Z750-Z750S-Z1000 Plaza Deel 29

Status
Niet open voor verdere reacties.
ok Hans ;)



deelnemers: (ovb)

RaptoRemus (cagiva)
Evil Eddie
Bohica +2
Fulleke (bmw)
Tikka Z750
z1000 muis
Knutsel
ffTzz
Ad/z1000
Dennis z1000
10--------------
Lowes+miss Rossi
D'n Bok
Maestro +1
Jason +2
Rooie Z
Straycat
Adjuh
Crawl
Kimi
Bart z1000
20--------------
Lizard
Crazy Girlie
MauZ1000
De Piepies
Robertomille
Trippel AAA
Eelco z750
Diavolo di Velocita
Nelis 00
Koekenbakker
30---------------
Kawasutra en zijn liefste Anneke.
Ztt
Flink
Gawaine
Lukkes (B)
Kawa-men
z1000har
z1000-baka
kawazed
NitroN
40--------------
wally z750
boa constrictor (B)
Z146 (B)
Urbambo (B)
Zed (B)
Ruby
Duckman
Zlata
Z-crew (B)
BrinZ (honda)
50---------------
Mr_Willes
The Fly
Elferings
ms-750
Blue Z Rider
Baas C
milady Wolferine
Gansman+1
No M-F z1000

enkele Oosterburen (D)


update tot nu toe.

staat er een + achter een naam met een cijfer dan neemt die persoon nog een aantal gasten mee.


goed werk heren bijna 60 man/vrouw :} :} :} :}

nu alleen nog mooi weer :] :]
 
Hihihi...had de foto gezien!..
Ik dacht...laat ik maar niet reageren...wat moet ik nou als Helmonster in het DB topic :X

Helaas staat je Zet dr niet op... :N

:W
Piepke gaat ook slapen...




Eujjjj....wat zien ik!!!!
Feesterij het Tunneke ???

Is dat leuker en gezelliger dan inspiration point ????
Zoeken nog een leuke tent voor Thema-avond... :+
 
Laatst bewerkt:
Hihihi...had de foto gezien!..
Ik dacht...laat ik maar niet reageren...wat moet ik nou als Helmonster in het DB topic :X

Helaas staat je Zet dr niet op... :N

:W
Piepke gaat ook slapen...




Eujjjj....wat zien ik!!!!
Feesterij het Tunneke ???

Is dat leuker en gezelliger dan inspiration point ????
Zoeken nog een leuke tent voor Thema-avond... :+

@Piepie,

weet ik niet. Ik werk daar als entertainer/acteur
:+
 
Laatst bewerkt:
ik klaag ook niet,de eerste set bridgestones ging er al af na 6K

maar had gehoopt om een rijvaardigheidstraining te doen (of een set Hyperpro's,of staalomvlochten remleidingen :P )
Het geld gaat nu in het achterbandje zitten.
Geeft niks,heb het rubber toch een keer nodig.
Of er nu een nieuwe onder gaat of over 2 maanden,moet toch gebeuren.

Voor die remleidinkjes even een mailtje sturen naar het emailadres van www.omp-motorsport.nl Die heeft wel goede prijzen, heeft Goodrige remleidingen :Y
 
M'n glazen bolletje gepoetst EN..... Ik voorzie drukken tijden voor fulleke... :+

Zaterdag stond de dealer op de voicemail, met de vraag of ik terug wil bellen... ben benieuwd, zeker nu met de mensen die de fiets bijna krijgen. Was eigenlijk al gewend aan het idee om een z1000 te gaan rijden. Maar ja eerst maar eens luisteren wat de beste mensen te vertellen hebben.
full
 
Net even gebeld met de dealer. Daar te horen gekregen dat ze afgelopen zaterdag spontaan het e.e.a. geleverd hebben gekregen...

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Waaronder mijn zwarte Z750

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Vandeweek komen de papieren. Daarna de verzekering in orde maken en dan kan ik rijden, 1 april gaat waarschijnlijk niet lukken. Maar de week erop dat moet wel te halen zijn lijkt me!

Me very *D
 
Net even gebeld met de dealer. Daar te horen gekregen dat ze afgelopen zaterdag spontaan het e.e.a. geleverd hebben gekregen...

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Waaronder mijn zwarte Z750

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Vandeweek komen de papieren. Daarna de verzekering in orde maken en dan kan ik rijden, 1 april gaat waarschijnlijk niet lukken. Maar de week erop dat moet wel te halen zijn lijkt me!

Me very *D

Ben je nu niet blij dat je niet impulsief iets gekocht hebt?




:Y :Y :Y :Y
 
Net even gebeld met de dealer. Daar te horen gekregen dat ze afgelopen zaterdag spontaan het e.e.a. geleverd hebben gekregen...

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Waaronder mijn zwarte Z750

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Vandeweek komen de papieren. Daarna de verzekering in orde maken en dan kan ik rijden, 1 april gaat waarschijnlijk niet lukken. Maar de week erop dat moet wel te halen zijn lijkt me!

Me very *D

*O* *O*

En wie weet lukt 1-April nog wel
 
Net even gebeld met de dealer. Daar te horen gekregen dat ze afgelopen zaterdag spontaan het e.e.a. geleverd hebben gekregen...

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Waaronder mijn zwarte Z750

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Vandeweek komen de papieren. Daarna de verzekering in orde maken en dan kan ik rijden, 1 april gaat waarschijnlijk niet lukken. Maar de week erop dat moet wel te halen zijn lijkt me!

