Z750-Z750S-Z1000 Plaza Deel 28

volgorde van de startpostpiccies

  • op kleur en de 750 eerst

    Stemmen: 3 7,1%
  • op kleur en de 1000 eerst

    Stemmen: 14 33,3%
  • zonder kleur en de 750 eerst

    Stemmen: 3 7,1%
  • zonder kleur en de 1000 eerst

    Stemmen: 1 2,4%
  • kan mij het bommen als ik er maar in sta

    Stemmen: 21 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    42
Status
Niet open voor verdere reacties.
zzzzzzzzzzz ooh wat droom ik weer lekker van mn zondag nieuw ontdekte stukje circuit: SCHOFTLAND. Kort maar heeeeeeerlijke bochten :]

full



Ga ik nu weer slapen :W
 
stelletje NitWits.

terwijl jullie aan het raden waren heb ik het al gemonteerd.


Het is Kentekenplaatverlichting.

3 ledjes in zo'n kleine ding en een berg licht joh. :+


@ Pina,

kom je ook 1 april as. mijn broer is er ook met zijn S3.

:)
Zat ik toch aardig in de buurt met ledverlichting :P

:+
 
stelletje NitWits.

terwijl jullie aan het raden waren heb ik het al gemonteerd.


Het is Kentekenplaatverlichting.

3 ledjes in zo'n kleine ding en een berg licht joh. :+


@ Pina,

kom je ook 1 april as. mijn broer is er ook met zijn S3.

:)
En daar zitten wij ons zo druk om te maken? 8-)
 
Nou, doe ik het licht maar uit.

Mazzel,

:W

Het licht is hier niet uitgeweest hoor :) Gelukkig weer de laatste nacht gehad :Y
Gisterenavond heel enthousiast de leren broek weer aangetrokken op de :] maar het was nog best wel koud aan de B..... (ondanks de thermo-onderbroek)
 
Het licht is hier niet uitgeweest hoor :) Gelukkig weer de laatste nacht gehad :Y
Gisterenavond heel enthousiast de leren broek weer aangetrokken op de :] maar het was nog best wel koud aan de B..... (ondanks de thermo-onderbroek)
Het ziet er voor donderdag gelukkig allemaal nog goed uit....zal je de thermo niet meer nodig hebben. :]

By the way; allen een goede morgen.
 
Laatst bewerkt:
Mogguh laaglanderz.

Nou, ik mag me ook in een rijtje scharen met de Z is definitief niet meer nieuw... -O-

Vanmorgen onderuit geschoven, 300 mtr van huis! |( Ik stond voor de weg te wachten om links af te slaan. Ik geef gas, sla dus links af, en hop, ruuuuuuuutsch achterwiel volledig weg en ik in Hayden stijl plat in de rondte. Zo tegen verkeersheuvel en plop, omgekiept. Denk ik, want hij lag op de rechterkant, terwijl ik naar links plat rond ging.

Rechter voetsteun(plaat) afgebroken, remhendel krom, krassen op de uitlaat en onder de demper deuken. Krassen op blok valt mee wat ik zo kon zien. Paar krasjes rechts onder.

Ik rij nu al jaren (soms) als een idioot door de bergen en dan gebeurt er zo iets lulligs. :( Wat een ZUKKEL! Kan er zo kwaad om worden. Het IS koud (had gevroren maar weg droog), de achterband is bijna op, je weet het en TOCH....

Maar goed, zal wel verzekeringswerk worden, dag no claim. Kost toch weer geld. Risico vh motorrijden zullen we maar zeggen.

Hopelijk houdt de rest het heel (niet alleen) vandaag. Laters.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan