EJZ750
MF'er
- 26 mrt 2007
- 89
- 1
thanks .
Z1000 kost wel zo'n 3000 flappen meer...
dAMN, ik ben dat wachten zo moe !
Je hoeft nog maar 6 weekjes te wachten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
thanks .
Z1000 kost wel zo'n 3000 flappen meer...
dAMN, ik ben dat wachten zo moe !
Zal vanavond even kijken, nu geen tijd voor
Straks ook even Horeon bellen, heb een lekker kleppendekselpakking
Olie komt niet met liters te gelijk naar buiten maar het is toch behoorlijk nat op het blok.
Gaat hopelijk niet te veel geld kosten
Vraagje....
Het viel me laatst op dat als ik m'n Z op contact zet, en de teller dan aanspringt en even doordraait op de toerenteller, dat het eerste digitale cijfer een deel/streepje mist. En dat is ook zo bij de temperatuurmeter..
Even een plaatje bijgevoegd om duidelijk te maken wat ik bedoel...
[afbeelding]
Ik mis dus op de teller het streepje wat op dit plaatje (als voorbeeld) rood omcirkeld is..
De teller kan zeg maar geen 4, 5, 6, 8 of 9 maken....
Is dit bij iedereen zo
Dat versta is dan weer niet, de Z750 is toch net als de vorige een iets mindere versie dan de Z1000? Ik bedoel de remmen (z1000 radiaal) vering en afwerking, hoe kan die dan beter zijn dan de Z1000?? met alle respect voor de z750 rijders hoorMogguh!
Ik zie dat er weer een paar nieuwe Zetjes bij gekomen/bestelt zijn
Ik heb gisteren in Motorrad een eerste Rijindruk gelezen van de 750 en.....
Ze waren er erg over te spreken. Motorblok over de hele lijn soepel, minder vibratie, vering/demping een stuk beter, remmen (MET ABS) goed, stuurt strak, makkelijk, scherp, sportief en toch enig comfort... Hij is over de hele lijn consequent beter geworden. De nieuwe standaard demper schijnt ook nog eens een (nog) beter geluid te produceren, ondanks Euro 3
Ze zijn er beter over te spreken dan over de 1000
Volgens mij is dat omdat je bij de km/uur bij 1 en 2 dat streepje niet nodig hebben (zou pas bij 4 zijn, maar volgens mij is er nog geen motor die 400 rijd).
Dat versta is dan weer niet, de Z750 is toch net als de vorige een iets mindere versie dan de Z1000? Ik bedoel de remmen (z1000 radiaal) vering en afwerking, hoe kan die dan beter zijn dan de Z1000?? met alle respect voor de z750 rijders hoor
Vraagje....
Het viel me laatst op dat als ik m'n Z op contact zet, en de teller dan aanspringt en even doordraait op de toerenteller, dat het eerste digitale cijfer een deel/streepje mist. En dat is ook zo bij de temperatuurmeter..
Even een plaatje bijgevoegd om duidelijk te maken wat ik bedoel...
[afbeelding]
Ik mis dus op de teller het streepje wat op dit plaatje (als voorbeeld) rood omcirkeld is..
De teller kan zeg maar geen 4, 5, 6, 8 of 9 maken....
Is dit bij iedereen zo
kwaliteit van de foto'snice!
Maaruh, ligt het aan mijn pc of zijn die foto's niet beter te zien(erg blokkerig bij mij)
kwaliteit van de foto's
deze zijn weggeript uit ons topic....kijk en vergelijk maar
Dat versta is dan weer niet, de Z750 is toch net als de vorige een iets mindere versie dan de Z1000? Ik bedoel de remmen (z1000 radiaal) vering en afwerking, hoe kan die dan beter zijn dan de Z1000?? met alle respect voor de z750 rijders hoor
Heeft er hier iemand zen achterspatbord laten spuiten ?
In de nieuwe Moto73 zijn ze er erg positief over. Alleen de zitpositie had wat minder voorover gemogen. Bij enig aanremmen of inveren van voorvork zitten je ballen op de tank. Grootste concurrent voor de nieuwe Z1000.
Dank je wel!Gefeliciteerd en veel genot.