Me very *D

Ik wou vanochtend al motoport bellen maar die was op maandag gesloten :(

Morgen ga ik echt meteen bellen want ik wil mijn motor!!!! Check het weer 8-)
 
iemand een gedacht van wanneer de nieuwe Z1000 kan geleverd worden in België?
Ik kom net van de dealer en volgens hem in Juni, maar dit lijkt mij nogal zeer lang aangezien de z750 normaal later ging geleverd worden maar bij jullie in nederland weldra leverbaar is,...
 
iemand een gedacht van wanneer de nieuwe Z1000 kan geleverd worden in België?
Ik kom net van de dealer en volgens hem in Juni, maar dit lijkt mij nogal zeer lang aangezien de z750 normaal later ging geleverd worden maar bij jullie in nederland weldra leverbaar is,...

Mijn dealer die net beldde zei dat hij 2x z750's 2x zx6r en 1x z1000 ontvangen heeft afgelopen zaterdag. Dat is een belgische dealer...

Suspended Domain
 
vandaag trouwens tussen schoonhoven en gouda nog achter een zwarte z750 gereden.
het as nog een originele dus met taartschep en knippers standaart spiegels en uitlaat.
de berijder han een rugzak om en ik dacht een mqp jas (grijs)
het was ongeveer om half 4.
ik dacht misschien is het 1van de broertjes uit gouda.
Yups it was me
Ja alles standaard nog aanwezig. Die belachelijke taartschep zit er nog steeds op hoewel ik wel een andere kentekenplaathouder van Fulleke had gekregen (schaam schaam) Ik moet 'm er nog steeds op zetten.
Ik heb een Alpinestars jas. Net voor de rotonde bij Bergambacht keerde ik me nog ff om, om mijn duim naar je op te steken maar omdat het verkeer voor me aan het afremmen was ging ik maar snel weer recht zitten :9 Dus het was een korte duim.
Ik wist al dat je bij Stolwijk naar rechts zou gaan, er kwam nog een aardig geluidje uit je demper.
 
Yups it was me
Ja alles standaard nog aanwezig. Die belachelijke taartschep zit er nog steeds op hoewel ik wel een andere kentekenplaathouder van Fulleke had gekregen (schaam schaam) Ik moet 'm er nog steeds op zetten.
Ik heb een Alpinestars jas. Net voor de rotonde bij Bergambacht keerde ik me nog ff om, om mijn duim naar je op te steken maar omdat het verkeer voor me aan het afremmen was ging ik maar snel weer recht zitten :9 Dus het was een korte duim.
Ik wist al dat je bij Stolwijk naar rechts zou gaan, er kwam nog een aardig geluidje uit je demper.


Ja, moeten ze verbieden die herriepijpen })
 
Ben je nu niet blij dat je niet impulsief iets gekocht hebt?




:Y :Y :Y :Y

Om dan meteen met deze reply jou ego ook maar te strelen.... Ik zag het idee van een oranjasse Z1000 ook wel zitten!

Ik had de Z750 al geannuleerd :X echter had ik mijn voorschot nog niet terug gekregen (voorwaarde die ik bij de koop gesteld had). Daarom ben ik ook meteen op zoek gegaan naar wat anders, om toch zo vlug mogelijk te kunnen rijden.

Nu bellen ze me terug voordat m'n geld gestort is en ben ik dus 1 van de gelukkige die z'n motor vlug heeft.
 
Dag mensen,

Net als vele heb ik ook een nieuwe Z750 met ABS besteld in de mooie kleur groen :D

Nu hoor ik allerlei verschillende berichten over de lever datum van de motor. Ik heb afgelopen vrijdag met een vertegenwoordiger van kawasaki gesproken. Deze kon mij vertellen dat de motor op z'n vroegst halverwege mei geleverd zou worden. :( Het rare is dat er al mensen zijn(Vinnie_V en MR_Willes) die de motor al bijna kunnen ophalen.

Vraag me toch echt af waar dat aan ligt....
 
EJZ750 Welkom *O* *O*

Licht denk ik aan je dealer... Hebben ze een kopie van je contract opgestuurd naar kawasaki?

De eerste (kleine lichting) is per 747 gekomen volgens mijn dealer... de rest kotm per boot
 
ik weet niet of mijn contract is opgestuurd naar kawasaki. Ik heb mijn motor begin maart besteld en er werd mij toen verteld dat ik nog net bij de eerste lichting zou zitten.

Ik heb mijn motor besteld bij vd heyden in den bosch deze vertelde mij dat hij de motoren zonder ABS zelfs helemaal niet geleverd kreeg.

Maar zou er nog een manier zijn om m'n motor eerder in bezit te krijgen??? per boot duurt wel effe en als ie maar blijft drijven :)
 
Yups it was me
Ja alles standaard nog aanwezig. Die belachelijke taartschep zit er nog steeds op hoewel ik wel een andere kentekenplaathouder van Fulleke had gekregen (schaam schaam) Ik moet 'm er nog steeds op zetten.
Ik heb een Alpinestars jas. Net voor de rotonde bij Bergambacht keerde ik me nog ff om, om mijn duim naar je op te steken maar omdat het verkeer voor me aan het afremmen was ging ik maar snel weer recht zitten :9 Dus het was een korte duim.
Ik wist al dat je bij Stolwijk naar rechts zou gaan, er kwam nog een aardig geluidje uit je demper.
duimpje heb ik gezien.


uit het dempertje komt idd een leuk geluidje en er zit zelfs nog een db killer in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan