Z750-Z750S-Z1000 Plaza deel 30

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag nen schone toer weesten doen mee Z :9 :9 :9

Kom thuis en zie weer twee stukjes verf die eraf zijn door steenslag.

Dat zijn er nu al drie op één week tijd :( :( :(
 
@ zwiss £$%$^&^$£ :( maar het komt goed. :}

@ flink kawa blijven rijden voor de euries van een kawa heb je echt niet zomaar wat vergelijkbaar is.
 
Welke Mac is dat?
Mocht ik ook die kan op komen morgen kan ik daar misschien ook aanhaken.
mac bij eindhoven: de hurk langs de a2.
als je ook die kant op kom bel me dan morgen vroeg.
dan zouden we bij vianen kunnen afsprekn en daarna samen verder rijden.


ik zou om 10 uur bij de mac zijn.
dus ik rij dan om ong. 9 uur weg thuis.
 
Laatst bewerkt:
:] Rijden doe ik morgen wel :Y

echter naar brabant zal wel niet gaan lukken. '(

ga morgen rondjes maken met m'n dochter van 8 al tijden beloofd en m'n zoon van 6.

daarna nog ff alleen aan het gas hangen met m'n rechterhand })
 
mac bij eindhoven: de hurk langs de a2.
als je ook die kant op kom bel me dan morgen vroeg.
dan zouden we bij vianen kunnen afsprekn en daarna samen verder rijden.


ik zou om 10 uur bij de mac zijn.
dus ik rij dan om ong. 9 uur weg thuis.

Jan en ik zijn om 9.30uur 9.00uur bij Van de Valk Vianen.
 
Laatst bewerkt:
* Bekijk Mijn Motor-Forum
* Bekijk onderwerpen

Berichten:
210
Reg. datum:
30 mrt. 2006
Locatie:
Eeklo (Belgie)

Verleden week ben ik thuisgekomen van een ritje en zag dat er een stukje lak van men tank was.
Ik dacht dat dit kwam door een steentje ofzo...

Vanmiddag kom ik thuis en zie dat er op zijkanten van tank weer twee kleinere stukjes lak weg zijn.



Dit kan volgens mij toch niet meer van steenslag zijn hé ???

Normaal zou ge toch een kras ofzo moeten hebben als er een steentje tegen uw tank aanbotst.
Heb men moto nieuw gekocht,heb hem nu drie maanden,dat zou toch niet mogen :?
Misschien tank slecht gespoten in fabriek of zoiets ?
Iemand ervaringen mee mijn probleem ?

Ga alleszins morgen naar dealer es luisteren :(
 
* Bekijk Mijn Motor-Forum
* Bekijk onderwerpen

Berichten:
210
Reg. datum:
30 mrt. 2006
Locatie:
Eeklo (Belgie)

Verleden week ben ik thuisgekomen van een ritje en zag dat er een stukje lak van men tank was.
Ik dacht dat dit kwam door een steentje ofzo...

Vanmiddag kom ik thuis en zie dat er op zijkanten van tank weer twee kleinere stukjes lak weg zijn.

[~[url="http://img294.imageshack.us/img294/8863/img0484fd6.jpg"]afbeelding~][/URL]

Dit kan volgens mij toch niet meer van steenslag zijn hé ???

Normaal zou ge toch een kras ofzo moeten hebben als er een steentje tegen uw tank aanbotst.
Heb men moto nieuw gekocht,heb hem nu drie maanden,dat zou toch niet mogen :?
Misschien tank slecht gespoten in fabriek of zoiets ?
Iemand ervaringen mee mijn probleem ?

Ga alleszins morgen naar dealer es luisteren :(

zeer vreemde zaak, ik heb mijn zetje 2 en een half jaar gehad en al meer of 1 steentje horen afketsen van men tank/motor/spatbord/fource maar ik heb nogmaar 1 steen tegen men tank gehad die verf van men tank sloeg en het was meer een baksteen te noemen :) dus het moet al een redelijke steen zijn
Denk inderdaad dat dit niet normaal is bij jou dat je zo rap verf van je tank verliest
 
Over testen gesproken; ik heb me aangemeld voor de Dunlop Qualifiertest. Voor 25,00 mag ik nu op 16 april op Zandvoort rijden. 2 of 3 sessies met m'n eigen ZX6R en 1 of 2 sessies op een beschikbaar gestelde motor op Dunlop Qualifiers.

Testbesprekingen komen in Moto73. Als ik er dan weer in kom ga ik toch eens vragen of het niet beter is dat ik gewoon op de loonlijst kom. :} O-)

Doe maar niet, moet ik nog harder werken. :N
 
Nu ik er toch ff ben,,wat....als......straks.....vervanging.......voor...de Z750S!
A; z750s
B;z750
C;Fazer S2
D;Bandit 1250S
E;..............
De nieuwe Z750 spreekt mij wel aan. Heb zelf een CB600F, en zou wel twijfelen tussen de nieuwe Hornet (gewoon goed) en de Z50 (ook niet verkeerd). Mijn persoonlijke mening uiteraard.
 
Was gisteren niet erg lekker dus lag optijd in bed, betekent alleen bij mij dat ik ook weer vroeg wakker ben.
Maar voel me gelukkig wel weer een stuk beter *D
Ben ook al hard aan het werk geweest, motor uit zijn slaapplaats gehaald en bandjes even goed op spanning gezet en gelijk de buren waker gemaakt met mijn compressor O-)
Weten ze ook weer waar ik woon _O-
 
Laatst bewerkt:
vrolijk pasen iedereen :P


ik ga me zo maar is klaar maken om te werken.


even nog voor de 2007 Z-ters... Hebben jullie een paddock stand voor jullie bike, om klein onderhoud te plegen, zoals ketting invetten en dat soort dingen?
 
vrolijk pasen allemaal......

Het is vandaag mooi weer om te gaan :] :9~ :9~

(ben benieuwd of Cralw en Knutsel nog naar het zuiden komen....)
in ieder geval allemaal veeeeeel plezier vandaag niet te veel eieren eten (als je ze gevonden kunt krijgen) _O- :W :W :W
 
is dat geen oude Advertentie ??

hij heeft dacht ik al een keertje op MP gestaan
 
is dat geen oude Advertentie ??

hij heeft dacht ik al een keertje op MP gestaan


Ik hou de laatste tijd marktplaats aardig in de gaten ivm het feit dat ik over niet al te lange tijd ook een z750 wil kopen en deze is er pas bijgekomen..

Datum:
07-04-07, 08:45

Is een hele mooie fiets maar is mij een beetje aan de prijs.. Dan zou ik voor dat geld eerder weer voor de fiets van jason zijn gegaan :P als die nog te koop had gestaan.. was op het laatst toch 7750?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan