Z750-Z750S-Z1000 Plaza Deel 29

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi mr. willes,

Gefeliciteerd met je nieuwe Z!!!!!!!!!!
Ik ben gisteren thuisgekomen van de wintersport in de hoop een berichtje te horen op mijn antwoordapparaat, maarrrrrrrr helaas '( , mijn Z is er nog niet. Vandaag met mijn dealer(niet off. dealer in NL) gebeld en hij vertelde dat ze vorige week bij de importeur nog geen datum konden geven. Dit is kl*te! Woon jij in België?

Ik ben maar 10 dagen weggeweest, maar weer al zoveel pagina's erbij hier :) . Ik heb nog geen tijd gehad om alles te lezen, dus ik weet ook nog niet of andere wachtenden met hetzelfde vraagstuk zitten.
Nu kan Kawa eindelijk weer eens wat meer verkopen hier in NL en dan kunnen ze niet leveren, slechte zaak hoor.
Zo te lezen was gister een geslaagde dag, hopelijk ben ik er de volgende keer ook bij.

Groetjes................

Ja het is een heel verhaal met de levertijden, ik kan er iig geen pijl meer op trekken. De ene wel andere niet, ik weet niet meer hoe het zit. Volgens mij is het wel zo dat de ABS modellen nog even op zich laten wachten.

Oow ja, ik woon in Belgie, net voorbij het rondpunt.

Tot seffes!!!

:+ :+ :+
 
Hoi mr. willes,

Gefeliciteerd met je nieuwe Z!!!!!!!!!!
Ik ben gisteren thuisgekomen van de wintersport in de hoop een berichtje te horen op mijn antwoordapparaat, maarrrrrrrr helaas '( , mijn Z is er nog niet. Vandaag met mijn dealer(niet off. dealer in NL) gebeld en hij vertelde dat ze vorige week bij de importeur nog geen datum konden geven. Dit is kl*te! Woon jij in België?

Ik ben maar 10 dagen weggeweest, maar weer al zoveel pagina's erbij hier :) . Ik heb nog geen tijd gehad om alles te lezen, dus ik weet ook nog niet of andere wachtenden met hetzelfde vraagstuk zitten.
Nu kan Kawa eindelijk weer eens wat meer verkopen hier in NL en dan kunnen ze niet leveren, slechte zaak hoor.
Zo te lezen was gister een geslaagde dag, hopelijk ben ik er de volgende keer ook bij.

Groetjes................
Er zijn toch een paar dealers die de 750 al uit voorraad kunnen leveren. (zonder ABS)
Waarschijnlijk zit het probleem van leveren in de Kawa's met ABS
 
Hey, was vanochtend even met m'n vader naar de boot toe. zag op de terug weg op de A-9 richting A-dam een groene Z rijden... zat ook iemand achterop, was rond half 2.


Iemand van hier?!


Ik ga m'n Z even uitlaten :P




:W :W
 
Hey, was vanochtend even met m'n vader naar de boot toe. zag op de terug weg op de A-9 richting A-dam een groene Z rijden... zat ook iemand achterop, was rond half 2.


Iemand van hier?!


Ik ga m'n Z even uitlaten :P




:W :W

Was dah met witte onderspoiler, dan was het kawasutra. :+
 
Er zijn toch een paar dealers die de 750 al uit voorraad kunnen leveren. (zonder ABS)
Waarschijnlijk zit het probleem van leveren in de Kawa's met ABS



Yep klopt ga der bijna van ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( .

Is niet leuk met dit weer om vanuit je autoraampje al die motoren voorbij zien komen :( :( :(
 
btw muis gespot :9 8-)



pkmgopher0id.jpg
 
Er zijn toch een paar dealers die de 750 al uit voorraad kunnen leveren. (zonder ABS)
Waarschijnlijk zit het probleem van leveren in de Kawa's met ABS
er zit inderdaad geen logica in, toen ik mijn Z1000 bestelde kreeg ik te horen dat de Z1000 1-2 maand eerder leverbaar ging zijn dan de z750, (beiden zonder ABS welteverstaan) maar ik ben de Z750 al meermaals tegen gekomen langs de Vlaamsche wegen en mijn dealer weet nog steeds van geen bal.
Nog een geluk dat ik een vervang moto ter beschikking heb gekregen :)
Als er iemand meer weet dan ik over de leverings datum van de Z1000 in het belgische mogen ze het hier altijd in het midden gooien!
 
kpl heeft wel ff met zoon muis staan praaten over hoe hij het moet doen :X :X O-) O-)


voor de rest zwijg ik :X :X


dus als iemand het nog wil leren :9 bel kpl voor een fotoshoot
btw ik ben niet duur 8-) :+
:X :X :+ :+

Niels heeft les gehad van deze jongen :P

PIC_0884_web.sized.jpg


PIC_0584_web.sized.jpg


en deze volgt hij ook van zeer dichtbij... video analyses e.d. :P

t_aus2.jpg


t_mal1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan