Z750-Z750S-Z1000 Plaza deel 30

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heey Zetters annex ZuperZetters,

Gisteren een voicemailtje van de dealert:"Kun je me even terugbellen?"

Dus ik denk :N , nou dat wordt nog even een paar weken extra wachten op mn nieuwe Zetje. Dus ik bel de dealert en wat denk je dat ie zegt?

"Ehmm ....... Je Zetje (zwart ABS) is eerder dan verwacht binnen dus je kan em ophalen." *O*

Nog even mn bedje in en dan kan ik heerlijk :]

Sorry hoor voor deze info maar kon het gewoon niet laten.

Greeties Snake.


Heeeeeey das goed nieuws, veel plezier met halen straks *O* *O* *O*
 
[schunnig modus aan] Je bent er toch niet afgegleden he? Dat hebben vrouwen nou altijd bij het zien van mijn benen....[schunnig modus uit] (sorry, dit is mijn donkere kant die dit schrijft)

Of stikte je van het lachen en liep je een beetje rood aan? Je lachte me toch niet uit he? B|


:+ :+


:N :N :N :N hoe zou girlie nou haar forum pappie nou kunnen uitlachen.


Morghe allemaal :W


Girlie is nu echt aan t aftellen :Y
Vandaag nog een volledige dag werken, morgen nog 1 x vroeg op en dan tot 14:00 uur en dannnnnnnnnnnnnnn vrij tot 15 oktober *O* *O* *O*
 
:N :N :N :N hoe zou girlie nou haar forum pappie nou kunnen uitlachen.


Morghe allemaal :W


Girlie is nu echt aan t aftellen :Y
Vandaag nog een volledige dag werken, morgen nog 1 x vroeg op en dan tot 14:00 uur en dannnnnnnnnnnnnnn vrij tot 15 oktober *O* *O* *O*

Nee hoor, dan begint het echte werk! *D
 
das pas goed nieuws *O* wanneer wastie verwacht dan :?
De levering stond gepland voor juni maar de dealert vertelde dat het het vermoedelijk halverwege mei zou zijn. Maar eind april is natuurlijk wel erg snel :Y .

Het blijkt dat de Z'tjes zelfs eerder geleverd zijn als de zzr1400, terwijl deze gewoon op voorraad is bij de importeur.

Nu even lekker wakker worden en dan op naar de dealert om mn nieuwe glimbeest op te halen.

Greeties Snake *D .
 
En ...en...en..en.....


Hij rijd SUPER !!!!!!!
Hij wil nu echt vooruit...en trekt ook als een tierelier.
Wat een verschil :}

Ik zat echt op de Zet van..."wauw".....hahahaha.
Hij stinkt nu ook drastisch minder naar de benzine,nog wel een beetje...maar dat blijft toch wel denk ik.
Toch hoor ik nog steeds die irritrante fluittoon.....pffffffffiiiiiiiiiieeeeeeeeee



Muiske....nogmaals bedankt namens de piepkes... *O*



(en smaakte de worstenbroodjes ???....is je vetrolleke al aan aangevuld???? ;) ...hahahahaha)
Mooi...dat is een goed bericht *O* *O*

toch maar evene langs Safe rijden en een dikke klacht indienen :( B|
weet niet of ze kosten gerekend hebben voor het monteren maar die zou ik terug vragen :Y

Snel die luchtfilter modificatie :P uitvoeren als je dat wilt en een afspraak maken bij Ritzen in Weert.

die stelt hem perfect af , hoef je je ook geen zorgen te maken dat er iets niet goed is.

Vetrolletjes aangevuld, :X gisteravond met mijn 2 jongens opgesmuld :P :P ,
nog bedankt , waren erg lekker :9~ :9~ :9~
 
Heey Zetters annex ZuperZetters,

Gisteren een voicemailtje van de dealert:"Kun je me even terugbellen?"

Dus ik denk :N , nou dat wordt nog even een paar weken extra wachten op mn nieuwe Zetje. Dus ik bel de dealert en wat denk je dat ie zegt?

"Ehmm ....... Je Zetje (zwart ABS) is eerder dan verwacht binnen dus je kan em ophalen." *O*

Nog even mn bedje in en dan kan ik heerlijk :]

Sorry hoor voor deze info maar kon het gewoon niet laten.

Greeties Snake.

Ja sorry.... NATUURLIJK niet sorry!!! Weer een happy Zetter erbij *O*

Veel plezier met de Z en geniet er van :]


Mogguh btw.
 
De levering stond gepland voor juni maar de dealert vertelde dat het het vermoedelijk halverwege mei zou zijn. Maar eind april is natuurlijk wel erg snel :Y .

Het blijkt dat de Z'tjes zelfs eerder geleverd zijn als de zzr1400, terwijl deze gewoon op voorraad is bij de importeur.

Nu even lekker wakker worden en dan op naar de dealert om mn nieuwe glimbeest op te halen.

Greeties Snake *D .


hey snakedude, prachtig nieuws voor jou!
Woon je in België? ik heb ook te horen gekregen van mijn dealer dat de mijne in juni geleverd zal worden. Zou wel leuk zijn om te weten dat hij eventueel eerder zal geleverd kunnen worden. Maar ik heb helaas nog geen voice mail ontvangen van mijn dealer '(
 
Heey Zetters annex ZuperZetters,

Gisteren een voicemailtje van de dealert:"Kun je me even terugbellen?"

Dus ik denk :N , nou dat wordt nog even een paar weken extra wachten op mn nieuwe Zetje. Dus ik bel de dealert en wat denk je dat ie zegt?

"Ehmm ....... Je Zetje (zwart ABS) is eerder dan verwacht binnen dus je kan em ophalen." *O*

Nog even mn bedje in en dan kan ik heerlijk :]

Sorry hoor voor deze info maar kon het gewoon niet laten.

Greeties Snake.
Dat is goed nieuws :P
Veel plezier met met je nieuwe Zet *O* *O*
 
Iemand enig idee wat voor soort ledje ik moet hebben om dat lampje (in de koplamp) te vervangen wat gaat branden als je je contact aanzet. Wil daar een witte led in hebben maar zie verschillende soorten met verschillende aansluitingen...

Moet ik er eentje hebben met zo'n bajonet aansluiting?
 
Ik ben afgelopen zondag langs geweest bij de open dagen van Superpole-uitlaten.
Was o.a. een loterij aan verbonden waar ik ook maar aan mee gedaan heb.
Nou werd ik vanmorgen gebeld dat ik de hoofdprijs heb gewonnen, nl. een superpole demper :P *O* *O* *O* *O*
 
En nu, verkopen/ixil's houden of houden/ixil's vekopen.

van harte, had je mijn broers Duc. nog gespot?
Als die er om een uur of 12 stond dan heb ik de Duc gezien.
Ixil's blijven eronder, ga binnenkort even langs om te kijken of er wat valt te regelen.
 
Iemand enig idee wat voor soort ledje ik moet hebben om dat lampje (in de koplamp) te vervangen wat gaat branden als je je contact aanzet. Wil daar een witte led in hebben maar zie verschillende soorten met verschillende aansluitingen...

Moet ik er eentje hebben met zo'n bajonet aansluiting?


ik heb superbrite ledjes als achter knippers 6mm rond en een weerstandje er voor weet alleen niet uit m'n hoofd wat de weerstands waarde is, zal als ik er erg in heb wel ff kijke als ik thuis ben.

hier kan je ook houdertjes voor krijgen

0129.jpg


en kijk ff hier voor meer informatie. staat ook hoeveel de voorschakel weerstand moet worden.

suc6
 
Laatst bewerkt:
Ik ben afgelopen zondag langs geweest bij de open dagen van Superpole-uitlaten.
Was o.a. een loterij aan verbonden waar ik ook maar aan mee gedaan heb.
Nou werd ik vanmorgen gebeld dat ik de hoofdprijs heb gewonnen, nl. een superpole demper :P *O* *O* *O* *O*


wat een mazzelaars hier allemaal zeg.






maar zoals al eerder gezegd wat mot je d'r met 1.

:+
 
Zo dadelijk mijn Zetje naar de garage doen . Groot onderhoud, nieuwe bandjes,nieuwe achterveer en koelwater vervangen door ICE . Dan staat hij weer klaar voor woensdag het circuit van Croix onveilig te gaan maken *O*
Ik wou dat het al morgenavond was :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan