorbewerkt schuren en primer voor de hechting denk dat tie d'r toch wel een dagje mee bezig is als afwerking blankelak om de metalic kleur een beter en diepere glans te laten krijgen.

dus eh voor een zwart werker leuk verdient op een zaterdag 400 euries mot het voor kunnen.

incl. gebruik spuitkabine en of moffel oven.
(baasje wil ook niet op de verdiensten van zijn personeel toeleggen)
 
@JDB: wachten duurt verschrikkelijk lang he?! Ik heb net als jij een groene besteld(in dec. al). Ik had de kleur daarvoor al gezien op Motornewz in Utrecht en was gelijk verkocht. Toen ik weer thuis was, ging ik toch weer twijfelen en daarom een week later naar GSM gereden, om daar nog eens de groene te zien tijdens hun show: TOEN WIST IK HET ZEKER en daarna gelijk de Z besteld. Live is het groen veel mooier dan op de foto's. WEET JE HET NU NOG? WAT JE WIL? ;) Bij de motorzaak waar ik de Z gekocht heb, heb ik gezegd dat ik voor half juni wil rijden, zoniet dan moet ik geen motor meer, ik ben het zat. Als straks het weer wat tegen zit dan rijd ik bijna niet meer en schrijf ik straks wel een jaar af. Vorig jaar om dezelfde reden, na schuiver met vorige motor, expres geen andere meer gekocht en nu zit ik met hetzelfde dilemma.

Nog een foto ;) .
[afbeelding]

Jij kunt er al 98% zkr van zijn dat je dan dit jaar niet meer kan rijden. Zonde! Maybe dezelfde oplossing voor jou als voor mij? Mijn dealer had er nog meerdere over (onverkocht). Nu ga ik dit natuurlijk niet te hard roepen want straks zijn ze allemaal weg voordat ik de knoop heb doorgehakt :P Dat adresje kan DNBOK ook vast wel voor jou fixe. Mits je natuurlijk in dezelfde omgeving woont...
 
vandaag eindelijk telefoontje gehad van dealer dat ik mijn oranje schoonheid kon ophalen, en dus ga ik jullie een piccie niet onthouden van de eerste oranje Z1000 2007 hier (denk ik toch,... 8-) )
Een duidelijkere foto volgt nog als het hier wat opklaart :P

full


nu enkel zo rap mogelijk de inrij periode overlopen :)
 
Laatst bewerkt:
dank u, het pakje ligt inmiddels hier thuis... :Y
mijn kont doet niet zeer hoor na een half uurtje, nog geen last van gehad... :N
ik ben ook naar de Hornet gaan kijken, vond hem niet zo mooi eerlijk gezegd, maar dat is een persoonlijke voorkeur, kwam nogal "plastiekerig" over... en de taartschep bij Honda vervangen komt neer op zaag- en aanpaswerk (was bij de CBR ook, veel aan geknutseld...)...

Op de beurs in Utrecht zag ik eerst de HORNET en vond die wel mooi, tot ik de Z zag, maar kwam misschien hoofdzakelijk door het groen van de Z. De schep en de knippers op de HORNET moeten er natuurlijk ook af. Ander dempertje zou ook wel mooi zijn. De originele demper vd Z vind ik wel mooi om te zien.
Maar de zon schijnt weer, kom je je pak en Z ff showen op de markt in Hulst, misschien ga ik dan toch voor "ZILVER". Ik trakteer op een bakkie ;) .
 
vandaag eindelijk telefoontje gehad van dealer dat ik mijn oranje schoonheid kon ophalen, en dus ga ik jullie een piccie niet onthouden van de eerste oranje Z1000 2007 hier (denk ik toch,... 8-) )
Een duidelijkere foto volgt nog als het hier wat opklaart :P

[afbeelding]

nu enkel zo rap mogelijk de inrij periode overlopen :)
*O* *O* VAN HARTE GEFELICITEERD *O* *O* :9~ :9~ :9~
 
er zit ook geen schade aan de onderdelen, echter het zal wel moeten worden voorbewerkt schuren en primer voor de hechting denk dat tie d'r toch wel een dagje mee bezig is als afwerking blankelak om de metalic kleur een beter en diepere glans te laten krijgen.

dus eh voor een zwart werker leuk verdient op een zaterdag 400 euries mot het voor kunnen.

incl. gebruik spuitkabine en of moffel oven.
(baasje wil ook niet op de verdiensten van zijn personeel toeleggen)

Ik begrijp wat je bedoelt maar ik zei eigenlijk nooit anders meer als zandstralers (zelfs kleintjes die je gewoon in een soort van rugzak op je rug zet) die het spul van de oude laklaag ontzien. Dat scheeld echt enorm in tijd. Nu zal vast niet ieder bedrijf dit hebben maar soms moet je als bedrijf ook meegaan in de tijd vind ik. Anders ben ik desnoots zelf nog wel zo gek om mijn stuf geschuurd af te leveren....

Je hebt trouwens mail ;) Een bedrag van E400 ligt bij mij precies op de grens van wel niet dus ik zal eventjes luisteren wat hij/zij te bieden heeft :)
 
Laatst bewerkt:
Op de beurs in Utrecht zag ik eerst de HORNET en vond die wel mooi, tot ik de Z zag, maar kwam misschien hoofdzakelijk door het groen van de Z. De schep en de knippers op de HORNET moeten er natuurlijk ook af. Ander dempertje zou ook wel mooi zijn. De originele demper vd Z vind ik wel mooi om te zien.
Maar de zon schijnt weer, kom je je pak en Z ff showen op de markt in Hulst, misschien ga ik dan toch voor "ZILVER". Ik trakteer op een bakkie ;) .


helaas, lukt niet meer, Zven is aan het kokerellen en straks wordt de dochter weer naar huis gebracht...
je mag altijd een kijkje komen nemen hoor, morgen en zondag ben ik hier ook heel de dag (of nu), mijn vrouwtje gaat weer werken dus ik moet het hele weekend oppas spelen...
 
En anders heeft DNBOK altijd nog zijn HUGGER op de Z bij de hand. Dus die krijgt Hugs genoeg...


;)



ja lekker met m'n kop tussen de dempers en en subframe door een beetje gaan zitten "huggen" :X




nee dan maar onder de lakens.

heb al eens een soes bij iemand in bed hier voorbij zien komen. :X
 
helaas, lukt niet meer, Zven is aan het kokerellen en straks wordt de dochter weer naar huis gebracht...
je mag altijd een kijkje komen nemen hoor, morgen en zondag ben ik hier ook heel de dag (of nu), mijn vrouwtje gaat weer werken dus ik moet het hele weekend oppas spelen...

Ok, was maar een ideetje. Misschien kom ik wel eens langs binnenkort.
Smakelijk eten, wij eten straks de rest vd kip die mijn vrouwtje meegenomen heeft gister van Tromp(Paal).
full
 
Ik begrijp wat je bedoelt maar ik zei eigenlijk nooit anders meer als zandstralers (zelfs kleintjes die je gewoon in een soort van rugzak op je rug zet) die het spul van de oude laklaag ontzien. Dat scheeld echt enorm in tijd. Nu zal vast niet ieder bedrijf dit hebben maar soms moet je als bedrijf ook meegaan in de tijd vind ik. Anders ben ik desnoots zelf nog wel zo gek om mijn stuf geschuurd af te leveren....

Je hebt trouwens mail ;) Een bedrag van E400 ligt bij mij precies op de grens van wel niet dus ik zal eventjes luisteren wat hij/zij te bieden heeft :)


zand / glasparel stralen zou ik niet aanbevelen op nieuwe spullen, tevens het voorspatbord en het zitje zijn van kunststof en dat gaat al helemaal niet dan krijg je echt een zootje het wordt er dan echt niet mooi strak van.

de tank zou kunnnen als je roest schade hebt, maar dit lijkt mij nu niet het geval.


ff optellen hoor.

tank
voorspatbord
radiator covers
koplamp unit
achterzitje

voor bewerken
grondlaag
nabewerken
spuiten in de kleur
blankelak.

zal je zijn naam en tel nr. door mailen.

en als je een beetje geluk hebt binnen een week klaar (kan niet in zijn agenda kijken)
 
zand / glasparel stralen zou ik niet aanbevelen op nieuwe spullen, tevens het voorspatbord en het zitje zijn van kunststof en dat gaat al helemaal niet dan krijg je echt een zootje het wordt er dan echt niet mooi strak van.

de tank zou kunnnen als je roest schade hebt, maar dit lijkt mij nu niet het geval.


ff optellen hoor.

tank
voorspatbord
radiator covers
koplamp unit
achterzitje

voor bewerken
grondlaag
nabewerken
spuiten in de kleur
blankelak.

zal je zijn naam en tel nr. door mailen.

en als je een beetje geluk hebt binnen een week klaar (kan niet in zijn agenda kijken)

Zou het makkelijk zijn om precies hetzelfde "groen" te spuiten als dat op de nieuwe Z?
 
@ Zven: mooie outfit heb je gekocht :9~ .

Gisteren heb ik de vergelijkingstest in Moto-73 gelezen, het zitcomfort op de nieuwe Z zou niet zo goed zijn, men klaagt al over een zere kont na een half uur rijden. @ Degenen die al zo'n nieuwe rijden: klopt dit of is het overdreven?
Zeker nu ik al zo lang op mijn Z wacht, begin ik te twijfelen of ik toch niet beter de HORNET gekocht had!

@JDB: wachten duurt verschrikkelijk lang he?! Ik heb net als jij een groene besteld(in dec. al). Ik had de kleur daarvoor al gezien op Motornewz in Utrecht en was gelijk verkocht. Toen ik weer thuis was, ging ik toch weer twijfelen en daarom een week later naar GSM gereden, om daar nog eens de groene te zien tijdens hun show: TOEN WIST IK HET ZEKER en daarna gelijk de Z besteld. Live is het groen veel mooier dan op de foto's. WEET JE HET NU NOG? WAT JE WIL? ;) Bij de motorzaak waar ik de Z gekocht heb, heb ik gezegd dat ik voor half juni wil rijden, zoniet dan moet ik geen motor meer, ik ben het zat. Als straks het weer wat tegen zit dan rijd ik bijna niet meer en schrijf ik straks wel een jaar af. Vorig jaar om dezelfde reden, na schuiver met vorige motor, expres geen andere meer gekocht en nu zit ik met hetzelfde dilemma.

Nog een foto ;) .
[afbeelding]

Jij bent toch niet zo 1 die de ranglijst van een tests gebruikt om zijn koop te doen B|

Het is altijd degene die OP de motorfiets zit die uiteindelijk bepaald hoe goed een fiets, is mijn bescheiden mening. :]

Grote PLUS van de Z is en blijft natuurlijk zijn grotere inhoud en koppel :Y

Over dat zitcomfort had ik ook al in de Motorrad gelezen. De mijne is ook geen toermotor maar kan me niet voorstellen dat het zo slecht is ten opzichte van het oude model.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan